Вебквест:

STEM-квест в рамках ІІІ обласного STEM-фестивалю "STEMимо з #cnttumks"

16.05.2024
0 0
Змішаний
3 рівнів
49 підказок
Час виконання: необмежений

332

40

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього вебквесту
Автор опублікував вебквест у Бібліотеці вебквестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до вебквесту (перегляд рівнів та проходження) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Квест створено для III обласного STEM-фестивалю "STEMимо з #cnttumks"

Загальна ідея Тетяна Тарасова. Деякі тексти завдань та пояснень написані за допомогою штучного інтелекту Gemini

Завдання квесту підготували керівники гуртків Центру: Желуденко Павло, Желуденко Тетяна, Романов Олександр, Педченко Ірина, Тарасенко Світлана, Хриненко Алла.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаємо! Ви збираєтеся вирушити у захопливу STEM-пригоду!

Під час цього квесту ви будете використовувати свої знання та навички з STEM, щоб вирішувати головоломки, виконувати завдання та розкривати таємниці.

Отже, розпочнімо STEM-пригоду з нотатки в центрі дошки.

За потреби залучайте допомогу дорослих чи Google.

Бажаємо удачі!

Вихід на інший рівень вкаже предмет який не повторюється на зображенні.

Рівень №1 — Дошка для заміток або меморі борд переглянути шаблон

Цей рівень містить 17 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

16 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/17 Фломастер => Вихід з рівня  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вихід з рівня тут.

Щоб перейти на наступний рівень запишіть у віконечку акронім латинськими літерами що охоплює науку, технології, робототехніку/читання, інженерію, мистецтво та математику. Якщо ви були уважні, то всі літери у вас вже є.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

Вірно!

STEM та STREAM - це два схожих підходи до освіти, які фокусуються на розвитку важливих навичок для 21 століття.

Основна різниця полягає в тому, що STREAM включає додаткові два предмети:

Мистецтво (Arts) та Читання (Reading)

Продовжуємо далі. Другий рівень починаємо з крісла за столом.

Мітка №2/17 Записка 8 => Центральна нотатка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

На цьому рівні ми будемо досліджувати меморі борд з нотатками які мають пояснити нам що ж таке STEM і яка від нього користь.

Рухаючись від нотатки до нотатки збирайте зелені літери, з них ти зможеш скласти слово-ключ для переходу на наступний рівень. Будьте уважними літери можуть бути в будь-якому місці.

Далі шукай рожеву нотатку, яка теж знаходиться в центрі дошки.

Основа дошки підкаже вам що таке меморі борд, а руки допоможуть зайти ідеї як прикрасити свій інтер'єр з його допомогою.

Мітка №3/17 Записка 7 => Рожева нотатка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Всі звичайно чули про супер героїв чи супер геройок.

Вони володіють надзвичайними здібностями та використовують їх для того, щоб зробити світ кращим.

А що якщо я скажу що стати супергероєм чи супергеройкою може кожен?

Для цього потрібно опанувати секретні знання з науки, технологій, інженерії та математики і використовувати ці знання, щоб робити світ кращим!

Це те, що робить STEM таким крутим!

Прямуй до зеленої нотатки зі знаком питання і дізнаєшся як використовують STEM представники деяких професій.

Мітка №4/17 Записка 9 => Зелена нотатка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ось кілька прикладів того, як STEM використовується в реальному житті:

  • Лікарі використовують STEM, щоб вивчати хвороби та розробляти ліки.

  • Інженери використовують STEM, щоб будувати безпечні та стійкі будівлі.

  • Вчені використовують STEM, щоб досліджувати космос та вивчати клімат Землі.

  • Програмісти використовують STEM, щоб створювати ігри, веб-сайти та додатки.

STEM може допомогти тобі стати ким завгодно!

Якщо ти хочеш змінити світ, STEM може допомогти тобі зробити це.

З'ясуймо, що ж приховує за собою акронім STEM?

Шукай блакитну нотатку зі стрілкою

Мітка №5/17 Записка 6 => Нотатка зі стрілкою Повідомлення при кліку
Мітка №6/17 Дошка Повідомлення при кліку
Мітка №7/17 Рука 4 => Рука Повідомлення при кліку
Мітка №8/17 Рука 5 => Рука з годинником Повідомлення при кліку
Мітка №9/17 Рука 3 Повідомлення при кліку
Мітка №10/17 Рука 2 Повідомлення при кліку
Мітка №11/17 Рука Повідомлення при кліку
Мітка №12/17 Записка => Жовта нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №13/17 Записка 10 => Жовта нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №14/17 Записка 5 => Блакитна нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №15/17 Записка 2 => Нотатка з 10 Повідомлення при кліку
Мітка №16/17 Записка 3 => Рожева нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №17/17 Записка 4 => Зелена нотатка Повідомлення при кліку
Рівень №2 — Чия кімната? переглянути шаблон

Цей рівень містить 25 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

18 сповіщень.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/25 Вікно  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вихід з рівня тут.

Щоб перейти на наступний рівень запишіть у віконечку професію людини яка мешкає в цій кімнаті.

Початок завдань на стільці за столом.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

Інженер чи інженерка це та професія яка найпершою спадає на думку коли ми говоримо про STEM-галузь.

Інженери та інженерки використовують свої знання з математики, науки та технологій, щоб проєктувати та будувати всілякі речі, які роблять наше життя кращим.

На наступному рівні досліджуємо інші професії.

Розпочати рівень допоможе дівчина з мапою

Мітка №2/25 3D принтер Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

3D-принтер - це дивовижний інструмент, який використовує пластикову нитку для створення тривимірних об'єктів.

Як він працює?

  1. 3D-модель: Спочатку ви створюєте 3D-модель об'єкта на комп'ютері. Це може бути що завгодно: іграшка, фігурка, деталь механізму, навіть будинок!

  2. Програмне забезпечення: Потім ви завантажуєте 3D-модель у програмне забезпечення 3D-принтера. Ця програма "розрізає" модель на тонкі шари й дає інструкції принтеру.

  3. Друк: 3D-принтер нагріває пластикову нитку і видавлює її пошарово, створюючи об'єкт шар за шаром.

  4. Готово! Коли всі шари надРуковані, ви отримуєте готовий 3D-об'єкт!

Отже, так всього багато ми побачили в кімнаті яка ж все-таки професія у мешканця або мешканки цього будинку?

Конструктор, інформація про роботів, програмування, 3D-друк, художник-графік, радіохвилі.... Людина якої професії може об'єднати здавалось би такі різні речі?

Якщо були уважними, то вже знаєте відповідь, зелені літери вам мали допомогти.

Якщо ні, пошукайте, що спільного є у підказках що містять дроти в кімнаті?

І гайда визернимо у вікно.

Мітка №3/25 Диск 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Зображення: Escher Stairs print

"Сходи" (1937):На цій гравюрі люди підіймаються сходами, які ведуть без кінця вгору і вниз, створюючи нескінченну петлю.

Мітка №4/25 Принтер Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:


Зображення: Escher Gallery print

"Галерея" (1950):Ця гравюра зображує ряд кімнат, з'єднаних сходами, які неможливо пройти, адже вони ведуть вгору і вниз одночасно.

Мітка №5/25 Запасний системний блок Повідомлення при кліку
Мітка №6/25 Диск Повідомлення при кліку
Мітка №7/25 Диск 3 Повідомлення при кліку
Мітка №8/25 Дріт Повідомлення при кліку
Мітка №9/25 Дріт 5 Повідомлення при кліку
Мітка №10/25 Дріт 7 Повідомлення при кліку
Мітка №11/25 Дріт 2 Повідомлення при кліку
Мітка №12/25 Дріт 3 Повідомлення при кліку
Мітка №13/25 Дріт 4 Повідомлення при кліку
Мітка №14/25 Дріт 6 Повідомлення при кліку
Мітка №15/25 Дріт 8 Повідомлення при кліку
Мітка №16/25 Крісло Повідомлення при кліку
Мітка №17/25 Колонка Завдання з відповіддю
Мітка №18/25 Ноутбук Завдання з відповіддю
Мітка №19/25 Коробка Завдання з відповіддю
Мітка №20/25 Монітор Повідомлення при кліку
Мітка №21/25 Полиця Завдання з відповіддю
Мітка №22/25 Монітор 3 Повідомлення при кліку
Мітка №23/25 Монітор 4 => Монітор в центрі Завдання з відповіддю
Мітка №24/25 Плакат Завдання з відповіддю
Мітка №25/25 Ноутбук 2 Повідомлення при кліку
Рівень №3 — Вулиця переглянути шаблон

Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/10 Хлопець на мотоциклі => Хлопець на скутері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Знайомтесь це Максим і він допоможе завершити квест.

Щоб завершити квест вам потрібно записати у віконці кодове слово.

Кодове слово це назва професії яка відіграє дуже важливу роль у STEM-освіті. Люди цієї професії запалюють цікавість, надихають на дослідження, підтримують впевненість і часто є зразками для наслідування.

Літери кодового слова у підказках, вони як завжди помічені зеленим кольором.

Першою знайомимось з дівчиною яка тримає мапу.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

Вітаємо! Ви успішно пройшли STEM-квест!

STEM-освіта стає все більш важливою у світі, що постійно змінюється.

Вчителі відіграють ключову роль у тому, щоб підготувати дітей до успішного майбутнього, надаючи їм знання та навички, необхідні для роботи в STEM-галузях.

Ви продемонстрували свої знання та навички з науки, технологій, інженерії та математики, щоб вирішити головоломки, виконати завдання та розкрити таємниці.

Ви повинні пишатися собою! Ви багато чого навчилися під час цього квесту, і ви можете використовувати свої знання та навички, щоб зробити світ кращим.

Дякуємо за участь у STEM-квесті!

Мітка №2/10 Дівчина на роликах => Ентомологиня Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Знайомтесь, це Яна. Яна - Ентомологиня, яка з раннього дитинства захоплювалася комахами. Її заворожували їхні дивовижні форми, барви та складні поведінкові особливості.

З роками ця зацікавленість перетворилася на справжню пристрасть, і Яна вирішила присвятити своє життя вивченню комах.

Яна також проводила дослідження в польових умовах, вивчаючи комах у їхніх природних середовищах існування. Зокрема її дуже зацікавило зникнення тарганів в багатьох містах, що вчені пов'язують зі встановленням ретрансляторів стільникового зв'язку.

Познайомимось з хлопцем у жовтій сорочці

Мітка №3/10 Хлопець 2 => Дизайнер Завдання з відповіддю
Завдання:

Олександр дизайнер.

А які дизайни він розробляє дізнаєтесь відгадавши ребус.

Запиши відгадане слово у віконце.

C:\Users\Уваров\Downloads\мотанка.pngПідказка у рюкзаку у Девіда.

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Олександр розробляє дизайн авторських ляльок мотанок.

Мотанка - це не просто лялька, а оберіг!

Її роблять з нИток, тканини та інших природних матеріалів. Кожна мотанка має своє значення.

Мотанки - це частина української культури та історії. Їх робили наші прабабусі та прадідусі, щоб захистити себе та своїх близьких від зла.

Сьогодні мотанки - це не лише обереги, але й красиві сувеніри. Їх дарують друзям та рідним, щоб побажати їм щастя та добра.

Прямуймо до хлопця з піцою.

Мітка №4/10 Хлопець в окулярах => Лікар Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

0601qez6-b828-145x199.pngЦе Девід.

Девід - лікар з Чехії, який приїхав на наукову конференцію в Україну.

Це його перша подорож до нашої країни, і він вже вражений гостинністю та красою нашої культури. І перед від'їздом додому він придбав сувенір - ляльку мотанку. Дізнайся про професію хлопця у синій футболці.

Мітка №5/10 Дівчина з мапою => Психологиня Завдання з відповіддю
Мітка №6/10 Хлопець з піцою Завдання з відповіддю
Мітка №7/10 Хлопець з книгами => Студент Повідомлення при кліку
Мітка №8/10 Хлопець => Інженер Повідомлення при кліку
Мітка №9/10 Дівчина => Математикиня Повідомлення при кліку
Мітка №10/10 Дівчина з книгами Повідомлення при кліку

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

3 1
Рекомендуємо

КВЕСТ "Хіміляндія"

КВЕСТ "Хіміляндія"

293

Аватар профіля Лариса Володимирівна Зінченко
Позашкільна освіта
7—11 клас

41 грн

Квест "Кохання - це..."

Квест "Кохання - це..."

216

Аватар профіля Кривко Наталія Юріївна
Різне
6—11 клас

45 грн

Правознавчий квест

Правознавчий квест

245

Аватар профіля Муленко Олена Миколаївна
Основи правознавства
9 клас

83 грн

Математичний квест

Математичний квест

1314

Аватар профіля Скакун Тетяна Миколаївна
Математика
3 клас

20 грн

Веб-квест "Ти як?"

Веб-квест "Ти як?"

587

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Психологія
змішані

58 грн

Схожі вебквести

Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу закладу освіти.

Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу закладу освіти.

28

Аватар профіля Ісько Вікторія Вікторівна
STEM-освіта
5 клас

Веб-квест "Космос"

Веб-квест "Космос"

1471

Аватар профіля Панько Анастасія Валеріївна
STEM-освіта
2—6 клас

STEMимо вдома

STEMимо вдома

1981

Аватар профіля Мостєпан Наталія Миколаївна
STEM-освіта
8—10 клас

Квест - Мандри Логіки

Квест - Мандри Логіки

72

Аватар профіля Кубірка Анастасія Миколаївна
STEM-освіта
3—4 роки

Сало-сила!!!

Сало-сила!!!

116

Аватар профіля Редько
STEM-освіта
змішані