Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Освітній форсайт “Інтеграція електронних журналів Всеосвіти до АІКОМ: реалізація в закладі освіти”
»
Взяти участь Всі події
4 травня 16:48
0 0

Директор СтаРШ. 3

Директор СтаРШ представляє в колективі районне начальство,
директор НУШ допомагає спільноті побачити і втілити в життя майбутнє.

Як так, скаже, доскіпливий читач, Директора СтаРШ ми бачили, а чого ж тепер вже третя частина, а не друга? А там у коментах є посилання на другу, то зараз таки третя частина, хоч вона, може, і не про СтаРШ, а скоріше вже про НУШ. Ну хочеться ж дивитись у майбутнє. То от, будь ласка: сайт директора школи. Ну звісно, що НУШ, так же? Але і тему СтаРШ ми продовжимо - у якості преамбули чи вступу до основної. Або з метою дослідження міцного коріння, на якому має виростати все нове.

Преамбула

Розмовляли про сайти вчителів. Ну, хто лінується натискати на посилання, то будь ласка:

0601jpmw-f6d0-764x553.png

І, зверніть увагу, 17 лайків, це, знаєте, зовсім не мало... Більше того, з частиною того, що сказано паном Віктором, я й сам згоден. З тою частиною, що стосується фактичного стану наших освітніх сайтів, але зовсім не в оцінці їх можливостей і ваги для розвитку чи побудови НУШ в кожному окремому закладі освіти.

А колега, між іншим, директор школи... Отакої. СтаРШ? Так треба просто показати йому з Мережі невеличку купку сайтів наших директорів НУШ, ну для прикладу. Отак я і знайшов той сайт директора, що ви вже його бачили. Погано, що він у нас в країні лише один. Як так? Не може бути...

Сайт директора

Ну і як придивитись до дат... А ще поглянути відомості про ту школу, актуальні, то там вже ліцей, а не школа. І директор інший - Альона Радченко. Відтак цей сайт є історичною віхою на шляху до НУШ, експонатом, якщо хочете, але не живим діючим об'єктом. Прикро... Що ж робити? А сторінка чи група? А от ще дві групи: 1 і 2. А ще є 3 і 4. А сайт? Ну і тут я зрозумів, що заблукав...

Моє рішення було простим. Не буду тут брехати, що довго вагався, думав, ні, вирішив відразу: треба зробити. Треба зробити два сайти - один в Березанці, інший в Слов'янську. Ну вже як ці заклади освіти втрапили нам в поле зору, то і гаразд. А як Березань додасться до компанії, то і чудово. Є підстави, є конкретика. Це я так міркував, дивлячись на історичний експонат з Березанки. Втім, оті майбутні чи гіпотетичні сайти (може директора, а може й цілого закладу - от погляньте) - то віддалена мета, а найближча полягає в тому, щоб про це з тими директорами просто поговорити, про кластери їхніх закладів освіти.

А Слов'янськ?

Ну та сама 11, де працює пан Віктор. Як там зі сторінками і сайтами чи то кластерами? От сторінка, а от сайт. І тепер помічаєш, що фейсбучна сторінка названа "офіційний сайт", а от те, що на посиланні... Ну, мабуть типово для більшості наших закладів освіти? В основному все, що треба, є, але дещо виразно потребує доопрацювання. Бо дійсно ж, як сказав директор, дивитись цей сайт якось не хочеться. Ну правда... А зробити його іншим, цікавим, авторитетним, потрібним педагогам, батькам і учням - хіба це не мета для директора? НУШ. З виразним особистим внеском, а саме зі статтями що передують навчальному року, завершують його чи підводять підсумки важливих проектів, ну стратегічні такі тексти. Де вони мають бути? На якому сайті? На персональному директора чи на офіційному закладу? Я не знаю. Хочу спитати.

Звіт директора? Ну то ж стандарт, сухий офіційний папір, а почуття, щирість? Це вже, знаєте, треба ще вміти так написати. А щоб вміти, треба вчитись, практикуватись як журналісту, "виписатись" як вже було сказано (були на посиланні?).

Посиденьки

Так, хотілося б поговорити з колегами про всі ці моменти використання ІКТ в їхніх закладах освіти. Семінар? Нарада? Давайте, в руслі підходу, що пан Віктор запропонував з самого початку, візьмемо курс на довіру й затишок, щиру дружню бесіду. Може й за столом з чайком-кавою, а що, віртуально-дистанційно, чого ні? Пану Віктору в компанію запросимо Марину Хохлову і Тетяну Горєлікову. А пані Альону, будемо сподіватись, підтримає Анастасія Смоляк. От і компанія, для початку, а як хто ще приєднається, то чудово, беремо всіх, у Мережі нема ліміту на кількість учасників розмови.

Я сподіваюсь, що колеги знайдуть можливість висловитись і аргументовано і переконливо про всі ті складні питання, а я сформулюю поки одну загальну і просту, але конкретну пропозицію для двох закладів освіти. На Фейсбук-сторінці треба запустити групу Розвиток кластеру. Означити старт процесу. А потім там, в тих двох групах і будемо обговорювати питання, розмовляти з педагогами, учнями, батьками. Конкретно, про їхню школу, їхні думки з цього приводу. І це критичний момент. Як є обговорення, то виникає спільнота. Як є спільнота, то вона дійде і порозуміння, і сформує план, і його зреалізує. Колись казали "колектив". Зараз те слово не в моді, зараз в моді "лідерство". Але хіба це все не про спільноту і її лідерів? З різних точок зору.

А як хто думає, що про сайти й форуми зараз не на часі, то це ж потужна зброя сучасної гібридної війни, згодні?

Протокол

Ну і робота почалась, всі три директори в контакті, поки що радимось, як краще до цієї роботи підійти, з якого боку. Три? Не два? Знаєте, малюночки такі є на уважність, то як ви третього директора не помітили, читайте ще раз...

А за пару днів (коли тут було 14 переглядів) стало ясно, що нічого не ясно. Директори хоч не заперечили, але і не підтримали ідею. Ну ще потім визначаться, а ми поки що підемо по згаданих тут форумах, будемо залучати до розмови педагогів. А учнів та їхніх батьків? А вони в тих форумах є? От побачимо.

Після звернення до згаданих у тексті форумів було 57 переглядів, втім, знов ніхто нічого не каже. Щоправда, учасники форумів запрошення не побачили, бо адміни груп його в форум не пустили - цензура. То рушаємо у вільний інформаційний простір.

До 17.5 тут накопичилось 404 перегляди, звісно, що були лайки, але, як можна зрозуміти, ніхто нічого не каже. Втім, завдяки приватним контактам з директорами буде ще продовження.

Читайте також: