Марафон:
1—11 жовтня
5 днів
30 годин ПК

ОБ'ЄДНАНІ СЕРВІСИ ВСЕОСВІТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО КЕРУВАННЯ ЧАСОМ

Покрокове опанування інструментів яким ви довіряєте.

Щоб створити власний тест, відкрийте розділ Тести та натисніть на головній сторінці кнопку «Створити тест».

0601y7d0-8776-500x127.pngЯк почати створювати тест

На сторінці налаштувань тесту обов’язково вкажіть його назву, предмет, оберіть підручник та рівень завдань (клас, курс тощо), за бажанням завантажте обкладинку.

Налаштування тесту

На сторінці створеного тесту додайте описи та джерела використаної інформації — для цього натисніть на позначку олівця в блоках, як показано нижче, та введіть свій текст.

0601y7gv-24df-500x252.pngДодаткові налаштування

Щоб додати запитання, оберіть тип завдання з блоку, який розташований праворуч, натиснувши на потрібну кнопку. Нижче продемонструємо, як працювати з кожним видом запитання окремо.

0601y7ms-3c32-500x227.gifРозташування всіх типів запитань



Типи тестових запитань


1. З однією правильною відповіддю

Щоб додати завдання, в якому буде лише одна правильна відповідь, оберіть тип запитання «З однією правильною відповіддю».

0601y7sq-7ebf-350x72.pngПерший тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформулюйте запитання для учнів.

  2. Впишіть варіанти відповідей.

  3. Обов’язково вкажіть єдину правильну відповідь, поставивши знак ✅.

  4. Якщо хочете запропонувати учням менше варіантів, приберіть зайве поле, натиснувши позначку ❌.

  5. Щоб навпаки розширити вибір відповідей, натисніть «Додати варіант».

0601y7v1-a29a-500x1113.pngЗапитання «З однією правильною відповіддю»

Як створити запитання з однією правильною відповіддю

0601y7ua-0251-500x228.gifЯк створити запитання з однією правильною відповіддю

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjma-de3e-766x350.gifВигляд запитання під час проходження тесту


2. З кількома правильними відповідями

Якщо ви хочете зробити тест складнішим, додайте кілька правильних відповідей, обравши тип запитання «З кількома правильними відповідями».

0601y7x4-abeb-350x69.pngДругий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Впишіть запитання.

  2. Додайте варіанти відповідей.

  3. Вкажіть правильні відповіді (цей тип тесту має містити декілька таких варіантів), для цього поставте позначки ✅.

  4. Якщо хочете запропонувати учням менше варіантів, приберіть зайве поле, натиснувши позначку ❌. Щоб додати більше варіантів, скористайтесь функцією «Додати варіант».

0601y80u-15e8-500x1271.pngЗапитання «З кількома правильними відповідями»

Як створити запитання з кількома правильними відповідями

0601y7yw-d579-500x228.gifЯк створити запитання з кількома правильними відповідями

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmc-1df1-766x350.gifВигляд запитання під час проходження тесту


3. З полем для вводу відповіді

Якщо вам потрібно, щоб учень самостійно вписав відповідь, залучіть третій тип запитання «З полем для вводу відповіді».

0601y9tw-87e8-350x57.pngТретій тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Поставте запитання.

  2. Впишіть відповідь на це питання.

  3. За потреби додайте інші (альтернативні) варіанти відповідей (див. приклад).

0601y9w2-916d-500x561.pngЗапитання «З полем для вводу відповіді»

Як створити запитання з полем для вводу відповіді

0601y9vi-edc3-500x228.gifЯк створити запитання з полем для вводу відповіді

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjme-7f98-766x350.gifВигляд запитання під час проходження тесту



Запитання Преміум


Зверніть увагу: з 1 вересня 2024 року тестування з преміальними типами запитань будуть доступні лише за підпискою. Детальніше з тарифами ознайомтеся на сторінці Преміум.

Попередні три базові типи запитань, як і раніше, можна буде видавати своїм учням без обмежень.


4. З полем для вводу відповіді (множинний запис)

Тип запитання «З полем для вводу відповіді (множинний запис)» розрахований на відповідь, яка включає декілька полів для написання відповіді.

0601ya0h-056d-350x68.pngЧетвертий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформулюйте запитання.

  2. Заповніть блоки правильними відповідями.

  3. Додайте інші варіанти написання правильних відповідей (якщо є).

  4. Якщо потрібно додати більше блоків для відповіді чи навпаки прибрати, натисніть «Додати блок відповіді» або позначку ❌.

0601ya2y-ef92-500x1099.pngЗапитання «З полем для вводу відповіді (множинний запис)»

Як створити запитання з полем для вводу відповіді (множинний запис)

0601ya0d-51a2-500x228.gifЯк створити запитання з полем для вводу відповіді (множинний запис)

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmf-c871-662x404.gifВигляд запитання під час проходження тесту


5. На встановлення відповідності

Оновлений тип запитання!

Запропонуйте учням поєднати слова/терміни/картинки, що їм відповідають. Для цього натисніть на запитання «На встановлення відповідності».

0601yabp-f34e-350x67.pngП’ятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Впишіть умови, за яких учню необхідно поєднати значення.

  2. Заповніть по черзі блоки готовими (правильними) парами слів. Можна додавати комірки без пари, це означає, що такі завдання не поєднуватимуться в пари.

  3. Додати чи прибрати варіант можна кнопкою «Додати пару» або позначкою ❌. Якщо ви хочете ускладнити завдання, оберіть кнопку «Додати без пари ліворуч»/«Додати без пари праворуч».

  4. Для завершення натисніть кнопку «Перемішати відповіді» — перемішані пари слів будуть відображатися учням під час тесту у випадковому порядку. Якщо ви не натиснете кнопку «Перемішати відповіді», то при збереженні система перемішає ваші запитання автоматично.

0601yacz-58a2-500x1638.pngЗапитання «На встановлення відповідності»

Як створити запитання на встановлення відповідності

0601yabl-b2c8-500x228.gifЯк створити запитання на встановлення відповідності

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmi-e80a-732x366.gifВигляд запитання під час проходження тесту


6. Із заповненням пропусків у тексті

Тип запитання, якщо хочете перевірити, як учні заповнять прогалини у завданнях з вивченого матеріалу — «Із заповненням пропусків у тексті». Цей тип питання краще використовувати для пропусків слів у текстах.

0601yahb-81c4-350x68.pngШостий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть умови до завдання.

  2. На місце пропусків поставте курсор та натисніть на «Додати відповідь». Додаючи правильний варіант відповіді, можна також додавати альтернативні варіанти відповіді (наприклад: «один», «1»).

  3. У віконечку пропишіть правильний варіант, який потрібно ввести учням при проходженні тесту.

0601yaiv-5ecc-500x647.pngЗапитання «Із заповненням пропусків у тексті»

Як створити запитання з заповненням пропусків у тексті

0601yah9-ff93-500x228.gifЯк створити запитання з заповненням пропусків у тексті

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmj-90d6-732x366.gifВигляд запитання під час проходження тесту


7. З вибором правильної відповіді у тексті

Окрім самостійного заповнення пропусків у тексті, є схожий тип запитання, де можна обрати відповідь з вже готових варіантів — «З вибором правильної відповіді у тексті». Цей тип запитання можна також використовувати для об'ємних речень.

0601yanp-c24c-350x68.pngСьомий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Підготуйте запитання, яке передбачає один правильний варіант відповіді.

  2. Поставте курсор в місці, де потрібно буде розмістити відповідь, та натисніть вище кнопку «Додати відповідь».

  3. У відкритому вікні вкажіть кілька варіантів відповіді (правильний і неправильні). Позначте ✅ правильну відповідь.

  4. Якщо необхідно додати більш як два варіанти, натисніть на кнопку «Додати варіант відповіді».

0601yamu-18f8-500x716.pngЗапитання «З вибором правильної відповіді у тексті»

Як створити запитання з вибором правильної відповіді у тексті

0601yakz-037f-500x228.gifЯк створити запитання з вибором правильної відповіді у тексті

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjml-af78-732x366.gifВигляд запитання під час проходження тесту


8. На встановлення послідовності

Оновлений тип запитання! 

Для перевірки учнів на уважність спробуйте додати наступний тип запитання «На встановлення послідовності». Ви заповнюєте завдання у правильній послідовності, а система автоматично перемішає ваші завдання для учнів.

0601ybfy-7322-350x66.pngВосьмий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформуйте завдання, пов’язане з розташуванням значень (етапи, кроки тощо).

  2. Додайте варіанти в поля для відповідей у правильній послідовності.

  3. Оберіть кнопку «Додати варіант», якщо хочете збільшити кількість значень.

  4. Нижче натисніть «Перемішати», завдання з послідовністю сформується автоматично (згенерований порядок буде вказано під цією кнопкою).

0601ybjv-8e93-500x1583.pngЗапитання «На встановлення послідовності»

Як створити запитання на встановлення послідовності

0601ybh3-8524-500x228.gifЯк створити запитання на встановлення послідовності

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmn-2eb6-662x406.gifВигляд запитання під час проходження тесту


9. Пошук на зображенні

Щоб зробити завдання цікавішим для учнів, спробуйте запитання «Пошук на зображенні».

0601yboy-196b-350x57.pngДев’ятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформуйте запитання таким чином, щоб відповідь була прихована на зображенні.

  2. Завантажте з вашого ПК зображення з предметами для пошуку.

  3. Додайте області поверх зображення, на які потрібно буде натиснути учням. Для цього оберіть форму квадрата чи кола (враховуючи форму та розмір предметів), виділіть їх по черзі.

  4. Під зображенням з налаштуваннями автоматично обрана опція «Знайти всі області на зображенні». Ви можете замінити цю опцію на «Знайти будь-яку одну область на зображенні» — тоді відповідь буде зараховано, навіть якщо учень поставить правильно лише одну мітку.

0601ybsr-846a-500x933.pngЗапитання «Пошук на зображенні»

Як створити запитання з пошуком на зображенні

0601ybow-8c39-500x228.gifЯк створити запитання з пошуком на зображенні

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmo-0f88-662x406.gifВигляд запитання під час проходження тесту


10. Сортування по категоріях (перетягування в кошик)

10-й тип запитання має низку налаштувань і передбачає створення завдань з різною логікою. Перед оформленням цього типу запитання рекомендуємо переглянути ідеї для завдання з сортуванням по категоріях. Розберімо також окремо, як створити запитання «Сортування по категоріях (перетягування в кошик)».

0601yc0z-6074-350x68.pngДесятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть дії в полі для запитання.

  2. Оберіть фонове зображення на вашому ПК (в прикладі було заздалегідь створене зображення з прописаними словами на фоні). Ви також можете не додавати фон.

  3. Вкажіть опцію, якщо потрібно, щоб в область можна було розмістити лише одне значення (або оберіть іншу функцію для повторного використання значення).

  4. Додайте області (фігури квадрата чи кола). Розташуйте їх по черзі таким чином, щоб учні могли під час проходження тесту до них перетягнути значення.

  5. Впишіть варіанти відповідей (можна використовувати текст або зображення, натиснувши на відповідні кнопки).

  6. Поставте ✅ позначки, щоб поєднати відповіді з областями виділення (обов’язково вкажіть їх для правильного зарахування балів).

0601yc14-4fe0-500x1848.pngЗапитання «Сортування по категоріях (перетягування в кошик)»

Як створити запитання зі сортуванням по категоріях (перетягування в кошик)

0601yc17-fc96-500x228.gifЯк створити запитання зі сортуванням по категоріях (перетягування в кошик)

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmp-8ad8-662x406.gifВигляд запитання під час проходження тесту


11. Пазл

Щоб трохи урізноманітнити ваші тести, можна додати запитання-гру «Пазл».

Зверніть увагу: це ігровий тип запитання і використовується здебільшого для залучення в тестування ігрових механік.

0601ycag-96c2-350x58.pngОдинадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Додайте опис завдання.

  2. Оберіть для пазла зображення гарної якості.

  3. Вкажіть кількість елементів, яку потрібно буде зібрати учням. Система автоматично поділить їх на частини.

0601yccd-ef0a-500x887.pngЗапитання «Пазл»

Як створити пазл

0601ycar-481b-500x228.gifЯк створити пазл

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmr-25b1-662x406.gifВигляд запитання під час проходження тесту


12. Вікторина (правда/неправда)

Проводьте вікторини, якщо хочете отримати швидку взаємодію з учнями. Для цього оберіть відповідний тип запитання «Вікторина (правда/неправда)».

0601ycej-fa12-350x70.pngДванадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформулюйте твердження, щоб учень міг відповісти — правда це чи ні.

  2. Вкажіть правильний варіант, поставивши ✅ в рядок «Правда» або «Неправда».

  3. Ви можете змінювати назву поля. Наприклад: «Так» — «Ні», «Правильно» — «Неправильно» тощо.

0601ycf2-233a-500x559.pngЗапитання «Вікторина (правда/неправда)»

Як створити вікторину (правда/неправда)

0601ycec-4d8b-500x228.gifЯк створити вікторину (правда/неправда)

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjms-ded4-836x320.gifВигляд запитання під час проходження тесту


13. Впорядкувати слова

Запропонуйте учням розташувати слова у правильному порядку, обравши наступний варіант завдання «Впорядкувати слова».

0601ydqj-b9df-350x58.pngТринадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Додайте запитання або умову для виконання завдання.

  2. Пропишіть речення у правильній послідовності.

  3. За потреби ви можете об’єднувати та розділяти слова у реченні, для цього натисніть на позначку між словами чи ❌, коли вони об’єднані.

  4. Натисніть кнопку «Перемішати». Порядок слів в реченні буде змінений. Якщо вам не сподобався згенерований порядок, натисніть цю ж кнопку ще раз.

  5. Щоб додати в цей тест більше одного речення, оберіть функцію «Додати речення».

0601ydsp-880c-500x777.pngЗавдання «Впорядкувати слова»

Як створити запитання з впорядкуванням слів

0601ydqh-9667-500x228.gifЯк створити запитання з впорядкуванням слів

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmt-0d11-836x320.gifВигляд запитання під час проходження тесту


14. Філворд

Спробуйте перетворити ваше тестування на справжню гру — згенеруйте пошук слів, обравши тип запитання «Філворд».

Зверніть увагу: це ігровий тип запитання і використовується здебільшого для залучення в тестування ігрових механік.

0601ydx4-67f5-350x60.pngЧотирнадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть завдання.

  2. Додайте слова, які необхідно відшукати учням.

  3. Для кожного нового значення натискайте «Додати слово».

  4. Оберіть потрібні налаштування для завдання. Наприклад, можна одразу показувати слова, які потрібно знайти, або зарахувати відповідь як правильну, якщо буде знайдено хоча б одне слово.

  5. Клацніть на кнопку «Згенерувати філворд».

  6. За потреби ви можете «Змінити розташування слів у філворді». Кнопку можна натискати до тих пір, поки слова не розмістяться у найкращій для вас варіації.

0601ye5i-8d08-500x2004.pngЗапитання «Філворд»

Як створити філворд

0601ydwb-66f6-500x228.gifЯк створити філворд

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmu-ddc4-660x406.gifВигляд запитання під час проходження тесту


15. Кросворд

Радимо спробувати створити кросворд, використовуючи тип запитання «Кросворд». В усі часи кросворди чудово тренували мозок, покращували пам’ять, дозволяли поповнювати словниковий запас (іншими словами — допомагали виховати дитину-інтелектуала).

0601yebq-b0f4-350x58.pngП’ятнадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть завдання.

  2. Додайте по черзі запитання та відповіді (одним словом).

  3. Для цього використовуйте кнопку «Додати слово».

  4. Коли все буде готово, натисніть «Згенерувати кросворд».

  5. Після створення кросворда ви зможете багаторазово «Змінити розташування слів у кросворді».

0601yecq-c1b7-500x1641.pngЗапитання «Кросворд»

Як створити кросворд

0601yebk-9204-500x228.gifЯк створити кросворд

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmw-2021-660x406.gifВигляд запитання під час проходження тесту


16. Діапазон

Також у вас є можливість створювати завдання зі шкалою, обравши тип запитання «Діапазон». Використовуйте його на уроках алгебри, геометрії, фізики та під час проведення інших предметів.

Шістнадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Додайте запитання.

  2. Вкажіть правильну відповідь: пропишіть в комірки правильне значення, мінімальне та максимальне значення, що будуть відображені на шкалі.

  3. Також ви можете додатково налаштувати одиниці вимірювання шкали (см, м, км тощо).

  4. За бажанням додайте нижче частково правильну відповідь (мінімальне та максимальне допустимі значення). Ця опція необхідна, якщо передбачена частково правильна відповідь.

0601yjfs-37f4-500x729.pngЗапитання «Діапазон»

Як створити діапазон

0601yjgs-6b11-500x228.gifЯк створити діапазон

Як учні бачитимуть цей тип питання

0601yjmx-06c4-818x328.gifВигляд запитання під час проходження тесту


Дві додаткові опції у всіх запитаннях

1. Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и)

Це означає, що за потреби ви можете в умові задачі попросити разом з відповіддю виконати обчислення завдання у зошиті, сфотографувати та прикріпити файл до типу питання. Таку опцію можна використовувати у будь-якому запитанні.

0601yjus-66c7-500x777.pngДодати опцію, щоб учень міг додатково до відповіді прикріпити файл(-и)

Як учні бачитимуть цю опцію

0601yjwb-bd03-500x190.pngЯк учень бачитиме поле з завантаженням файлу

Зверніть увагу: на автоматичну оцінку ця опція не впливає, проте ви зможете перевірити завдання з зошита і за потреби скоригувати автоматичну оцінку.

В кабінеті тестування у кожному запитанні є опція «Змінити» бал за це запитання. Інколи діти можуть допустити одруківку, ви матимете можливість відкоригувати такі відповіді, змінивши загальну оцінку.

2. Додати пояснення до запитання в роботі над помилками

До кожного запитання можна додавати детальний опис для роботи над помилками. Натискаючи на цю опцію, потрібно додати інформацію про правильну відповідь.

Якщо ви видаватимете тестування, після якого миттєво або згодом передбачатиметься автоматична робота над помилками, то ця опція є найкращим рішенням для самоаналізу.

0601yjx6-93ef-500x672.pngДодати пояснення до запитання в роботі над помилками

Видавати учням опцію «Робота над помилками» ви можете у кабінеті тестування в налаштуваннях. Цю опцію можна вмикати одразу після проходження тесту або після того, як весь клас виконає завдання. Ви також можете не використовувати цю опцію роботи над помилками.


Ви можете окремо редагувати, копіювати та видаляти будь-яке питання тесту за допомогою вказаних позначок (див. нижче). Також є функція переміщення блоків із запитаннями вгору та вниз, для цього скористайтесь кнопками-стрілками.

0601yjq1-abff-500x284.pngОпції в блоках запитань


Оглядовий тест в тренувальному режимі

Переглянути тест в бібліотеці: vseosvita.ua/u-2ppj7.