Вебквест "Розумій та аналізуй" -тренування відповідального сприйняття, осмислення та застосування інформації, яку ми споживаємо.
Бібліотека вебквестів
923
472
0
Вебквест "Розумій та аналізуй" -тренування відповідального сприйняття, осмислення та застосування інформації, яку ми споживаємо.
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Вітаю, друже!
Чи вмієш ти аналізувати інформацію? Рух інформаційного потоку не спинити. Твоє завдання - не потонути у щоденному вирі інформації.Ти маєш усвідомити та підкорити цей потік.
Перевір себе, дай відповідь на запитання та дізнайся свій рівень медіаграмотності. Відповідаєш на питання- рухаєшся далі.
У відповіді слід вказувати номер питання.
Для початку обери HIMARS .
Бажаю упіху!
Цей рівень містить 15 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
14 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Якщо ти вибрав " Дуло"- квест завершено!
Вітаю! Ти відповідально розумієш та аналізуєш інформацію.
Чудово!
1.Усвідомлює, що її оточує інформаційний хаос, має навички критичного мислення, відрізняє оціночні судження від фактів.
2.Вміє читати та любить дивитись відео.
3.Грамотна людина, яка працює у медіа.
Правильно! Наступним буде ЗСУ.
1.У новині детально відображена позиція сторони, яка має рацію.
2.Висвітлення у новині позицій усіх сторін конфлікту/ситуації в однаковому обсязі та тоні.
3.Обидва варіанти неправильні.
Саме так! Наступним буде прапор.
1.Потрібно якомога швидше поширити цю інформацію серед рідних та знайомих - це виглядає серйозно, всі мають знати правду!
2.Щось мені здається, що використовуючи такі емоційно забарвлені слова в заголовку, мною хочуть маніпулювати.
3.Цього можна було очікувати, лайк матеріалу.
Молодець! Наступним буде танк.
1.Новина може мати приховані цілі.
2.Всюди одна брехня.
3.Не бачу причини ставитись до інформації критично.
Чудово! Наступним буде трактор.
1.Немає посилання на джерело інформації.
2.Бракує фактів, цифр, аргументованих деталей
3.Обидва варіанти правильні
4.Обидві відповіді хибні
Абсолютно правильно! Наступним буде пес Патрон.
1.Загуглити велику кількість ідентичних новин з однаковими заголовками в різних виданнях
2."Експерти" однобоко відгукуються про людину/партію/продукт в статті
3.В одному й тому ж медіа декілька разів розміщується подібна інформація
4.Усі вказані варіанти є ознаками джинси
Саме так! Наступним буде мак, який - здогадайся сам.
1.Джерело новини - пресслужба політичної партії, яку ви не підтримуєте.
2.Інформація викликає обурення, страх, гнів або іншу сильну (навіть позитивну) емоцію.
3.Журналіст навмисно обирає гостру тему для свого матеріалу.
Правильно! Наступним буде гусак, який з них- обери сам.
1.Людина має досвід у сфері, яка пов’язана з питанням.
2.Людина або організація, яку вона представляє, мають добру репутацію та визнана професійною спільнотою.
3.Обидва варіанти правильні.
4.Жоден варіант не є правильним.
Молодець! Обери дуло і заверши квест.
1.Відомий брехун знову прийшов до влади.
2.Це підірвало мережу: стала відома вся правда про нові вакцини.
3.Clubhouse відмовився від системи запрошень.
4.ШОК! Подивіться, як змінилися ціни за останній квартал.
Саме так! Наступний - дрон.
1.Спробуйте знайти першоджерело інформації.
2.Проведіть швидкий пошук в інтернеті, щоб дізнатися, чи повідомляють інші перевірені джерела інформації те ж саме.
3.Перевірте,чи відомі автори цього матеріалу. Чи можна їм довіряти?
4.Усе перераховане вище.
Правильно! Наступним буде соняшник.
1.Іван не крав морозиво- анонімні свідки.
2.Іван украв морозиво - кадри з відеоспостереження.
3.Іван украв морозиво - продавчиня.
4.Іван не крав морозиво - кума Івана.
Чудово! Наступним буде сонечко.
1.Це Жанна з’їла кавун – стверджують свідки, значить, справа розкрита.
2.Це Жанна з’їла кавун – ви тільки гляньте на її задоволені очі.
3.Це Жанна з’їла кавун – вона ж раніше на баштані працювала.
4.Це Жанна з’їла кавун – на це вказують відбитки пальців на шкірці.
Саме так! Наступним буде BAYRAKTAR.
1.Запитати у колег, друзів, які читали той самий текст чи дивилися той самий сюжет, наскільки вони у це вірять.
2.Подивитися, чи є та сама інформація в інших джерелах, яким ви довіряєте.
3.Знайти першоджерело інформації та подумати, чи варте воно довіри.
4.Це не є можливим.
Абсолютно правильно. Наступним буде літак.
1.Звичайна та соціальна реклама мають різні аудиторії.
2.Соціальна реклама не розрахована на отримання прибутку.
3.Соціальна реклама використовує інші медіа, ніж звичайна.
4.Усоціальну рекламу вкладаються порівняно невеликі кошти.
Правильно! Наступним буде джміль, ти вже коло нього був близько.
Рефлексія від 14 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: