Вебквест:

STEM-квест в рамках ІІІ обласного STEM-фестивалю "STEMимо з #cnttumks"

16.05.2024
0 0
Змішаний
3 рівнів
49 підказок
Час виконання: необмежений

340

111

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього вебквесту
Автор опублікував вебквест у Бібліотеці вебквестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до вебквесту (перегляд рівнів та проходження) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Квест створено для III обласного STEM-фестивалю "STEMимо з #cnttumks"

Загальна ідея Тетяна Тарасова. Деякі тексти завдань та пояснень написані за допомогою штучного інтелекту Gemini

Завдання квесту підготували керівники гуртків Центру: Желуденко Павло, Желуденко Тетяна, Романов Олександр, Педченко Ірина, Тарасенко Світлана, Хриненко Алла.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаємо! Ви збираєтеся вирушити у захопливу STEM-пригоду!

Під час цього квесту ви будете використовувати свої знання та навички з STEM, щоб вирішувати головоломки, виконувати завдання та розкривати таємниці.

Отже, розпочнімо STEM-пригоду з нотатки в центрі дошки.

За потреби залучайте допомогу дорослих чи Google.

Бажаємо удачі!

Вихід на інший рівень вкаже предмет який не повторюється на зображенні.

Рівень №1 — Дошка для заміток або меморі борд переглянути шаблон

Цей рівень містить 17 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

16 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/17 Фломастер => Вихід з рівня  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вихід з рівня тут.

Щоб перейти на наступний рівень запишіть у віконечку акронім латинськими літерами що охоплює науку, технології, робототехніку/читання, інженерію, мистецтво та математику. Якщо ви були уважні, то всі літери у вас вже є.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

Вірно!

STEM та STREAM - це два схожих підходи до освіти, які фокусуються на розвитку важливих навичок для 21 століття.

Основна різниця полягає в тому, що STREAM включає додаткові два предмети:

Мистецтво (Arts) та Читання (Reading)

Продовжуємо далі. Другий рівень починаємо з крісла за столом.

Мітка №2/17 Записка 8 => Центральна нотатка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

На цьому рівні ми будемо досліджувати меморі борд з нотатками які мають пояснити нам що ж таке STEM і яка від нього користь.

Рухаючись від нотатки до нотатки збирайте зелені літери, з них ти зможеш скласти слово-ключ для переходу на наступний рівень. Будьте уважними літери можуть бути в будь-якому місці.

Далі шукай рожеву нотатку, яка теж знаходиться в центрі дошки.

Основа дошки підкаже вам що таке меморі борд, а руки допоможуть зайти ідеї як прикрасити свій інтер'єр з його допомогою.

Мітка №3/17 Записка 7 => Рожева нотатка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Всі звичайно чули про супер героїв чи супер геройок.

Вони володіють надзвичайними здібностями та використовують їх для того, щоб зробити світ кращим.

А що якщо я скажу що стати супергероєм чи супергеройкою може кожен?

Для цього потрібно опанувати секретні знання з науки, технологій, інженерії та математики і використовувати ці знання, щоб робити світ кращим!

Це те, що робить STEM таким крутим!

Прямуй до зеленої нотатки зі знаком питання і дізнаєшся як використовують STEM представники деяких професій.

Мітка №4/17 Записка 9 => Зелена нотатка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ось кілька прикладів того, як STEM використовується в реальному житті:

  • Лікарі використовують STEM, щоб вивчати хвороби та розробляти ліки.

  • Інженери використовують STEM, щоб будувати безпечні та стійкі будівлі.

  • Вчені використовують STEM, щоб досліджувати космос та вивчати клімат Землі.

  • Програмісти використовують STEM, щоб створювати ігри, веб-сайти та додатки.

STEM може допомогти тобі стати ким завгодно!

Якщо ти хочеш змінити світ, STEM може допомогти тобі зробити це.

З'ясуймо, що ж приховує за собою акронім STEM?

Шукай блакитну нотатку зі стрілкою

Мітка №5/17 Записка 6 => Нотатка зі стрілкою Повідомлення при кліку
Мітка №6/17 Дошка Повідомлення при кліку
Мітка №7/17 Рука 4 => Рука Повідомлення при кліку
Мітка №8/17 Рука 5 => Рука з годинником Повідомлення при кліку
Мітка №9/17 Рука 3 Повідомлення при кліку
Мітка №10/17 Рука 2 Повідомлення при кліку
Мітка №11/17 Рука Повідомлення при кліку
Мітка №12/17 Записка => Жовта нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №13/17 Записка 10 => Жовта нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №14/17 Записка 5 => Блакитна нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №15/17 Записка 2 => Нотатка з 10 Повідомлення при кліку
Мітка №16/17 Записка 3 => Рожева нотатка Повідомлення при кліку
Мітка №17/17 Записка 4 => Зелена нотатка Повідомлення при кліку
Рівень №2 — Чия кімната? переглянути шаблон

Цей рівень містить 25 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

18 сповіщень.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/25 Вікно  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вихід з рівня тут.

Щоб перейти на наступний рівень запишіть у віконечку професію людини яка мешкає в цій кімнаті.

Початок завдань на стільці за столом.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

Інженер чи інженерка це та професія яка найпершою спадає на думку коли ми говоримо про STEM-галузь.

Інженери та інженерки використовують свої знання з математики, науки та технологій, щоб проєктувати та будувати всілякі речі, які роблять наше життя кращим.

На наступному рівні досліджуємо інші професії.

Розпочати рівень допоможе дівчина з мапою

Мітка №2/25 3D принтер Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

3D-принтер - це дивовижний інструмент, який використовує пластикову нитку для створення тривимірних об'єктів.

Як він працює?

  1. 3D-модель: Спочатку ви створюєте 3D-модель об'єкта на комп'ютері. Це може бути що завгодно: іграшка, фігурка, деталь механізму, навіть будинок!

  2. Програмне забезпечення: Потім ви завантажуєте 3D-модель у програмне забезпечення 3D-принтера. Ця програма "розрізає" модель на тонкі шари й дає інструкції принтеру.

  3. Друк: 3D-принтер нагріває пластикову нитку і видавлює її пошарово, створюючи об'єкт шар за шаром.

  4. Готово! Коли всі шари надРуковані, ви отримуєте готовий 3D-об'єкт!

Отже, так всього багато ми побачили в кімнаті яка ж все-таки професія у мешканця або мешканки цього будинку?

Конструктор, інформація про роботів, програмування, 3D-друк, художник-графік, радіохвилі.... Людина якої професії може об'єднати здавалось би такі різні речі?

Якщо були уважними, то вже знаєте відповідь, зелені літери вам мали допомогти.

Якщо ні, пошукайте, що спільного є у підказках що містять дроти в кімнаті?

І гайда визернимо у вікно.

Мітка №3/25 Диск 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Зображення: Escher Stairs print

"Сходи" (1937):На цій гравюрі люди підіймаються сходами, які ведуть без кінця вгору і вниз, створюючи нескінченну петлю.

Мітка №4/25 Принтер Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:


Зображення: Escher Gallery print

"Галерея" (1950):Ця гравюра зображує ряд кімнат, з'єднаних сходами, які неможливо пройти, адже вони ведуть вгору і вниз одночасно.

Мітка №5/25 Запасний системний блок Повідомлення при кліку
Мітка №6/25 Диск Повідомлення при кліку
Мітка №7/25 Диск 3 Повідомлення при кліку
Мітка №8/25 Дріт Повідомлення при кліку
Мітка №9/25 Дріт 5 Повідомлення при кліку
Мітка №10/25 Дріт 7 Повідомлення при кліку
Мітка №11/25 Дріт 2 Повідомлення при кліку
Мітка №12/25 Дріт 3 Повідомлення при кліку
Мітка №13/25 Дріт 4 Повідомлення при кліку
Мітка №14/25 Дріт 6 Повідомлення при кліку
Мітка №15/25 Дріт 8 Повідомлення при кліку
Мітка №16/25 Крісло Повідомлення при кліку
Мітка №17/25 Колонка Завдання з відповіддю
Мітка №18/25 Ноутбук Завдання з відповіддю
Мітка №19/25 Коробка Завдання з відповіддю
Мітка №20/25 Монітор Повідомлення при кліку
Мітка №21/25 Полиця Завдання з відповіддю
Мітка №22/25 Монітор 3 Повідомлення при кліку
Мітка №23/25 Монітор 4 => Монітор в центрі Завдання з відповіддю
Мітка №24/25 Плакат Завдання з відповіддю
Мітка №25/25 Ноутбук 2 Повідомлення при кліку
Рівень №3 — Вулиця переглянути шаблон

Цей рівень містить 10 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/10 Хлопець на мотоциклі => Хлопець на скутері  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Знайомтесь це Максим і він допоможе завершити квест.

Щоб завершити квест вам потрібно записати у віконці кодове слово.

Кодове слово це назва професії яка відіграє дуже важливу роль у STEM-освіті. Люди цієї професії запалюють цікавість, надихають на дослідження, підтримують впевненість і часто є зразками для наслідування.

Літери кодового слова у підказках, вони як завжди помічені зеленим кольором.

Першою знайомимось з дівчиною яка тримає мапу.

Правильні варіанти ключа:
Повідомлення після введення ключа:

Вітаємо! Ви успішно пройшли STEM-квест!

STEM-освіта стає все більш важливою у світі, що постійно змінюється.

Вчителі відіграють ключову роль у тому, щоб підготувати дітей до успішного майбутнього, надаючи їм знання та навички, необхідні для роботи в STEM-галузях.

Ви продемонстрували свої знання та навички з науки, технологій, інженерії та математики, щоб вирішити головоломки, виконати завдання та розкрити таємниці.

Ви повинні пишатися собою! Ви багато чого навчилися під час цього квесту, і ви можете використовувати свої знання та навички, щоб зробити світ кращим.

Дякуємо за участь у STEM-квесті!

Мітка №2/10 Дівчина на роликах => Ентомологиня Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Знайомтесь, це Яна. Яна - Ентомологиня, яка з раннього дитинства захоплювалася комахами. Її заворожували їхні дивовижні форми, барви та складні поведінкові особливості.

З роками ця зацікавленість перетворилася на справжню пристрасть, і Яна вирішила присвятити своє життя вивченню комах.

Яна також проводила дослідження в польових умовах, вивчаючи комах у їхніх природних середовищах існування. Зокрема її дуже зацікавило зникнення тарганів в багатьох містах, що вчені пов'язують зі встановленням ретрансляторів стільникового зв'язку.

Познайомимось з хлопцем у жовтій сорочці

Мітка №3/10 Хлопець 2 => Дизайнер Завдання з відповіддю
Завдання:

Олександр дизайнер.

А які дизайни він розробляє дізнаєтесь відгадавши ребус.

Запиши відгадане слово у віконце.

C:\Users\Уваров\Downloads\мотанка.pngПідказка у рюкзаку у Девіда.

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Олександр розробляє дизайн авторських ляльок мотанок.

Мотанка - це не просто лялька, а оберіг!

Її роблять з нИток, тканини та інших природних матеріалів. Кожна мотанка має своє значення.

Мотанки - це частина української культури та історії. Їх робили наші прабабусі та прадідусі, щоб захистити себе та своїх близьких від зла.

Сьогодні мотанки - це не лише обереги, але й красиві сувеніри. Їх дарують друзям та рідним, щоб побажати їм щастя та добра.

Прямуймо до хлопця з піцою.

Мітка №4/10 Хлопець в окулярах => Лікар Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

0601qez6-b828-145x199.pngЦе Девід.

Девід - лікар з Чехії, який приїхав на наукову конференцію в Україну.

Це його перша подорож до нашої країни, і він вже вражений гостинністю та красою нашої культури. І перед від'їздом додому він придбав сувенір - ляльку мотанку. Дізнайся про професію хлопця у синій футболці.

Мітка №5/10 Дівчина з мапою => Психологиня Завдання з відповіддю
Мітка №6/10 Хлопець з піцою Завдання з відповіддю
Мітка №7/10 Хлопець з книгами => Студент Повідомлення при кліку
Мітка №8/10 Хлопець => Інженер Повідомлення при кліку
Мітка №9/10 Дівчина => Математикиня Повідомлення при кліку
Мітка №10/10 Дівчина з книгами Повідомлення при кліку

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

3 1
Рекомендуємо

КВЕСТ "Хіміляндія"

КВЕСТ "Хіміляндія"

358

Аватар профіля Лариса Володимирівна Зінченко
Позашкільна освіта
7—11 клас

41 грн

Квест "Кохання - це..."

Квест "Кохання - це..."

279

Аватар профіля Кривко Наталія Юріївна
Різне
6—11 клас

45 грн

Правознавчий квест

Правознавчий квест

293

Аватар профіля Муленко Олена Миколаївна
Основи правознавства
9 клас

83 грн

Геометричний квест

Геометричний квест

512

Аватар профіля Рильцова Ірина Вікторівна
Геометрія
7—8 клас

25 грн

Математичний квест

Математичний квест

1416

Аватар профіля Скакун Тетяна Миколаївна
Математика
3 клас

20 грн

Схожі вебквести

Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу закладу освіти.

Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу закладу освіти.

92

Аватар профіля Ісько Вікторія Вікторівна
STEM-освіта
5 клас

Веб-квест "Космос"

Веб-квест "Космос"

1834

Аватар профіля Панько Анастасія Валеріївна
STEM-освіта
2—6 клас

STEMимо вдома

STEMимо вдома

2299

Аватар профіля Мостєпан Наталія Миколаївна
STEM-освіта
8—10 клас

У пошуках перлин

У пошуках перлин

50

Аватар профіля Новіцька-Кокітко Любов Вікторівна
STEM-освіта
1—4 клас

Тарасова хата

Тарасова хата

47

Аватар профіля Барабаш Ірина Олексіївна
STEM-освіта
11 клас