Вебквест:

Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.

03.02.2022
4 0
3 Клас
1 рівнів
10 підказок
Час виконання: необмежений
Шаблони: Коти в коробці

701

534

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Даний вебквест для учнів 3 класу. В ігровій формі учні дізнаються чим корисне покрокове виконання алгоритму; як виправити помилку в алгоритмі; яких правил дотримуються при складанні алгоритмів. Для цього їм потрібно відкрити 7 підказок в яких "схована" теорія та дати відповідь на три запитання. В одній з підказок "заховано" відео про те як правильно працювати за комп'ютером.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1)Я досліджую світ. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина 2 // Н. В. Морзе, О. В. Барна. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл.
2) завдання програми Pilas Bloques
http://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/222
3)Відео з ютубу. Шкільні будні.
https://www.youtube.com/watch?v=QAS1nfTD8tM&t=32s
Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Котик Дуба хоче погратися зі своїми друзями. Приєднуйся, буде весело та цікаво. Але спершу потрібно знайти 7 підказок, щоб дізнатися як шукати помилки в алгоритмах та що таке покрокове виконання алгоритму. А вже потім шукай котика Дуба, бо йому потрібна твоя допомога. Хутчіше розпочинай гру.

Рівень №1 — Алгоритми переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

7 сповіщень.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Коробка 7 => Коробка  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Все вірно! Чудово!

Фінальне повідомлення:

Все вірно! Чудово!

Мітка №2/11 Кіт 2 => Вітаю! Я котик Дуба. Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

А ти спостережлива(ий), якщо так швидко мене знайшла (знайшов). Я хочу впіймати Снєжку, допоможи мені, будь ласка.

Мітка №3/11 Кіт 5 => Привіт! Я Снєжка. Завдання з відповіддю
Завдання:

Дуже рада що мене знайшли, але Дуба тим часом зголоднів. Поглянь уважно на малюнок. 03001owv-350c-588x266.pngДопоможи дати відповідь на запитання.

Чи поласує Дуба м'ясом, якщо виконає вказаний алгоритм?
Правильні варіанти відповіді:
ТАК так. так .
Відповідь на завдання:

Чудово! Вітаю! В тебе все виходить! Допоможи мені, будь ласка, знайти Сірка. Let's go...

Мітка №4/11 Кіт 1 => Hi! I am Sirko! Завдання з відповіддю
Завдання:

Так, все вірно, я Сірко. В тебе все під контролем, а в мене ні. Поглянь на малюнок. Снєжка дуже хоче поласувати м'ясом, але як бачиш в алгоритмі одна команда пропущена. Допоможи мені, будь ласка, з'ясувати яка саме.

03001oya-1ef8-561x261.png

Правильні варіанти відповіді:
РУХАТИСЬ ПРАВОРУЧ рухатись праворуч. рухатись праворуч
Відповідь на завдання:

В мене до тебе є ще одне прохання. Допоможи, будь ласка, впіймати Мурчика.

Мітка №5/11 Кіт 3 => Я Мурчик. Завдання з відповіддю
Завдання:

Втомився (втомилась)? Я так. Тому, благаю, допоможи виконати третє (останнє) завдання. Поглянь на малюнок. Я вважаю, що одна команда тут зайва. Будь ласка, з'ясуй, яка саме.

03001oyx-c5e4-575x267.png

Правильні варіанти відповіді:
РУХАТИСЬ ВНИЗ рухатись вниз. рухатись вниз
Відповідь на завдання:

Вітаю! Все вірно! Ти так гарно всім допомагаєш. Не хочемо залишатись у боргу, тому вихід з вебквесту шукай у коробці, але схоже, що в тій коробці "заховано" не лише вихід з вебквесту.

Мітка №6/11 Коробка 5 => Підказка 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Складання алгоритму — завдання складне й відповідальне. У навчальних середовищах складання алгоритмів для виконавця добирають набір команд для отримання очікуваного результату. Для перевірки правильності алгоритму його запускають на виконання в цьому середовищі.

Мітка №7/11 Коробка 3 => Підказка 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо алгоритм складено неправильно, то на екрані з’явиться повідомлення про помилку або жодна дія не відбуватиметься. Необхідно знайти й виправити помилку, після чого знову виконати алгоритм.

Мітка №8/11 Коробка => Підказка 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Для перевірки правильності алгоритму використовують покрокове його виконання. У такому разі команди алгоритму виконуватимуться одна за одною. Результат виконання кожної команди буде відтворюватись на екрані. Наприклад, у програмі Розумні блоки в рівні 1 у групі завдань Проблеми з їжею! запропоновано виправити складені алгоритми. Для пошуку помилки в середовищі додано кнопку Виконати покроково. Перехід від однієї команди до іншої відбувається після натискання кнопки Наступний крок.

Мітка №9/11 Коробка 6 => Підказка 4 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Для самостійного складання алгоритмів, наприклад, у середовищі Скретч, важливо дотримуватись деяких правил:

  • проаналізувати умову задачі, тобто визначити, що дано та який результат потрібно отримати;

  • скласти план дій розв’язування задачі;

  • визначити виконавців;

  • додати виконавців з бібліотеки або намалювати їх;

  • описати алгоритм за допомогою команд середовища;

  • запустити алгоритм на виконання, виправити помилки.

Мітка №10/11 Коробка 8 => Підказка 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Існують середовища складання алгоритмів, у яких алгоритм можна створювати самостійно для дібраних виконавців. Наприклад, відоме тобі середовище Скретч.

Мітка №11/11 Кіт => Дружок Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Привіт я Дружок. Переглянь, будь ласка, відео.

Рефлексія від 41 учня

Сподобався:

35 6

Зрозумілий:

37 4

Потрібні роз'яснення:

37 4
Рекомендуємо

Алгоритми та виконавці

Алгоритми та виконавці

12

Аватар профіля Мусієнко Ірина Янківна
Інформатика
4—5 клас

41 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

99

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

241

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Попередьмо помилки в розмовній українській

Попередьмо помилки в розмовній українській

178

Аватар профіля Людмила Петрівна Кричун
Українська мова
9—11 клас та дорослі

66 грн

Розв'язання задач різних видів. Нерівності. Дроби. Знаходження числа за його частиною та цілого за частиною

Розв'язання задач різних видів. Нерівності. Дроби. Знаходження числа за його частиною та цілого за частиною

298

Аватар профіля Рибалка Інна Олександрівна
Математика
3—4 клас

20 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1153

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

961

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

362

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

530

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

128

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас