20 січня 17:08
0 1

Розподілений семінар в Стрию

О, ви ще такого не бачили і не чули. Але і я так само, маємо чудову можливість зробити, так би мовити, щось піонерське, відкрити і впровадити нову навчальну технологію - педагогічно-андрагогічну, бо навчатись будуть разом, як все в нас піде по плану, педагоги, учні і батьки. Але про все по порядку.

1. Стрий

Всі чули про це місто на Львівщині, але зараз знайомимось з ним детальніше і саме з точки зору наявності тут (і розвитку в напрямку НУШ) закладів середньої освіти. Ось вони:

1. Ліцей А.Корчака, Сайт, ФБ, Ірина Сьомачок.

2. Ліцей І.Франка, Сайт, ФБ, ,Галина Юрків. Оля Хомин, Наталя Роїк, Соломія Вороняк, Олена Юрків.

3. Гімназія 4, Сайт, ФБ, Тарас Синюта.

4. Гімназія В.Стасюка, Сайт, ФБ, ,Софія Савченко. Марія Валовін.

5. Ліцей 6, Сайт, ФБ, Уляна Ватаг.

6. Гімназія 7, Сайт, ФБ, Лариса Мацишин.

7. Гімназія І.Баранича, Сайт, ФБ, , Штей Ірина.

8. Гімназія Т.Бобанича, Сайт, ФБ, ,Любомира Кухарчук. Галина Павлів.

9. Гімназія 10, Сайт, ФБ, ,Роман Кухар. Школа 10, Тетяна Польова.

10. Ліцей А.Шептицького, Сайт, ФБ, ,Руслана Опришко.

Школа, що не має ФБ-форуму - це НУШ? А директор без акаунту? Ну от, бачте, вже є перший результат. Але ми рушаємо далі. Втім, як тільки заклад ФБ-форум запровадить, а директор заведе собі акаунт, ми тут відразу цей новий стан відобразимо - і оце вже буде дійсно результат.

2. Технологія

... чи той самий розподілений семінар. Вже ясно, як розподілений, правда? Ну чого за наявності в кожному закладі освіти майданчику для ефективної плідної дискусії їхати кудись на якусь кафедру чи в якийсь центр, чого б тому центру чи кафедрі не заїхати в усі (!) міські заклади освіти? Звісно, де є ФБ-форум. Чого не Телеграм чи ТікТок? Так саме про це і поговоримо на семінарі.

А для того, щоб кафедри і центри могли вивчати конкретний досвід, ми поставимо на обговорення один пілотний текст, що, звісно, жодної наукової ваги не має, а от практично цікавий, як видається. Тому що питання актуальне і дуже прикро що не вдалось раніше про це поговорити з реальними педагогами-практиками. А тепер? Побачимо.

3. Протокол

Так, тут відобразимо хід нашого навчального процесу. Що стартує 21.1.25.

Почнем з відповіді на питання, яке постане відразу: а чого саме Стрий? Тому, що в мене там багато добрих знайомих. А далі можна спробувати порадитись з керівниками закладів, звісно, тих, що є у ФБ (5 з 10). Так, розподілена нарада. З двома питаннями:

  • чи подобається ідея взагалі;

  • ... і які є зауваження, пропозиції.

То рушаємо?

23.1 маємо тут 29 переглядів. Але жоден директор ані в приваті, ані в коментах до постів акаунта мого запрошення не побачив. Нема в них звички заглядати щодня в ті канали, я думаю. Втім, це гіпотеза. Може, ФБ щось десь не доносить? Може. А ми рушаємо далі, ставимо запрошення по форумах. В деяких це пройшло, а в деяких премодерація. То треба почекати.

Наступного дня було 60 (так, рівно) переглядів, але що ж по форумах? Виразно окреслились форуми з цензурою. Там повідомлення було просто вилучено (якщо нема премодерації) чи й не допущено від самого початку (це як є премодерація). Ну, навряд ці деталі важливі, тому форуми позначені відповідно: . Для цих форумів поруч з прізвищем директора з'явились прізвища модераторів, з ними буде цікаво поговорити, так же? А це що за позначка: ? А це премодерація, розгляд можливості допустити повідомлення в форум триває, триває...

А в інших форумах і цензури нема, але і реакції теж. Ніхто повідомлення (чи комент) не помітив, ніхто нічого про це не сказав. Втім, треба ще згадати, що в закладі імені Шептицького вже два повідомлення на оцінці.

129 переглядів, мінус і більше нічого. На цьому зі Стриєм прощаємось? Ну поки що, бо там, може, хтось щось таки і скаже з часом. Тоді продовжимо.

Читайте також: