Вебквест:

Цікаві факти про психологію від психологів

29.09.2022
1 0
7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, I курс, II курс, III курс, IV курс, VI курс, Дорослі, Змішаний
2 рівнів
59 підказок
Час виконання: необмежений

175

795

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Всім нам відомо, що психологія — це наука про сукупність психологічних явищ та поведінку людини, вищих тварин, яка пояснюється на основі цих явищ. Отже, об’єктом науки є людина, істота наділена свідомістю та внутрішнім суб’єктивним світом. Психологію можна віднести до одної з найцікавіших наук. Якщо Вам все ж хочеться дізнатися більше, то цікаві факти про психологію Вам допоможуть.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Всім нам відомо, що психологія — це наука про сукупність психологічних явищ та поведінку людини, вищих тварин, яка пояснюється на основі цих явищ. Отже, об’єктом науки є людина, істота наділена свідомістю та внутрішнім суб’єктивним світом.

Психологію можна віднести до одної з найцікавіших наук. Якщо Вам все ж хочеться дізнатися більше, то цікаві факти про психологію Вам допоможуть. Мерщій, вперед!!!

Рівень №1 — Підвал психолога (1 рівень) переглянути шаблон

Цей рівень містить 24 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

23 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/24 Лампа  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Знання психології робить життя простішим, через врахування можливих реакцій оточуючих людей, а застосування практичної психології покращує взаєморозуміння, і допомагає вирішувати конфлікти вчасно.

Фінальне повідомлення:

Супер! Давай подивимось, що чекає на нас далі? :)

Мітка №2/24 Труба Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Мозкова діяльність продовжується навіть тоді, коли ми відпочиваємо. У цей момент відбувається фільтрація того, що дійсно потрібно відкласти в пам’яті, а що прибрати «про запас». Прокинувшись вранці ви ніколи не забудете те, що дійсно важливо для вас, але і не згадайте того, на чому не зупинили свою увагу вчора.

Мітка №3/24 Драбина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Людина відчуває себе більш успішною та щасливим тільки тоді, коли її мозок чимось зайнятий. Більш того, сіра речовина не цікавить монотонна робота – мова йде як раз про постійну метушню концентрації та перемикання з однієї роботи на іншу. Тільки в такі моменти людина відчуває себе щасливою.

Мітка №4/24 Шафа Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ви не можете не звертати увагу на їжу, на небезпеку. Чи помічали ви, що люди завжди зупиняються, щоб подивитися на сцени нещасних випадків. Насправді, ми не можемо не звертати уваги на ситуацію небезпеки. У кожної людини є особлива частина мозку, яка відповідає за виживання та запитує: «Чи можу я це з’їсти? Може це мене вбити?».

Мітка №5/24 Труба 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Дослідники довели, що якщо в юності людина вміла відмовлятися від того, чого сильно бажала, їй даються життєві випробування простіше та з мінімальними втратами.

Мітка №6/24 Коробка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Для того, щоб до чогось звикнути необхідно трохи більше 2-х місяців, а точніше – 66 днів. Саме такий період знадобиться людині для того, щоб сформувати та довести до автоматизму будь-яку дію. Наприклад, якщо ви хочете перейти на правильне харчування, то вам може знадобитися трохи менше – приблизно 55 днів. А ось до спорту доведеться звикати довше – до 75 днів.

Мітка №7/24 Коробка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо ви думаєте, що можете мати безмежну кількість друзів, ви глибоко помиляєтеся. Виявляється, що людина за все своє життя може дружити до 150 разів.

Мітка №8/24 Коробка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Бувають випадки, що ви хочете зробити коханій людині приємне, подарувавши подарунок, але не знаєте що їй потрібно. Рішення є! Скажіть їй, що купили подарунок та запропонуйте відгадати, що це. Вона перерахує те, що хоче.

Мітка №9/24 Коробка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо вас мучать кошмари по ночах, можливо, ви мерзнете уві сні. Науковий факт – чим холодніше в спальні, тим більше шансів побачити поганий сон.

Мітка №10/24 Коробка 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Навіть позитивні події, такі як закінчення університету, вступ у шлюб або нова робота, можуть призвести до депресії.

Мітка №11/24 Павутина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Кращим засобом від турбот, тривожності і стресу є читання. Це заняття надає більш швидкий ефект на організм. Дивно, але цей спосіб багато краще прийому алкоголю, набагато ефективніше прогулянкам, чаювання або прослуховування музики.

Мітка №12/24 Павутина 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

У психології є принцип: чим більше очікувань з приводу якоїсь події, тим вище ймовірність нищівної розчарування. Більше чекаєш – менше отримуєш, менше чекаєш – більше отримуєш.

Мітка №13/24 Коробка 6 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Більшість людей в незнайомому місці тримається праворуч. Якщо ви не хочете бути в натовпі або простояти довго в черзі, то знаючи цей факт, сміливо йдіть ліворуч або займайте чергу, яка лівіше.

Мітка №14/24 Коробка 7 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Згідно спостереженням експертів, люди з блакитними очима можуть закохатися всього за кілька хвилин, а люди з карими очима можуть одночасно любити двох. Щоб закохалися зеленооким, необхідно багато часу, іноді на це йдуть роки. Люди з усіма іншими кольорами можуть закохатися всього за годину.

Мітка №15/24 Кошик для білизни Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Цікаво те, що хороші оцінки людина запам’ятовує у багато разів краще, ніж погані. З імовірністю 89% люди згадають позначку «5» і лише 29% – оцінку «3». Як наслідок, здається, що оцінка була вище, ніж насправді.

Мітка №16/24 Ковдра Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Цікаво, що судді в спорті карають частіше ті команди, форма яких чорного кольору. Це підтверджує статистика, яку ведуть НХЛ, ФІФА.

Мітка №17/24 Ковдра 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Відомий факт, що жінки, перебуваючи в магазині одягу, більше акцентують увагу на полиці та вішалки, на яких панує безлад. Підсвідомо їм здається, що саме там знаходиться щось краще, цікавіше.

Мітка №18/24 Ковдра 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Цілу сферу психологічних факторів та прийомів використовують на собі магазини. Наприклад, повторювані товари на касі, акції та спеціальні цінники різних кольорів. Якщо на ціннику написати замість «Шкарпетки – 2 грн.» – «АКЦІЯ! 5 пар носків – 10 грн.» продажі можна збільшити рівно наполовину..

Мітка №19/24 Книга Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо в будинку розбите скло, то незабаром жодного цілого вікна в ньому не залишиться, а потім почнеться мародерство – така основна думка теорії розбитих вікон. У більш широкому сенсі ця теорія полягає в тому, що люди набагато охоче порушують правила та норми поведінки, якщо бачать явні ознаки безладу навколо – це було неодноразово експериментально доведено.

Мітка №20/24 Лампа 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Люди неохоче суперечать спокійній, врівноваженій людині. Навпаки, коли хтось люто і агресивно відстоює свою думку – йому чинитимуть опір та будуть з ним сперечатися.

Мітка №21/24 Книга 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ті, хто спить 6-7 годин, менше схильні до ризику передчасної смерті, ніж ті, хто спить по 8 годин. Варто відмітити, що ті, хто спить менше 5 годин – в три рази частіше страждають психічними розладами, ніж ті, хто спить по 8-9 годин.

Мітка №22/24 Книга 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Немає для людини кращого слова, ніж її ім’я. Перше, що треба запам’ятовувати при знайомстві – ім’я. Не посаду, не професію, а ім’я. Це основне правило встановлення хороших відносин.

Мітка №23/24 Пляшка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Щоб швидко заснути треба лягти на спину, витягнутися та розслабити все тіло. Закрити очі і під закритими повіками закотити зіниці вгору. Це нормальний стан очей під час сну. Прийнявши це положення, людина засинає швидко, легко та глибоко.

Мітка №24/24 Парасолька Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Психологи визначили, що жінці достатньо всього 45 секунд для того, щоб оцінити незнайомого чоловіка. З них 10 секунд вона будує загальне враження про фігуру, 8 секунд оцінює очі, 7 секунд дивиться на волосся, 10 секунд на губи та підборіддя, 5 секунд – на плечі. А останні 5 дивиться на обручку, якщо вона є.

Рівень №2 — Підвал психолога (2 рівень) переглянути шаблон

Цей рівень містить 37 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

36 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/37 Штані  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Правило 7 ± 2. Виявляється, наша короткочасна пам'ять здатна утримувати одночасно тільки від 5 до 9 інформаційних блоків. Це означає, що ми, наприклад, можемо запам'ятати не більше 9 цифр, причому всього на 20-30 секунд. Якщо не повторювати інформацію регулярно, то невдовзі у нашій голові від неї й сліду не залишиться.

Фінальне повідомлення:

Супер! Сподіваюсь що ці знання допоможуть тобі у житті!

Якщо квест тобі сподобався, розкажіть про нього друзям. Дякую!


Мітка №2/37 Пральний засіб Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Люди, які страждають депресією, нерідко говорять, що сприймають навколишній світ у сірих тонах. Виявилося, що це не просто психологічний феномен – сірість фарб при депресії має під собою фізіологічну основу. Такий висновок зробили німецькі вчені з університету Фрайбурга, які досліджували процеси в очах пацієнтів за допомогою електроретинограми. Вони виявили сувору залежність – чим сильніше депресивні симптоми, тим слабкіше реагує сітківка ока на стимуляцію показом контрастних зображень.

Мітка №3/37 Пральний засіб 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Кожен раз, коли ви подумки повертаєтеся до якоїсь події, ви змінюєте її, так як нервові шляхи кожен раз інакше активізуються. На це можуть впливати і пізніші події, і бажання заповнити прогалини в пам’яті. Так ви, наприклад, не пам’ятаєте, хто ще був на зустрічі родичів, але так як ваша тітка зазвичай присутня, ви можете згодом включити її в ваш спогад.

Мітка №4/37 Пральний засіб 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Некомпетентні люди часто виявляються вище по кар’єрних сходах своїх більш кваліфікованих колег в силу ефекту Даннінга-Крюгера. Згідно нього, люди з низьким рівнем кваліфікації схильні переоцінювати свої здібності, а, приймаючи невдалі рішення, часто нездатні усвідомити помилковість внаслідок знову ж слабкої компетенції. Люди з високим рівнем кваліфікації дивляться на речі більш тверезо і, навпаки, схильні занижувати свої здібності, а також вважають, що оточуючі невисоко їх оцінюють. Ці висновки були експериментально підтверджені психологами Даннінгом і Крюгером з Корнельського університету в 1999 році.

Мітка №5/37 Рослина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Оптимістичний чи песимістичний погляд на світ кожної конкретної людини програмується генетично. Згідно з дослідженнями вчених з Мічиганського університету, він визначається концентрацією нейропептидів Y в мозку: знижена концентрація змушує сприймати навколишній песимістично і депресивно.

Мітка №6/37 Полиця Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Іноді нерозділене кохання переростає в справжню одержимість і навіть загрожує психічними розладами. Такими, наприклад, як синдром Аделі. Синдром Аделі – це тривала нерозділена болюча любовна одержимість іншою людиною.

Мітка №7/37 Пральний засіб 4 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Проаналізувавши більше мільярда твітів, опублікованих під час великих спортивних змагань, вчені встановили, що чим «голосніше» та впевненіше заяви сперечальника, тим більше у нього шансів здобути перемогу в дискусії. Іншими словами, говоріть впевнено, навіть якщо знаєте, що неправі.

Мітка №8/37 Пральний засіб 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо людина намагається щось пригадати, але при цьому продовжує дивитися вам в очі, будьте упевнені, вас обманюють.

Мітка №9/37 Праска Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Жінки відчувають себе коханим, спілкуючись віч-на-віч зі своїм партнером, чоловіки, навпаки, відчувають емоційну близькість у спілкуванні, коли вони працюють, грають, або розмовляють, сидячи поруч з партнеркою.

Мітка №10/37 Пральний засіб 6 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Між зовнішнім виглядом та злочинністю є пряма залежність. Злочинці менш привабливі, ніж середня людина. А люди, які більш привабливі, набагато рідше йдуть на злочини.

Мітка №11/37 Полиця 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Свідки-чоловіки та свідки-жінки по-різному запам’ятовують деталі злочинів. Коли злочинець, наприклад, вихоплює сумочку, жінки-свідки запам’ятовують вираз обличчя жертви. Свідки-чоловіки, навпаки, запам’ятовують грабіжника.

Мітка №12/37 Лавка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Згідно психологам, всі ми любимо мріяти. Дослідники стверджують, що люди, які люблять мріяти, як правило, більш винахідливі та краще вирішують різні проблеми.


Мітка №13/37 Коробка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Найвідоміший приклад «обману через чесність». Людина, яка озвучить свої нечисті наміри, буде виглядати в очах оточуючих більш чесною, ніж людина, у якої ці наміри повністю відсутні або вона їх приховує.

Мітка №14/37 Одежа Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ви можете запам’ятати тільки 3-4 елементи одночасно. Існує правило «магічного числа 7 плюс-мінус 2», згідно з яким людина не може зберігати більше 5-9 блоків інформації одночасно. Більша частина інформації в короткочасній пам’яті зберігається 20-30 секунд, після чого ми її швидко забуваємо, тільки якщо не повторюємо знову і знову.

Мітка №15/37 Одежа 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ви бачите речі інакше, ніж їх сприймаєте. Згідно з дослідженням Кембриджського університету, «неважлво в якому поряку розмщені літери в слові», "ми мжоем псиать у будь-якій фомрі, як нам хоечться (кжоного разу, клои пешра й отсання бувки зебргели свій пордяок), і ткест бдуе чтиабеьлним". Головне, щоб перша та остання букви були на своєму місці. Навіть якщо інші букви будуть перемішані, ви зможете прочитати речення. Це відбувається тому, що людський мозок не читає кожну літеру, слово в цілому. Він постійно обробляє інформацію, яку отримує від органів почуттів і те, як ви сприймаєте інформацію (слова), як правило, відрізняється від того, що ви бачите (переплутані літери).

Мітка №16/37 Одежа 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ви знаєте, як робити речі, які ніколи раніше не робили. Уявіть, що ви ніколи не бачили iPad, але вам його дали та запропонували почитати на ньому книжки. Ще до того, як ви включите iPad і почнете їм користуватися, у вашій голові вже буде модель того, як читати з його допомогою книги. У вас будуть припущення того, як буде виглядати книга на екрані, якими функціями ви зможете користуватися, і як ви це будете робити.

Мітка №17/37 Миска Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Дитина починає сприймати своє окреме «Я» тільки після двох років народження, а до цього він відчуває себе одним цілим з усім навколишнім світом. Так, як ми з Вами вважаємо свою руку, ногу «собою», так і малюк вважає весь навколишній світ частиною себе.

Мітка №18/37 Одежа 4 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

90% всіх захворювань несуть в собі психологічний характер, а остаточно вилікуваною людина може бути тільки при відновленні свого душевної рівноваги.

Мітка №19/37 Пральний засіб 7 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Доведено, що дитина, позбавлена на тривалий час фізичного контакту з людьми, деградує і може загинути. У слідстві з цим, відсутність фізичних емоційних зв’язків може бути фатальною для людини. Це у своєму роді сенсорний голод, який необхідно стимулювати в житті людини.

Мітка №20/37 Мішок Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Спостереження психологів показують, що при особистих контактах співрозмовники не здатні дивитися один на одного постійно, а лише не більше 60% загального часу. Однак час зорового контакту може виходити за ці межі у двох випадках: у закоханих та у агресивно налаштованих людей. Тому якщо малознайомий чоловік довго і пильно дивиться на вас, найчастіше це говорить про приховану агресію. :))

Мітка №21/37 Рослина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

ривалість візуального контакту залежить від відстані між співрозмовниками. Чим більше відстань, тим більш тривалі контакти очей можливі між ними. Тому спілкування буде більш ефективним, якщо партнери сидять по різні боки столу – в цьому разі збільшення відстані між ними буде компенсуватися збільшенням тривалості контакту очей. #49: Жінки довше дивляться на тих, хто їм симпатичний, а чоловіки – на тих, хто симпатизує їм. Як показують спостереження, жінки частіше за чоловіків використовують прямий погляд, а тому вони менш схильні сприймати пильний погляд як загрозу.

Мітка №22/37 Одежа 5 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Не слід думати, що прямий погляд є ознакою чесності і відкритості. Людина, що вміє брехати, може фіксувати погляд на очах співрозмовника, а також контролювати свої руки, не дозволяючи їм наближатися до свого обличчя.

Мітка №23/37 Одежа 6 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Звуження та розширення зіниць не підпорядковується свідомості, а тому їхня реакція дуже чітко показує зацікавленість партнера в вас. Розширення зіниць показує посилення інтересу до вас, про ворожість розповість їх звуження. Однак подібні явища слід спостерігати в динаміці, тому що розмір зіниці залежить також від освітленості. При яскравому сонці зіниці в людини вузькі, в темному приміщенні зіниці розширюються.

Мітка №24/37 Одежа 7 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Теорія нейролінгвістичного програмування стверджує, що по руху очей співрозмовника можна дізнатися, які саме образи зараз у свідомості людини і чим він зайнятий в даний момент: придумує або згадує.

Мітка №25/37 Пральний засіб 8 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо співрозмовник дивиться ліворуч вгору або просто вгору, швидше за все він занурений в зорові спогади. Такий погляд можна спостерігати в людини, що відповідає на питання «Хто зображений на двох-гривневій купюрі?».

Мітка №26/37 Пральний засіб 9 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Погляд у напрямку праворуч вгору видає зорове конструювання. Людина намагається уявити те, що він ніколи не бачив. Наприклад, спробуйте уявити вашого близького друга в скафандрі космонавта.

Мітка №27/37 Одежа 8 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Погляд ліворуч в сторону говорить про слухові спогади. Наприклад, згадайте звуки фортепіано. Якщо погляд спрямований праворуч в сторону – це ознака слухового конструювання. Наприклад, уявіть, як розмовляють інопланетяни.

Мітка №28/37 Одежа 9 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Погляд ліворуч вниз – внутрішня розмова з собою. Вміння невимушено та непомітно спостерігати за очима співрозмовника, аналізуючи його, нададуть вам неоціненну допомогу, як у щоденних розмовах, так і в разі важливої ділової бесіди.

Мітка №29/37 Миска 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ілюзія сприйняття. Ілюзія гумової руки.

Більше десяти років тому психологи виявили ілюзію, яка дозволяє переконати людину в тому, що гумова рука є його власною. Для цього досліду потрібна гумова рука або надута гумова рукавичка, шматок картону і два пензлика. Помістіть гумову руку на стіл перед собою, а свою руку сховайте за картон. Попросіть когось одночасно погладжувати справжню і гумову руку, використовуючи одні й ті ж рухи пензликами.
Через кілька хвилин у вас з'явиться відчуття, ніби штучна рука стала вашою плоттю. Якщо попросити іншу людину вдарити гумову руку, людина відчує неспокій і біль, так як мозок переконаний, що гумова рука справжня.

Мітка №30/37 Пральний засіб 10 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Людина на фото з друзями сприймається більш привабливим, ніж на одиночній фотографії. Цей феномен відомий як «ефект Чирлідери» і був підтверджений вченими з Університету Каліфорнії. Учасники дослідження в середньому оцінювали привабливість чоловіків і жінок на групових знімках вище, ніж тих же осіб, вирізаних із загальної сцени. Щоб виключити емоційну складову, дослідження було повторено з іншими параметрами - тепер групові фото були зроблені не одним кадром, а змонтовані з індивідуальних знімків. Навіть на таких колажах особи оцінювалися більш привабливими, ніж окремо.

Мітка №31/37 Пралка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Якщо у вас немає відхилення, званого синестезією, то ви навряд чи замислюєтеся про те, який колір на смак або навпаки - як смак виглядає. Але на ділі ці почуття взаємопов'язані: наші очі визначають, наскільки та чи інша їжа доведеться нам до смаку, і справа не тільки в тому, що ми більше хочемо їсти ту їжу, яка виглядає апетитно. Наприклад, дегустатори вважають, що з червоним вином краще поєднуються одні продукти, а з білим - інші, більш того, у кожного сорту вина смак розкривається при певній температурі.

Вчені задалися метою з'ясувати, що впливає на сприйняття смаку, і попросили членів одного з лондонських винних клубів описати аромат білого вина. Спочатку люди говорили про присмак, що традиційно вважаються характерними для білого вина - банани, маракуйя, червоний перець, однак, коли дослідники додали в вино червоний барвник, експерти почали говорити про присмак, характерних для червоного вина. Зазначимо, що це було те ж саме вино, тільки іншого кольору.
Цей експеримент був повторений багато разів у різних клубах, і завжди результат був одним і тим же. Одного разу один із найавторитетніших дегустаторів намагався описати смак білого вина, пофарбованого в червоний колір, і пробував досить довго - але не тому, що правильно ідентифікував сорт, а тому, що намагався розпізнати, з яких червоних ягід це вино зроблено.
Приклад з вином - не єдиний: відтінок скла може впливати на температуру і смак напою, наприклад, в одному з експериментів учасникам гарячий шоколад здавався смачнішою, якщо вони пили його з чашок оранжевого або кавового кольору, а смак полуничного желе здасться повніше, якщо блюдо подано на білій тарілці, а не на темній.

Мітка №32/37 Пралка 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Більшість рішень ви приймаєте підсвідомо

Хоча нам подобається думати, що всі наші рішення ретельно контролюються і продумані, дослідження говорять про те, що повсякденні рішення насправді є підсвідомими, і в цього є причина.

Кожну секунду наш мозок атакує більше 11000000 індивідуальних одиниць даних, і так як ми не можемо все це ретельно перевірити, наша підсвідомість нам допомагає приймати рішення.

Мітка №33/37 Смітник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ви переробляєте свої спогади

Ми сприймаємо наші спогади, як невеликі "фільми", які ми програємо в нашій голові і вважаємо, що вони зберігаються так само, як відео в нашому комп'ютері. Однак це не так.

Кожен раз, коли ви подумки повертаєтеся до якоїсь події, ви його змінюєте, так як нервові шляхи щораз інакше активізуються. На це можуть впливати і більш пізні події, і бажання заповнити прогалини в пам'яті. Так ви, наприклад, не пам'ятаєте, хто ще був на зустрічі родичів, але так як ваша тітка зазвичай присутня, ви можете з часом включити її в ваше спогад.

Мітка №34/37 Коробка 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ви не можете виконувати відразу кілька справ одночасно

Якщо ви думаєте, що добре можете виконувати відразу кілька справ одночасно, ви помиляєтеся. Вчені довели, що ми не можемо робити відразу 2-3 справи відразу. Звичайно, ми можемо йти і в той же час розмовляти зі своїм другом, але наш мозок фокусується тільки на одній пріоритетної функції в конкретний момент часу. Це говорить про те, що ми не можемо думати про двох різних речах одночасно.

Мітка №35/37 Вішалка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ми страждаєте від "сліпоти неуваги"

Якщо ви нічого не чули про експеримент "невидима горила", подивіться наступне відео. Вам потрібно порахувати кількість пасів, які зробили люди в білих футболках (подивіться відео до того, як читати текст далі).

Це приклад того, що називають "сліпотою неуваги". Ідея полягає в тому, що ми часто сліпі до того, що відбувається у нас буквально "під носом", якщо ми орієнтовані на якусь іншу задачу.https://youtu.be/IGQmdoK_ZfY

В даному випадку, людина в костюмі горили проходить через групу гравців, зупиняється і йде. Учасники, зайняті підрахунком пасів, часто просто не помічають горилу. Більше того, ті, хто знають про появу горили, стають ще більш неуважними і пропускають інші зміни (як наприклад, зміна кольору фіранок, догляд однієї дівчини).

Мітка №36/37 Кофтина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Їжа, секс і небезпека – ось три речі, які завжди будуть привертати особливу увагу людей в силу важливості їх інстинктів. Помічали, що рідко яка людина зможе пройти мимо сцени аварії, не зупинившись або не постаравшись розгледіти, що там сталося? Причина проста: ще з давніх часів в людині закладений інтерес до того, що можна з'їсти, щоб залишатися ситим і здоровим, з ким можна розмножуватися для продовження роду, чого уникати, щоб вижити.

Мітка №37/37 Футболка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Очікування і бездіяльність змушує людину нервувати, тому в подібних ситуаціях рекомендується зайняти себе читанням або переглядом новин в газетах або на планшеті, щоб не псувати настрій через дрібниці.

Рефлексія від 13 учнів

Сподобався:

11 2

Зрозумілий:

10 3

Потрібні роз'яснення:

12 1
Рекомендуємо

Відомі математики (цікаві факти із життя)

Відомі математики (цікаві факти із життя)

223

Аватар профіля Жиленко Наталя Миколаївна
Математика
7—11 клас

19 грн

Цікаві факти про зиму! Задачі, вирази, рівняння для 3-4 класу

Цікаві факти про зиму! Задачі, вирази, рівняння для 3-4 класу

520

Аватар профіля Демченко Марина Олександрівна
Математика
3—4 клас

25 грн

Цікава інформатика

Цікава інформатика

227

Аватар профіля Галинська Карина Андріївна
Інформатика
2 клас

41 грн

Цікава фізкультура

Цікава фізкультура

300

Аватар профіля Строкан Юлія Олександрівна
Фізична культура
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

25 грн

5 клас НУШ. Інтернет, критичне оцінювання інформації. Факт. Судження

5 клас НУШ. Інтернет, критичне оцінювання інформації. Факт. Судження

336

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

50 грн

Схожі вебквести

Квест до Дня психічного здоров'я

Квест до Дня психічного здоров'я

1255

Аватар профіля Козлова Інна Степанівна
Психологія
9—11 клас

ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ - МІФ

ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ - МІФ

299

Аватар профіля Кирилюк Юлія Борисівна
Психологія
5—12 клас

Логічне мислення

Логічне мислення

171

Аватар профіля Лапицька Тетяна Юріївна
Психологія
9—12 клас та дорослі

Збереження психологічної рівноваги в умовх воєного стану, поради спеціалістів.

Збереження психологічної рівноваги в умовх воєного стану, поради спеціалістів.

157

Аватар профіля Лук'янова Валентина Михайлівна
Психологія
дорослі

Розвиваємо логічне мислення

Розвиваємо логічне мислення

111

Аватар профіля Сустрєтова Дар`я Анатоліївна
Психологія
3—6 років, 1—12 клас та дорослі