Так, мова піде про застосування двох популярних платформ в інформаційній системі (чи кластері) українського закладу освіти. Власне, йдеться про підбиття підсумків роботи на дистанційному навчальному курсі. Ось його майданчики: 1, 2. Ну і як можна зрозуміти чи побачити, працював я там самотужки, ніхто мене не підтримав. Не страшно, може хтось додасться пізніше. Скажімо, за місць чи й рік. А поки що про те, що я побачив і що зрозумів. Для подальшого обговорення з тими колегами, хто в питання захоче вникати.
Плюси
Чудові можливості для того, щоб додати шкільному кластеру (подивились, що мається на увазі?) яскравих кольорів. Творчої атмосфери. Радісної, святкової, життєрадісної. Особливо на напрямках "Творчість", "Спорт", "Соціалка". Це ж стандартний комплект для учнівського самоврядування, ради школи. От, не знаю, як бути з "Освітою і наукою"? Не виключаю, що і про хімію чи географію можна такі ролики знімати, що ого-го... Але поки що не бачив таких, ну не дійшли руки у митців від цього відеожанру. А це ж таки жанр, можете пересвідчитись. І, зрозуміло, жанр сучасний чи й ключовий для майбутнього, згодні? Тепер про...
Мінуси
Нема підтримки формування спільнот, зручних засобів діалогу. Орієнтація, як можна зрозуміти розробника, на лайки без обговорень. Себто маються на увазі пули симпатиків чи фоловерів, але не товариства, в яких точиться ефективна комунікація.
Висновки
Варто використовувати як додаток до форумів класів на Фейсбук-сторінці закладу освіти. Але не тільки класів, кожен напрямок учнівського самоврядування може мати свою відеостудію і, відтак, відеотеку, жодних обмежень, було б бажання працювати.
А от обирати щось одне - ІГ чи ТТ - потреби нема. Обидві платформи мають свою специфіку, свої плюси і мінуси, то чому б не мати кожному закладу освіти по два акаунти? І на кожному, давайте помріємо, двох-трьох авторів чи продюсерів. Зі своєю тематикою, зі своїм неповторним стилем, чому ні? І головне: всі ці відеожурналісти - це ж в основному учні, не педагоги. А то, знаєте, дуже важко побачити на сторінці будь-якого закладу освіти пост саме від здобувача. Фейсбук не цікавий, як кажуть педагоги - учні на інших платформах (ми знаємо, на яких). Ну а щоб не заплутати у всіх тих акаунтах і мережах, то їх перелік і характеристики треба розміщати і на сайті школи, і у відповідних групах офіційної сторінки. Щоб була ж системність, відчуття загального цілого. І розуміння ігнорування проблеми чи вільного інформаційного поля. Вільного від впливу педагогів.
І тепер спробуємо знайти з ким про це поговорити. До 2.1.25 накопичилось 192 перегляди, але ніхто нічого не сказав. Не цікава тема поки що широкому загалу.
Аж раптом невдовзі і сюрприз, про який більше тут. Принагідно зазначимо, що тут тепер 230 переглядів. Бачте, текст працює, люди читають, хоч поки що мовчки.
А тепер погляньте. Ну, справжні молодці автори, справжні новатори, от вам і нове мистецтво і нова культура. А куди ж без Лесі!