Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Олімпіади від Всеосвіти як інструмент розвитку творчого потенціалу й мотивації до навчання
»
Взяти участь Всі події
6 вересня 16:02
2 0
1 1

Новий ігровий режим змагань в тестах: огляд функціоналу

Марафон:
1—11 жовтня
5 днів
30 годин ПК

ОБ'ЄДНАНІ СЕРВІСИ ВСЕОСВІТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО КЕРУВАННЯ ЧАСОМ

Покрокове опанування інструментів яким ви довіряєте.

Проведення змагань в ігровому режимі тестування на Всеосвіті — чудовий спосіб змотивувати учнів під час навчального процесу. Головна перевага цього інструменту в тому, що всі здобувачі освіти знаходяться в рівних умовах.

Зверніть увагу: дана функція доступна тільки для власників Преміум підписки.

Рекомендуємо ознайомитися з матеріалом, як створити тест: огляд всіх типів запитань, для продуктивної роботи в навчальному закладі.


Як створити змагання

Для початку відкрийте сторінку тесту, з якого ви хочете провести змагання, та натисніть на кнопку «Створити змагання».

06020q3g-1a0e-500x307.pngСтворити змагання зі сторінки тесту

Вас буде направлено в окремий кабінет зі створеного змагання. Тут же в блоці «Щоб розпочати гру, відкрийте дошку» розміщена зелена кнопка «Відкрити дошку». Вся гра надалі відбувається через дошку.  Натиснувши на неї, ви зможете під’єднати учнів до змагання, а також вивести вікно браузера на телевізор, проєктор або електронну дошку в класі.

06020q6v-0ac0-500x496.pngВідкрити дошку для початку змагання

Зверніть увагу: як і тестування, режим змагання містить окремі посилання на проходження (посилання та код, пряме посилання, сервіс Google Classroom, QR-код), проте рекомендуємо використовувати їх лише за крайньої потреби.

Після того як ви натиснете кнопку «Відкрити дошку», в окремій вкладці оберіть звукове налаштування для змагання — з музикою чи без.

06020q9c-63c9-500x305.pngДодати/прибрати ігрову музику під час змагання

На дошці з’явиться QR-код, який учні мають відсканувати на своїх гаджетах, щоб взяти участь у змаганні.

06020qs0-3560-500x230.gifВзяти участь у змаганні зі смартфона

На дошці у вас є можливість переглянути, скільки учасників вже доєдналося до змагання. У кожного учня поряд з іменем буде відображатися спеціальний аватар.

06020scy-865a-500x316.pngУчасники змагання

Зверніть увагу: проходження відбувається лише у режимі реального часу. Коли змагання завершиться, діти більше не зможуть до нього доєднатися.

Коли всі учні будуть готові до проходження, натисніть вгорі дошки кнопку «Почати змагання». Якщо хтось з учнів доєднається до змагання пізніше, йому відкриється одразу те завдання, з яким вже працюють інші учні в класі.

06020qet-72a4-940x559.pngПочати змагання

Над кожним питанням буде розміщений таймер. За цей час учням потрібно обрати правильний варіант на власному гаджеті та натиснути кнопку «Зберегти», щоб зафіксувати відповідь. Коли час закінчиться, кожен учень зможе побачити, як він відповів (правильно/неправильно), на екрані свого пристрою.

06020rbc-3713-500x226.gifУчасть учня у змаганні зі смартфона

Зверніть увагу: якщо ви будете помічати, що в процесі таймер нервує або викликає негативні емоції в дітей, рекомендуємо прибрати гучність.

Після кожного запитання на дошці в класі будуть відображатися загальні результати учнів.

06020rvu-5332-500x307.pngВідображення результатів учнів після кожного запитання

Також на основній дошці внизу розміщені активні кнопки: «Пауза», «Пропустити», «Завершити змагання». На варіанти відповідей вчитель натискати не може.

06020s2a-321e-500x322.pngКнопки для вчителя під час змагання

Пауза

Використовуйте цю функцію, коли є потреба відлучитися, відволіктися від виконання завдання або додатково пояснити матеріал. Змагання призупиниться на дошці та в гаджетах учнів. Ви зможете відтворити змагання з того місця, на якому зупинилися, натиснувши ту ж кнопку з написом «Продовжити».

Пропустити

Коли залишається додатковий час на таймері, а всі учні вже відповіли на запитання, натисніть на цю кнопку, щоб перейти до наступного завдання. Сам же учень не зможе пропустити запитання за власної потреби.

Завершити змагання

Якщо під час змагання в учнів виникли труднощі або інші перешкоди, ви завжди можете завершити проходження на тому місці, де зупинилися, натиснувши цю кнопку.

Після завершення змагання на екрані будуть відображені призові місця серед всіх учнів та їх результати (бали та витрачений час на проходження).

06020s5j-7e7b-500x304.pngРезультати змагання

Повернувшись до кабінету після завершення змагання, ви побачите, що кнопка з дошкою змінила свій вигляд — стала синього кольору з написом «Відкрити дошку (гра скінчилась)», тому більше не зможете відкрити її для проведення ще одного такого змагання. Нижче з’явиться інформація про проходження кожного учасника: коли приєднався, як відповідав під час змагання тощо.

06020s9e-8ca5-500x636.pngІнформація про проходження учнів


Налаштування змагання

Окрім цього, ви можете власноруч виставляти параметри для змагання — натисніть на рядок «Налаштування та редагування тестування», що знаходиться у верхньому блоці кабінету, та вкажіть потрібні опції.

06020sti-0d93-500x377.pngНалаштування змагання

Обмеження

В цьому блоці за замовчуванням обрані такі функції: сповіщення результатів змагання та видача роботи над помилками з правильними відповідями учневі одразу після завершення. Якщо ви хочете прибрати будь-яку з них, натисніть на позначку ✅ поруч з назвою обмеження.

06020sx8-105f-500x137.pngОбмеження змагання

Вигляд результатів змагання, роботи над помилками з відповідями

060210gg-c1eb-500x354.gifРезультати змагання, робота над помилками з відповідями

Таймер

Кожне змагання має стандартний відлік часу для вибору відповіді — 20 секунд. Щоб сповільнити або пришвидшити темп змагання, вкажіть необхідний час для введення відповідей на запитання в спеціальному полі налаштувань (в секундах).

06020taz-9a5c-500x87.pngВиставити таймер змагання

Вигляд таймера під час змагання

060210mo-e30b-500x286.pngТаймер змагання

Оцінювання

В цій частині налаштувань потрібно обрати систему для оцінки змагання: 12-бальна шкала (для учнів), без оцінок (дошкільнята/початкова освіта), 100-бальна система (для студентів), рівнева оцінка (НУШ, 3—4 класи).

06020te3-91ef-500x189.pngСистема оцінювання

Додаткові опції

Останній, але не менш важливий, блок в налаштуваннях розберімо окремими пунктами нижче.

060212km-4db8-500x143.pngДодаткові опції

Не можна доєднатися після початку

Обравши цю функцію, ніхто з учнів не зможе приєднатися до змагання після того, як вчитель натисне «Почати змагання».

✅ 😊😢 Показувати результат відповіді після кожного запитання

Дана опція стоїть за замовчуванням. У такий спосіб учень після кожного запитання буде бачити, як він відповів — правильно чи неправильно. Щоб приховати результати під час проведення змагання, приберіть позначку ✅ поряд з цією опцією.

060210pb-8ce5-500x230.gifВигляд результатів відповідей після кожного запитання

Видати сертифікат після проходження

Якщо ви бажаєте видати своїм учням сертифікати за участь у змаганні, оберіть дану опцію, введіть код готового сертифікату та умову для його видачі.

06020tun-01a3-500x132.pngВидати сертифікат після змагання

Додатково радимо ознайомитися з матеріалом, як створити сертифікат.

Після закінчення змагання учні зможуть переглянути та завантажити сертифікат на сторінці результатів.

Як отримати сертифікат після змагання

060210s1-4bb5-500x470.pngВидача сертифікату після змагання

✅ Вказати свій опис для учня перед початком і в кінці тестування

Ввімкніть цю опцію, якщо хочете додати повідомлення для учнів перед початком та/або після завершення змагання. Для цього введіть текст в поля, як показано нижче.

06020tye-4060-500x441.pngДодати описи перед початком та після завершення змагання

Вигляд опису перед початком змагання

060210uc-3c11-500x241.pngОпис перед початком змагання

Вигляд опису після завершення змагання

060210u3-570a-500x470.pngОпис після завершення змагання

✅ Зберегти ці налаштування за замовчуванням для наступних сесій

Обов’язково оберіть цю функцію, щоб всі обрані вами параметри були використані знову під час наступних змагань.


Щоб провести змагання з обраного тесту ще раз, повторіть всі попередні дії, описані вище.