Бібліотека вебквестів
83
195
0
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Шановні батьки!
Рада Вас вітати у кімнаті нашого вебквесту. Сьогодні ми розпочнемо цикл занять з правового виховання наших малюків.
Ми живемо в часи, коли наші діти мають знати свої права змалку для того щоб у дорослому житті користуватися цими знаннями бездоганно.
Цикл занять буде складатися з чотирьох вебквестів. Дітям буде потрібна Ваша допомога у читанні завдань та поясненні термінів.
Бажаю цікаво та корисно провести час разом! Успіхів!
…Почнемо нашу подорож у Світ прав дитини з мапи, як і усі мандрівники…(Знайдіть мапу на малюнку та клацніть на неї.
Слідкуйте за подальшими вказівками.)
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
- Сьогодні ми почали знайомство з міжнародним правовим документом, у якому закріплені гарантії прав дитини.
Деякі з них ми вже розглянули з іншими познайомимось на наступний раз.
Для того щоб закінчити наш квест, будь ласка, згадайте та напишіть, як називається цей міжнародний документ -
Молодець! Ти впорався бездоганно! Вдячна тобі за твою щирість, кмітливість та уважність!
До нових зустрічей! Бережіть себе!
-Привіт,малюк!
Сьогодні ми з тобою розпочинаємо захопливу подорож до «Світу твоїх прав».
Це Конвенція про права дитини. Найголовніший документ,в якому записані усі права дітей з усього світу.
ПАМ‘ЯТАЙ! Що Всі діти, незалежно від їхньої раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, соціального походження – рівні у своїх правах.
-Розглянь уважно дітей, які зображені на цьому малюнку та знайди дівчинку Ксюшу, яка немов капітан нашого корабля знаходиться вище всіх, щоб найкраще бачити шлях до нашого Світу прав. Вона розкаже тобі право, яке ми вивчимо першим.
-Мене звати Ксюша, я хочу познайомити тебе з найголовнішим правом, яке ти маєш запам'ятати та не забувати про нього ніколи.
Стаття 6. Невід’ємне право дитини на життя.
Всі діти мають невід’ємне право дитини на життя.
Життя кожної дитини є найціннішим не лише для батьків.
Кожна держава повинна забезпечувати виживання та здоровий розвиток дітей – своїх маленьких громадян.
-Тепер будь уважним та знайди дівчинку у якої на голові є корона,і ти дізнаєшся про наступне право.
-Привіт, я люблю спілкуватися зі своїми друзями і в мене завжди є своя думка, яку я висловлюю. Мої друзі поважають мої думки. А в тебе є друзі?
Статті 12-13. Всі діти мають право вільно висловлювати свою думку.
Кожна дитина може вільно висловлювати власну думку та погляди, причому цим поглядам повинна приділятися увага при вирішенні будь-яких питань, що стосуються цієї дитини.
Власна думка кожної дитини має для суспільства таку ж вагу, як і думка дорослої людини. Вчені довели, що діти, маючи невеликий життєвий досвід і рівень знань, успішно вирішують важливі завдання, витрачаючи на це менше часу, ніж дорослі. І вже тому заслуговують на повагу.
-Знайди Микитку! Він у нас найкраще грає у футбол,я гадаю ти обереш його без помилок.
-Привіт, я Полінка і це моє ім‘я! А як звуть тебе? Як твої рідні звертаються до тебе?
Стаття 7. Право дитини на ім’я та громадянство.
Дитина реєструється зразу ж після народження і з моменту народження має право на ім’я і набуття громадянства, а також, наскільки можливо, право знати своїх батьків і право на їх піклування.
-Мені було приємно з тобою познайомитися,а тепер знайди Андрійка,якщо зможеш...дам тобі підказочку: він сховався за щитом!
-Привіт,я дуже люблю грати в футбол і тому, мої батьки записали мене у футбольну секцію, щоб я міг розвивати свої здібності,а чим любиш займатися ти? Чи є в тебе хоббі?
Стаття 31. Всі діти мають право на відпочинок.
Кожна дитина має право на відпочинок, дозвілля та розваги, брати участь у розважальних заходах, у культурному житті, а також займатися мистецтвом.
Діти мають особливе право – право на гру, адже, граючись, вони пізнають світ, розвиваються і готуються до дорослого життя.
-Мені було дуже цікаво послухати про твої таланти та хоббі. А зараз я хочу познайомити тебе зі своїм другом Петриком. Він у нас трохи «сонько», тому відгадай, де він може бути.
-Привіт,мене звати Петрик! Я хочу розповісти тобі про таке важливе право:
Стаття 27. Всі діти мають право на належне харчування, житло, одяг.
Кожна дитина має право на рівень життя, необхідний для її фізичного, розумового та духовного розвитку. Сюди входить належне харчування, житло, одяг. Батьки несуть відповідальність за забезпечення належного життєвого рівня дитини. Обов’язки держави полягають у тому, щоб створити відповідні умови для реалізації цієї відповідальності.
-Насьогодні ми розглянули усі права з якими ми мали познайомитися, пропоную знайти підзорну трубу,для того щоб розгледіти краєвиди нашої майбутньої подорожі.
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: