Вебквест «У світ агентства завітай – професії реклами тут пізнай" створено для того, щоб ознайомити учнів із професіями рекламного агенства.
Бібліотека вебквестів
69
121
0
Вебквест «У світ агентства завітай – професії реклами тут пізнай" створено для того, щоб ознайомити учнів із професіями рекламного агенства.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Вітаю, друже, на вебквесті «У світ агентства завітай – професії реклами тут пізнай»
Ми любимо дивитися цікаві відеоролики реклами по телебаченню, в інтернеті.
А чи знаєте Ви, люди яких професій працюють над створенням реклами?
Якщо – ні, то тоді цей квест саме для тебе.
Тобі вже цікаво? Тоді розпочинаємо подорож до рекламного агентства.
У коридорі знаходиться шестеро дверей. За кожними дверима працюють фахівці рекламної справи. Старанно досліджуй кожні двері. За дверима «ховаються» запитання, їх шість. Давай на них відповіді і отримуй слова-відгадки.
Якщо правильно виконаєш всі завдання – дізнаєшся найцікавіше з дослідження медіа-реклами в Україні!
То ж вирушаємо.
Бажаю успіху!
Бережіть себе! Віримо і перемогу!
Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
10 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Щоб завершити вебквест, потрібен ключ.
За цими дверима працює креативний директор.
Саме він - керівник, який організовує і координує роботу рекламного агентства. Від нього залежить успішна робота всієї організації. Він контролює навантаження підлеглих, забезпечує умови для праці, бере участь у створенні планів і завдань, несе відповідальність за якість виконаної роботи.
Перейди за покликанням https://learningapps.org/view33496253 та пограй гру «Яка реклама? (шкідлива чи корисна)». Якщо правильно виконаєш завдання, то дізнаєшся, яка реклама у світі є найдорожчою.
Увага! Це слово вписуй буквами українського алфавіту. Це і буде є «ключем відгадки».
Дякую за пройдений квест.
Що було найцікавішим?
Яким завданнями довелося приділити більше уваги та зосередженості?
Цікавий факт! Рекламодавці найчастіше використовують ролики довжиною 6 секунд і 11-15 секунд.
До наступної зустрічі!
За першими дверима працює маркетолог.
E-mail — маркетолог – це особа, що займається розсиланням поштових повідомлень за вказаними адресами, щоб розширити базу клієнтів.
Перейди за покликанням https://learningapps.org/view33515042 та пограй гру
Увага! Впиши тільки число. Це число буде «ключем відгадки»
Ти правильно дібрав «ключ відгадку». Дякую тобі!
Основні обов’язки E-mail — маркетолога:
аналіз цільової аудиторії;
постановка завдань для майбутніх листів;
створення привабливого контенту;
контроль над успішним веденням розсилок.
Чим більше підписаних людей і прочитаних листів, тим більше заробить спеціаліст по E-mail розсилках. Освоїти дану професію можна після проходження спеціальних курсів у навчальних центрах.
Далі прямуй до других дверей.
За другими дверима працює копірайтер.
Копірайтер – людина, яка займається написанням рекламних текстів.
Перейди за покликанням https://learningapps.org/view33553292 та пограй гру «Рекламний слоган». Якщо правильно виконаєш завдання, то дізнаєшся, де у світі з`явилася перша паперова реклама.
Увага! Впиши назву міста у Називному відмінку.
Вітаю за правильну відповідь.
Це можуть бути слогани, назва логотипу, статті, сценарії для рекламних роликів. У обов’язки копірайтера входить розробка слогану для бренду або рекламної акції, дотримуючись при цьому вимоги замовника. Копірайтер повинен вміти красиво сформулювати основну думку для того, щоб залучити потенційних клієнтів. Він відповідає за написання текстів, його обробку та дизайн.
Прямуй до третіх дверей.
За цими дверима працює маркетолог.
Маркетолог – особа, вивчає ринок, його потреби і бажання споживачів. Він аналізує загальний стан ринку, з’ясовує, який попит спостерігається на той чи інший товар.
Перейди за покликанням https://learningapps.org/view33572903та пограй гру «Вибір носіїв реклами». Якщо впораєшся - то дізнаєшся, який відсоток аудиторії дивиться рекламу у соцмережі TikTok.
Увага! Впиши тільки число. Це число буде «ключем відгадки»
Дякую за правильну відповідь.
Маркетолог займається питаннями, пов’язаними з просуванням продукції. Вивчивши переваги потенційних клієнтів, маркетолог пропонує виробнику свої рекомендації.
Прямуй до четвертих дверей.
За цими дверима свою роботу виконує продакт-менеджер.
Продакт-менеджер – фахівець з аналізу ринку. Організовує і проводить заходи, спрямовані на просування продукту компанії, аналізуючи при цьому продукцію конкурента.
Перейди за покликанням https://learningapps.org/view33515276 та пограй гру «Види реклами». Якщо правильно виконаєш завдання,то дізнаєшся, де у світі з`явилися перші білборди.
Увага! Впиши тільки великі літери. Це слово буде «ключем відгадки»
Ти правильно дібрав «ключ відгадку». Дякую тобі!
Продакт-менеджер повинен ідеально розбиратися у всіх тонкощах продукту.
Прямуй до п`ятих дверей.
За цими дверима свою роботу виконує промоутер.
Промоутер – особа, яка займається прямою рекламою або поширенням товарів і послуг. Це громадська робота, яка передбачає прямий контакт з клієнтом.
Перейди за покликанням https://learningapps.org/view33573467 та розгадай кросворд «Реклама - двигун торгівлі». Розгадавши кросворд, дізнайтеся назву медіа-продукту.
Увага! Запам`ятай це слово буде «ключем відгадки»
Ти правильно дібрав «ключ відгадку». Дякую тобі!
В обов’язки промоутера входить реклама товару і послуги, опис їх переваг, виставлення продукту в позитивному світлі.
Прямуй до годинника.
Уважно прочитай цікаві факти про рекламу годинників.
При зйомках реклами будь-яких наручних годинників стрілки завжди встановлюють на 10 годин 10 хвилин або на 8 годин 20 хвилин.
Дай відповідь на запитання. Обчисліть вираз 10 год. 10 хв. + 8 год. 20 хв. І запишіть відповідь. Це і буде «ключем відгадки»
Увага! Слова «годин» і «хвилин» запишіть повністю, без скорочень.
Ти правильно дібрав «ключ відгадку». Дякую тобі!
Стрілки годинника так встановлюють з двох причин:
по-перше, виставлені таким чином стрілки не перекривають назву бренду;
по-друге, спостережні маркетологи помітили, що таке розташування стрілок нагадує посмішку, і налаштовує потенційних покупців на гарний настрій.
Прямуй до вікна.
Уважно прочитай цікаві факти про рекламу і дітей.
Дитина дивиться по телевізору близько 40 тисяч рекламних роликів на рік (це понад 100 в день). Цікаво, що діти-актори з реклами товарів для дітей зазвичай старше своєї цільової аудиторії. Психологи вважають, що таким чином вони виступають в ролі авторитетних зразків для наслідування для малюків.
Дай відповідь на запитання. Скільки, в середньому, рекламних роликів дивиться дитина в день?
Увага! Запиши тільки число.
Ти правильно дібрав «ключ відгадку». Дякую тобі!
Цікаво! Діти до 8 років не можуть критично оцінити рекламу (тобто вважають, що вся інформація в ній правдива).
Шукай лампу, там наступне завдання.
Перейди за покликаннямhttps://learningapps.org/view33515157 та виконай вправу «Відшукай слова».
Увага! Серед слів буде найменше слово – це «ключ відгадки». Запам`ятай це слово.
Вітаю! Ти правильно дібрав «ключ відгадку».
Прямуй до корзини для сміття.
Перейди за покликаннямhttps://learningapps.org/view33925116 та виконай вправу «Відсортуй»
Дай відповідь на запитання. Скільки років існує інтернет-реклама?
Увага! Запиши тільки число.
Вітаю! Ти правильно дібрав «ключ відгадку».
Інтернет-реклама вже більше 20 років. Найбільші газети і журнали заробляють великі гроші в інтернеті, ніж друкованими виданнями, так як в глобальній павутині велика читацька база.
Прямуй до колони.
Уважно прочитай повідомлення.
Найпопулярніша інтернет-реклама:
одяг (16,4%),
взуття (12,1%),
електроніка (8,6%)
аксесуари (6%).
Дай відповідь на запитання. Скільки відсотків людей віддають перевагу аксесуарам у інтернет-рекламі?
Увага! Запиши тільки число.
Вітаю! Ти правильно дібрав «ключ відгадку».
Прямуй до фінішних шостих дверей.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: