«Що робити? Оплатила презентацію і не отримала її!» — пише Людмила Миколаївна.
Чи стикалися Ви з ситуацією, коли сплатили за методичний матеріал і не знаходите його? Якщо саме зараз Ви в такій ситуації, то рекомендую виконати прості кроки:
1. Заспокоїтися
Вдих...Видих.
За законами фізики ніщо не зникає безслідно. А якщо очевидного виходу не видно, то пригадайте, що Ви не одні — у Вас завжди є команда підтримки від Всеосвіти.
2. Перевірити, чи завершилася транзакція
Україна — прогресивна цифрова держава … та й в найкращих трапляються збої. Відкрийте додаток свого банку та перевірте чи завершився процес оплати.
3. Переконатися, чи той профіль
Часто буває у користувачів Всеосвіти декілька акаунтів і це може вносити плутанину. Коли матеріал придбано з однієї сторінки, то завантажити його з іншої не вийде. Тож, переконайтеся, що використовуйте той самий профіль.
4. «Мої придбані матеріали»
Саме в цьому розділі зберігаються всі матеріали, що куплені за весь час використання Вами бібліотек Всеосвіти з певного профілю.
Пройшовши шлях від 1 до 3 та перейшовши в цей розділ меню, Ви зможете знайти куплений матеріал і натиснути на нього перейти на сторінку з матеріалом натиснути фірмову зелену кнопку зберегти розробку на свій ПК насолоджуватися процесом викладання із придбаним методичним матеріалом 🙂