О, ви ще такого не бачили і не чули. Але і я так само, маємо чудову можливість зробити, так би мовити, щось піонерське, відкрити і впровадити нову навчальну технологію - педагогічно-андрагогічну, бо навчатись будуть разом, як все в нас піде по плану, педагоги, учні і батьки. Але про все по порядку.
1. Стрий
Всі чули про це місто на Львівщині, але зараз знайомимось з ним детальніше і саме з точки зору наявності тут (і розвитку в напрямку НУШ) закладів середньої освіти. Ось вони:
1. Ліцей А.Корчака, Сайт, ФБ, Ірина Сьомачок.
2. Ліцей І.Франка, Сайт, ФБ, ► ,Галина Юрків. Оля Хомин, Наталя Роїк, Соломія Вороняк, Олена Юрків.
3. Гімназія 4, Сайт, ФБ, Тарас Синюта.
4. Гімназія В.Стасюка, Сайт, ФБ, ► ,Софія Савченко. Марія Валовін.
5. Ліцей 6, Сайт, ФБ, Уляна Ватаг.
6. Гімназія 7, Сайт, ФБ, Лариса Мацишин.
7. Гімназія І.Баранича, Сайт, ФБ, ► , Штей Ірина.
8. Гімназія Т.Бобанича, Сайт, ФБ, ► ,Любомира Кухарчук. Галина Павлів.
9. Гімназія 10, Сайт, ФБ, ► ,Роман Кухар. Школа 10, Тетяна Польова.
10. Ліцей А.Шептицького, Сайт, ФБ, ► ,Руслана Опришко.
Школа, що не має ФБ-форуму - це НУШ? А директор без акаунту? Ну от, бачте, вже є перший результат. Але ми рушаємо далі. Втім, як тільки заклад ФБ-форум запровадить, а директор заведе собі акаунт, ми тут відразу цей новий стан відобразимо - і оце вже буде дійсно результат.
2. Технологія
... чи той самий розподілений семінар. Вже ясно, як розподілений, правда? Ну чого за наявності в кожному закладі освіти майданчику для ефективної плідної дискусії їхати кудись на якусь кафедру чи в якийсь центр, чого б тому центру чи кафедрі не заїхати в усі (!) міські заклади освіти? Звісно, де є ФБ-форум. Чого не Телеграм чи ТікТок? Так саме про це і поговоримо на семінарі.
А для того, щоб кафедри і центри могли вивчати конкретний досвід, ми поставимо на обговорення один пілотний текст, що, звісно, жодної наукової ваги не має, а от практично цікавий, як видається. Тому що питання актуальне і дуже прикро що не вдалось раніше про це поговорити з реальними педагогами-практиками. А тепер? Побачимо.
3. Протокол
Так, тут відобразимо хід нашого навчального процесу. Що стартує 21.1.25.
Почнем з відповіді на питання, яке постане відразу: а чого саме Стрий? Тому, що в мене там багато добрих знайомих. А далі можна спробувати порадитись з керівниками закладів, звісно, тих, що є у ФБ (5 з 10). Так, розподілена нарада. З двома питаннями:
чи подобається ідея взагалі;
... і які є зауваження, пропозиції.
То рушаємо?
23.1 маємо тут 29 переглядів. Але жоден директор ані в приваті, ані в коментах до постів акаунта мого запрошення не побачив. Нема в них звички заглядати щодня в ті канали, я думаю. Втім, це гіпотеза. Може, ФБ щось десь не доносить? Може. А ми рушаємо далі, ставимо запрошення по форумах. В деяких це пройшло, а в деяких премодерація. То треба почекати.
Наступного дня було 60 (так, рівно) переглядів, але що ж по форумах? Виразно окреслились форуми з цензурою. Там повідомлення було просто вилучено (якщо нема премодерації) чи й не допущено від самого початку (це як є премодерація). Ну, навряд ці деталі важливі, тому форуми позначені відповідно: ►. Для цих форумів поруч з прізвищем директора з'явились прізвища модераторів, з ними буде цікаво поговорити, так же? А це що за позначка: ► ? А це премодерація, розгляд можливості допустити повідомлення в форум триває, триває...
А в інших форумах і цензури нема, але і реакції теж. Ніхто повідомлення (чи комент) не помітив, ніхто нічого про це не сказав. Втім, треба ще згадати, що в закладі імені Шептицького вже два повідомлення на оцінці.
129 переглядів, мінус і більше нічого. На цьому зі Стриєм прощаємось? Ну поки що, бо там, може, хтось щось таки і скаже з часом. Тоді продовжимо.