Редактор сертифікатів призначений для створення нагородних документів зі всіма необхідними мітками для автоматичного їх відображення на документі.
Такі сертифікати можна видавати учням після проходження уроків, курсів, тестувань, вебквестів.
Відкрийте сторінку Редактора сертифікатів і натисніть жовту кнопку «Створити сертифікат».
Як створити сертифікат
Ознайомтеся з готовими шаблонами. Обравши потрібний, клацніть під ним напис «Створити сертифікат на базі цього шаблона».
Як створити сертифікат на базі шаблона
Після виконання однієї з вищеописаних дій вам відкриється сторінка з основними налаштуваннями сертифіката. Для початку оберіть шаблон для сертифіката або завантажте свій шаблон (якщо є), натиснувши «Обрати зображення на вашому ПК».
Редактор сертифікатів
Далі натисніть «Додати або видалити мітку» → оберіть категорію у вікні Шаблон міток → додайте необхідні мітки.
Всі мітки можна зручно рухати. Двічі клікнувши на мітку, можна вирівняти її по центру або координатам.
Як додати мітку
У цьому дописі для прикладу був обраний розділ «Проходження тестування. Свідоцтво за проходження тесту».
За бажанням ви можете самостійно переміщати поля з текстом на сертифікаті, редагувати статичні блоки з поміткою text. Для цього клацніть по тексту двічі. У відкритому вікні змініть за потреби текст, шрифт, колір, розмір, вирівнювання. Для видалення блоку знизу є червона кнопка «Видалити».
Редагування тексту
Автоматичні мітки: прізвище ім’я по батькові/по матері; назва тесту; дата; результат тестування (або іншого завдання) будуть генеруватися автоматично і змінюватимуться під кожного учня/ученицю. Мітки text будуть статичними.
Мітки, що генеруються автоматично
Тобто поле з текстом в цих мітках редагувати не потрібно — ім’я буде замінено на ПІБ/ПІМ тієї людини, яка проходитиме тестування; назва тесту змінюватиметься залежно від того, який тест буде видано для проходження; на місце дати буде підставлятися реальна дата зарахування тестування; результат також нараховуватиметься для кожного учня окремо.
Проте дизайн (шрифт, колір та розмір тексту) цих міток можна змінювати самостійно, натискаючи на них подвійним кліком (див. анімацію вище).
Якщо вам знадобиться додаткове статичне поле для тексту, оберіть в налаштуваннях «Додати текст». Коли макет сертифіката буде готовий, натисніть зелену кнопку «Створити новий шаблон», щоб зберегти його.
Як зберегти готовий сертифікат
Щоб подивитися шаблони, які ви створили раніше, перейдіть на сторінку Редактора сертифікатів і оберіть вкладку Мої шаблони.
Де знайти створені сертифікати
У кожного сертифікату є свій унікальний код, який зможете використати тільки ви в особистому профілі.
Також на цій сторінці є можливість завантажити готовий шаблон, повернутися до редагування сертифіката або видалити його.
Перегляньмо, як додати сертифікат до завдання, після проходження якого учні отримають нагороджувальний документ, на прикладі тестування.
Спочатку скопіюйте номер, натиснувши «Код сертифікату».
Як скопіювати код сертифікату
Відкрийте сторінку з тестом для видачі учням → натисніть зелену кнопку «Провести тестування» → в налаштуваннях виставте максимальний та мінімальний бал для зарахування → в опціях поставте позначку ✅ біля «Видати сертифікат після проходження» → введіть код шаблона сертифіката (номер, який копіювали вище) → натисніть внизу «Створити тестування».
Як видати сертифікат після проходження тестування
У створеному кабінеті тестування скопіюйте посилання для проходження вашого тестування з генеруванням сертифіката в кінці тестування.
Скопіювати посилання для проходження тестування
Перевірте, як виглядає процес проходження тестування з видачею сертифіката (для отримання нагородного листа потрібно вказати мінімум 6 правильних відповідей).
Приклад тестування з сертифікатом
Приклад автоматично згенерованого сертифіката:
Виданий сертифікат після проходження тестування
В сертифікаті буде надруковано те ім’я, яке було вказане учнем перед початком тестування. Якщо при введенні ПІБ/ПІМ сталася помилка, у вас є можливість змінити ці дані в сертифікаті. Для цього відредагуйте ім’я учня в кабінеті виданого тестування, натиснувши значок, який вказано на зображенні.
Як відредагувати ім’я учня в сертифікаті після проходження тестування
У розділі Редактор сертифікатів розташована вкладка Мої списки.
Мої списки
Ця функція призначена для видачі сертифікатів одразу багатьом учасникам, на різні імена/дати/теми на базі одного, вже готового шаблону. Такі документи ви також зможете потім завантажити одним файлом на ПК.
Щоб створити список, відкрийте вкладку Мої шаблони → поряд з потрібним макетом натисніть напис «Створити список на базі цього шаблона» → в новому вікні вкажіть назву списку → натисніть «Створити пустий список».
Створити список на базі шаблона
Або скопіюйте код готового макета, натиснувши поруч напис «Код сертифікату» → відкрийте вкладку Мої списки → натисніть кнопку «Створити список» → вкажіть назву списку → додайте скопійований код → натисніть нижче кнопку «Створити пустий список».
Зверніть увагу: якщо у вас вже є готовий список імен для сертифікатів у форматі .xls/.xlsx, натисніть іншу кнопку «Створити список з файлу» та завантажте файл на сайт. Приклад /xlsx файлу для завантаження: приклад файлу.
Як створити список
Далі відкриється сторінка створеного списку, де ви побачите таблицю з всіма заповненими мітками у вашому шаблоні сертифіката, який ви створили раніше.
Таблиця з мітками сертифіката
Всі комірки містять ваш текст, за потреби, вам потрібно відредагувати їх, вписавши оновлену інформацію. Наприклад, ви можете оновити інформацію в кожній окремій комірці під кожного окремого користувача.
В стовпчику під міткою full_name натисніть на позначку «олівець» та введіть ПІБ/ПІМ того, кому призначений сертифікат. Для збереження дій клікніть на ✔.
Щоб додати дату до документа, знову натисніть на «олівець» під коміркою з написом date та оновіть дані.
Так само відредагуйте назву теми (заходу, конкурсу тощо), за що буде виданий сертифікат, в стовпчику test_title.
Якщо ви хочете вказати кількість балів за завдання (або інший результат), це можна зробити під написом description, натиснувши іконку «олівець».
Зверніть увагу: кожен шаблон сертифіката має свої мітки, але редагуються вони за такою ж схемою, як показано в анімації.
Як відредагувати мітки
Щоб додати інші імена, натисніть під таблицею позначку ➕ і повторюйте попередні дії з редагування даних. Якщо ви навпаки хочете когось видалити, клацніть на іконку «Видалити» праворуч від таблиці.
Як додати більше сертифікатів
У такий спосіб у вас є можливість створити безліч сертифікатів з різними іменами та датами видачі, використовуючи при цьому єдиний шаблон (дизайн).
Щоб зберегти на ПК кожен сертифікат окремо, натискайте по черзі напис «Завантажити» поряд з іменами учнів.
Якщо ви хочете зберегти одразу всі файли в форматі списку або одним файлом, оберіть кнопки «Завантажити Excel» або «Завантажити архівом».
Як завантажити сертифікати
Додатково ознайомтеся з матеріалом, як розархівувати завантажений файл.
Приклад завантаженого сертифікату зі списку:
Сертифікат за проходження тестування
Менеджерка:
Поліщук Катерина Вікторівна