Квест для роботи з дорослими, в якому розкриваються важливі поради для збереження психологічної рівноваги в умовах воєнного стану, спонукає до аналізу та обговорення важливих питань, ситуацій, дій.
Бібліотека вебквестів
Квест для роботи з дорослими, в якому розкриваються важливі поради для збереження психологічної рівноваги в умовах воєнного стану, спонукає до аналізу та обговорення важливих питань, ситуацій, дій.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Вас вітає психологічна служба) Запрошую до гри, в якій потрібно зібрати 10 порад для збереження психологічної рівноваги . Для цього потрібно знайти всі предмети в яких ховаються запитання, дайте відповідь-ключ на запитання, і отримайте пораду. Отож починаймо!)))
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Чи корисними були поради для тебе?
Чудова робота! Запам'ятай всі поради для збереження психологічної рівноваги та передай іншому інформацію! Бережи себе!
Чи доводилось Вам ховатись у підвалах, погрібах, облаштовувати безпечні місця у будинку користуючись правилом 2 стін?
Порада: Цікавтесь та пам’ятайте про правила безпеки та різні варіанти реагування на небезпечні ситуації, продумуйте їх, якщо станеться так, що я зроблю.
Чи виникало у Вас почуття шоку, страху, безпорадності коли Ви усвідомили правдивість інформації про початок воєнних дій?
Порада: Переживати неприємності по мірі їх надходження, не створювати паніку і галас, діяти з огляду на те, що потрібно вберегти життя своє і близьких
Чи маєте Ви якісь улюблені справи, хоббі, захоплення?
Порада: В умовах війни люди часто відчувають емоцію хвилювання тривоги, щоб справитись з хвилюванням радять займатись якимись ресурсними справами, для кожного це буде своя ресурсна справа, та яка дає відчуття задоволення, приливу сил, спокою.
У цей час близькі люди, родина змушені тривалий час перебувати в одному приміщенні, місці, до чого може це призвести у спілкуванні?
Порада: дозоване спілкування
Чи були і є у Вашому оточенні люди, котрі потребують більшої допомоги ніж Ви в цей час?
Порада: турбуватись про інших, переключити свою увагу на інших, зробити елементарні справи для них.
Чи може людина в умовах воєнного часу максимально ефективно працювати та планувати?
Порада: завжди плануйте на наступний день 2-3 справи, займатесь справами, що потребують фізичної роботи, це налаштовує на нормальний ритм життя.
Чи Ви постійно моніторили та переглядали новини, стрічки фейсбук, телеграм?
Порада: інформаційна гігієна, дозування потоку інформації, критичне і аналітичне ставлення до джерел.
Якщо б оголосили про термінову евакуцію чи готові до цього на 100%?
Порада: продумати алгоритм дій на всі випадки, прокрутити в голові.
Чи вплинула ситуація на Ваш фізичний стан?
Порада: намагатись дотримуватись звичайного режиму дня, харчування, сну, праці та відпочинку, наскільки це можливо.
Під час війни надходить багато негативної, шокуючої, інформації, чи відчували Ви шок, відчай, злість, співчуття?
Порада: контролюйте те що можете контролювати, на відстані ви практично не можете допомогти окрім дистанційної допомоги, не відчувайте за це вину, розпач, бережіть своє емоційне здоров’я.
Рефлексія від 55 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: