Бібліотека вебквестів
328
555
0
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю вас любі семикласники!!! Багато нового ви дізналися про різні сили, які є і діють навколо нас. Отож пригадаймо, що ми знаємо про сили. Спочатку пройдемося шкільним коридором, а потім попрацюємо у кабінеті фізики. Ви все знаєте і швидко вийдете з перемогою з кабінету фізики. Бажаю успіху!!!
Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
4 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Супер!!! Ти швиденько пробігся по шкільному коридору, відгадав всі сили. Вводь слово - код і переходь в кабінет фізики
Це була невеличка розминка. Ти дуже добре справився, а зараз трошки порахуємо.
Як ще називають виштовхувальну силу
Все правильно. Ти отримуєш ще дві букви в слові-код нз
Про яку силу говорять: "Без неї ми не зробили б жодного кроку."
Правильно! Ще одна пара букв слова-код ка.
А ця сила завжди виникає при різних деформаціях...
Ти все знаєш! Пригадуєш, що деформації є пружні і пластичні. Ось третя пара букв слова - код ур
Сила, яка діє на всі тіла, прикладена до центра тяжіння і завжди напрямлена вертикально вниз.
Молодець! Звичайно, що це вона. Перша пара букв слова- код ме.
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ось і закінчився урок фізики! Молодець ти виконав всі завдання. А зараз вводь ключ, відчиняй двері і відпочивай.
Ти великий молодець! Успішно справився з усіма завданнями.
Спортсмен утримує на витягнутих руках штангу вагою 1350 Н. Чому дорівнює маса штанги? g=10 H/кг.
Правильно! Треба використати формулу Р=mg, звідси m=P/g. Перша цифра коду для виходу 4
Чому дорівнює маса яблука, що впало поруч із Ньютоном, коли він прогулювався в саду, якщо сила тяжіння, яка діяла на яблуко дорівнювала 1,5 Н? Відповідь подати у грамах.
Ти молодець! А чи знаєш ти, що коріння 400-річної яблуні було пошкоджено. І яблуню, яка надихнула Ньютона на формулювання закону про всесвітнє тяжіння, захистили від ніг туристів. Друга цифра коду 1.
Жорсткість пружини шкільного динамометра дорівнює 40 Н/м. На скільки видовжиться ця пружина під дією сили 4 Н? Відповідь подати у см.
Непогано! Результат отримав із закону Гука x= F/k. Третя цифра коду 1
Чому дорівнює об'єм рибини, яку впіймав Івасик- Телесик?
Виштовхувальна сила, яка діяла на рибину дорівнювала 2 Н. Відповідь
подайте в см3.
Супер! Об'єм рибини знайшли із архімедової сили V=FA/ρтg. Четверта цифра коду 6.
Хлопчик хоче покатати дівчинку на санчатах. З якою силою він має тягнути санчата з дівчинкою загальною масою 50 кг. Коефіцієнт тертя полозів санок об сніг дорівнює 0,2.
Ти просто герой! П'ята цифра коду 4
Яка сила зображена на малюнку? Вона допомагає плестися рослинам, втриматися живим організмам за дерева, втримувати різні предмети.
Неймовірно! Ти просто Ейнштейн. Шоста цифра коду 3.
Рефлексія від 29 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: