Проведення змагань в ігровому режимі тестування на Всеосвіті — чудовий спосіб змотивувати учнів під час навчального процесу. Головна перевага цього інструменту в тому, що всі здобувачі освіти знаходяться в рівних умовах.
Зверніть увагу: дана функція доступна тільки для власників Преміум підписки.
Рекомендуємо ознайомитися з матеріалом, як створити тест: огляд всіх типів запитань, для продуктивної роботи в навчальному закладі.
Для початку відкрийте сторінку тесту, з якого ви хочете провести змагання, та натисніть на кнопку «Створити змагання».
Створити змагання зі сторінки тесту
Вас буде направлено в окремий кабінет зі створеного змагання. Тут же в блоці «Щоб розпочати гру, відкрийте дошку» розміщена зелена кнопка «Відкрити дошку». Вся гра надалі відбувається через дошку. Натиснувши на неї, ви зможете під’єднати учнів до змагання, а також вивести вікно браузера на телевізор, проєктор або електронну дошку в класі.
Відкрити дошку для початку змагання
Зверніть увагу: як і тестування, режим змагання містить окремі посилання на проходження (посилання та код, пряме посилання, сервіс Google Classroom, QR-код), проте рекомендуємо використовувати їх лише за крайньої потреби.
Після того як ви натиснете кнопку «Відкрити дошку», в окремій вкладці оберіть звукове налаштування для змагання — з музикою чи без.
Додати/прибрати ігрову музику під час змагання
На дошці з’явиться QR-код, який учні мають відсканувати на своїх гаджетах, щоб взяти участь у змаганні.
Взяти участь у змаганні зі смартфона
На дошці у вас є можливість переглянути, скільки учасників вже доєдналося до змагання. У кожного учня поряд з іменем буде відображатися спеціальний аватар.
Учасники змагання
Зверніть увагу: проходження відбувається лише у режимі реального часу. Коли змагання завершиться, діти більше не зможуть до нього доєднатися.
Коли всі учні будуть готові до проходження, натисніть вгорі дошки кнопку «Почати змагання». Якщо хтось з учнів доєднається до змагання пізніше, йому відкриється одразу те завдання, з яким вже працюють інші учні в класі.
Почати змагання
Над кожним питанням буде розміщений таймер. За цей час учням потрібно обрати правильний варіант на власному гаджеті та натиснути кнопку «Зберегти», щоб зафіксувати відповідь. Коли час закінчиться, кожен учень зможе побачити, як він відповів (правильно/неправильно), на екрані свого пристрою.
Участь учня у змаганні зі смартфона
Зверніть увагу: якщо ви будете помічати, що в процесі таймер нервує або викликає негативні емоції в дітей, рекомендуємо прибрати гучність.
Після кожного запитання на дошці в класі будуть відображатися загальні результати учнів.
Відображення результатів учнів після кожного запитання
Також на основній дошці внизу розміщені активні кнопки: «Пауза», «Пропустити», «Завершити змагання». На варіанти відповідей вчитель натискати не може.
Кнопки для вчителя під час змагання
Використовуйте цю функцію, коли є потреба відлучитися, відволіктися від виконання завдання або додатково пояснити матеріал. Змагання призупиниться на дошці та в гаджетах учнів. Ви зможете відтворити змагання з того місця, на якому зупинилися, натиснувши ту ж кнопку з написом «Продовжити».
Коли залишається додатковий час на таймері, а всі учні вже відповіли на запитання, натисніть на цю кнопку, щоб перейти до наступного завдання. Сам же учень не зможе пропустити запитання за власної потреби.
Якщо під час змагання в учнів виникли труднощі або інші перешкоди, ви завжди можете завершити проходження на тому місці, де зупинилися, натиснувши цю кнопку.
Після завершення змагання на екрані будуть відображені призові місця серед всіх учнів та їх результати (бали та витрачений час на проходження).
Результати змагання
Повернувшись до кабінету після завершення змагання, ви побачите, що кнопка з дошкою змінила свій вигляд — стала синього кольору з написом «Відкрити дошку (гра скінчилась)», тому більше не зможете відкрити її для проведення ще одного такого змагання. Нижче з’явиться інформація про проходження кожного учасника: коли приєднався, як відповідав під час змагання тощо.
Інформація про проходження учнів
Окрім цього, ви можете власноруч виставляти параметри для змагання — натисніть на рядок «Налаштування та редагування тестування», що знаходиться у верхньому блоці кабінету, та вкажіть потрібні опції.
Налаштування змагання
В цьому блоці за замовчуванням обрані такі функції: сповіщення результатів змагання та видача роботи над помилками з правильними відповідями учневі одразу після завершення. Якщо ви хочете прибрати будь-яку з них, натисніть на позначку ✅ поруч з назвою обмеження.
Обмеження змагання
Вигляд результатів змагання, роботи над помилками з відповідями
Результати змагання, робота над помилками з відповідями
Кожне змагання має стандартний відлік часу для вибору відповіді — 20 секунд. Щоб сповільнити або пришвидшити темп змагання, вкажіть необхідний час для введення відповідей на запитання в спеціальному полі налаштувань (в секундах).
Виставити таймер змагання
Вигляд таймера під час змагання
Таймер змагання
В цій частині налаштувань потрібно обрати систему для оцінки змагання: 12-бальна шкала (для учнів), без оцінок (дошкільнята/початкова освіта), 100-бальна система (для студентів), рівнева оцінка (НУШ, 3—4 класи).
Система оцінювання
Останній, але не менш важливий, блок в налаштуваннях розберімо окремими пунктами нижче.
Додаткові опції
✅ Не можна доєднатися після початку
Обравши цю функцію, ніхто з учнів не зможе приєднатися до змагання після того, як вчитель натисне «Почати змагання».
✅ 😊😢 Показувати результат відповіді після кожного запитання
Дана опція стоїть за замовчуванням. У такий спосіб учень після кожного запитання буде бачити, як він відповів — правильно чи неправильно. Щоб приховати результати під час проведення змагання, приберіть позначку ✅ поряд з цією опцією.
Вигляд результатів відповідей після кожного запитання
✅ Видати сертифікат після проходження
Якщо ви бажаєте видати своїм учням сертифікати за участь у змаганні, оберіть дану опцію, введіть код готового сертифікату та умову для його видачі.
Видати сертифікат після змагання
Додатково радимо ознайомитися з матеріалом, як створити сертифікат.
Після закінчення змагання учні зможуть переглянути та завантажити сертифікат на сторінці результатів.
Як отримати сертифікат після змагання
Видача сертифікату після змагання
✅ Вказати свій опис для учня перед початком і в кінці тестування
Ввімкніть цю опцію, якщо хочете додати повідомлення для учнів перед початком та/або після завершення змагання. Для цього введіть текст в поля, як показано нижче.
Додати описи перед початком та після завершення змагання
Вигляд опису перед початком змагання
Опис перед початком змагання
Вигляд опису після завершення змагання
Опис після завершення змагання
✅ Зберегти ці налаштування за замовчуванням для наступних сесій
Обов’язково оберіть цю функцію, щоб всі обрані вами параметри були використані знову під час наступних змагань.
Щоб провести змагання з обраного тесту ще раз, повторіть всі попередні дії, описані вище.
Менеджерка:
Поліщук Катерина Вікторівна