Вебквест допоможе активізувати педагогічних працівників. Для реалізації принципу наступності між дошкільною і початковою ланкою освіти. Можна викорстати під час семінарів та методичних зустрічей.
Бібліотека вебквестів
85
221
0
Вебквест допоможе активізувати педагогічних працівників. Для реалізації принципу наступності між дошкільною і початковою ланкою освіти. Можна викорстати під час семінарів та методичних зустрічей.
Час за який потрібно виконати всі завдання: 20 хвилин
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Запрошую Вас у віртуальну екскурсію до школи. У просторі вебквесту за різними об'єктами схований вихід та підказки з ключами.
Мета цієї гри: знайти всі підказки, додаткові ключі та вийти з вебквесту.
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Рушаємо далі.
Який найкращий час для екскурсії до школи?
перша половина дня
друга половина дня
Супер. Вдалий початок.
Оберіть найефективнішу форму роботи перед екскурсією?
розгляд картини "Школа"
спостереження за школярами
малювання "Будівля школи"
читання художніх творів про шкільне життя
Ну звісно. Але інші варіанти теж важливі
Хто планує екскурсію?
вихователь
вчитель
спільна партнерська діяльність обох закладів освіти
Ви справжній експерт!
Чи потрібно дітям запамятати усіх педагогічних працівників школи, з якими їх знайомили?
так
ні
І мені так здається. Попереду ще багато спільних зустрічей.
Чи доречно планувати екскурсії у декілька шкіл з однією старшою групою?
так
ні
Так, я теж так вважаю! Дитина також повинна приймати участь у виборі майбутнього закладу освіти.
Чи варто відмовитись від екскурсії до школи, через відсутність кількох дітей?
так, краще піти з усією групою
ні, плановість понад усе
якщо діти підтримають Вас і проявляють розуміння щодо перенесення екскурсії
І я такої ж точки зору, це важлива якість у становленні майбутнього класу та підтримки кожного.
Цей рівень містить 3 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
2 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Скільки Ви можете назвати працівників дитячого садка - для вчителів (школи - для вихователів)
(прізвище, ім'я, про батькові?
важко відповісти
назву 1-3 працівників
назву до 10 працівників
Ну ось, то давайте йдемо знайомитись!
Чи проводиться прогулянка у день екскурсії?
ні
так
Ви абсолютно праві, адже прогулянка і екскурсія разом можуть надмірно втомити дітей
Чи доречна участь батьків у екскурсії?
так, їм також буде цікаво
ні, діти та педагоги будуть відволікатись на них
Ну звісно, екскурсія може перетворитись у хаос
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ну, нас вже зачекався клас. Мерщій за парти
Чи важливо вчителеві та вихователеві бути знайомими особисто напередодні екскурсії?
так, обовязково.
бажано, бо це допоможе у комунікації та майбутній співпраці
ні, це їх особиста справа
Ну звісно, особисті взаємини між вихователем та вчителем теж важливі
Чи відслідковуєте Ви успішність своїх випусників (майбутніх вихованців)
так, звісно
немає потреби
немає можливості
Так. Це дуже важливо, є можливість бачити та прогнозувати результат
Чи потрібно відразу сказати дітям чого в школі робити не можна?
так, важливо все сказати відразу
ні, зустріч має залишити приємні враження
І я так вважаю. Перша зустріч має бути дуже позитивною.
Чи можуть екскурсію провести школярі?
о, це було б чудово
ні, запрошувати школярів недоречно
Так, дітям подобаються спільні заходи. Усі залишаються задоволеними.
Чи важливі запитання дітей під час екскурсії?
ну звісно, це ж для них захід організовується
ні, це може затягнути зустріч
Так. Це дуже важлива складова екскурсії. Діти повинні отримати відповіді на усі свої запитання.
Чи потрібно для екскурсії готувати приміщення класу якось особливо?
ні, це лишнє.
можна організувати маленький сюрприз
Дошкільники люблять сюрпризи. Їм подобаються подарунки, які зазвичай для них готують вчителі.
Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
4 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ну ось і кінець зустрічі. Було цікаво.
так
нічого нового
Чекаємо подальшої співпраці. Дякуємо за увагу.
Чи можна використати таку руханку з майбутніми школярами у класі?
так, їм це сподобається
ні, потрібно щось інше
Супер! І у садочку ми під таку танцювали!
Чи можна провести фрагмент уроку?
так
ні
Чи схожі осередки класної і групової кімнати?
є схожість
ні, вони різні
Чи можна пограти в гру "Хто швидше збере портфель?"
так, буде цікаво
ні, потрібні лше групові ігри
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: