Бібліотека вебквестів
7
63
0
1
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Вітаю! Сьогодні ми вирушаємо в подорож! І хоч зараз є чимало сучасніших ґаджетів, щоб побачити перше завдання, нам знадобиться компас.
Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
4 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ось і подолали перший рівень. Далі вирушаємо в гори. Перше завдання чекає нас у хатинці.
Спишіть дієслова, вставляючи пропущені букви.
Вір...ш, хоч...те, гра...мо, сто...мо.
Можливо, нам буде потрібно роздивлятися щось удалині. Тож візьмемо бінокль.
Не з дієсловом потрібно писати разом у реченні:
А І я не/зчувсь, як стишилась хода. (М. ВІнграновський)
Б Добрий розум не/дасть плакати. (Нар. творчість)
В На чужий труд ласий не/будь. (Нар. творчість)
Зібравшись у дорогу, не забудьте ключі від рідної домівки.
Спишіть, знявши риску.
На деревах уже не/має листя.
У подорожі не обійтися без грошей. Обов'язково візьмемо банківські картки.
НЕПРАВИЛЬНО утворений наказовий спосіб дієслів у рядку:
А давай одягнемо
Б читаймо
В хай приїдуть
Речі зібрано, тепер на літак - і в путь!
Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
3 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Ось і другий рівень пройдено. Продовжимо нашу подорож у пустелі. Спочатку прямуймо до тотемного стовпа.
Дієприкметники є в рядку:
А пошити, сивіти
Б шиючи, сивіючи
В пошитий, посивілий
А по наступне завдання заглянемо в одне з віконечок.
Скільки дієприкметникових зворотів у реченні:
Тепле ніжне літо, волошками повите, посріблене дощами, живе в очах у мами. (А. Костецький)
А тепер придивіться до найбільшого каменя. Чи не там наше наступне завдання?
Не з дієприкметником треба писати РАЗОМ у реченні:
А Космічне безмежжя не/прочитане ніким. (М. Самійленко)
Б Не/спіймана риба завжди велика. (Нар. творчість)
В У житті мудрющий не/вчений, а тямущий. (Нар. творчість)
Мерщій до найвищої гори, не вкритої снігом. Там вихід з другого рівня.
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Чудово! Усі завдання виконано. Усі рівні пройдено! Заняття в Освітньому Супі не минули даремно. Щиро вітаю!
Випиши дієприслівник із хмарки слів.
Наступне завдання ховає найменша квітуча рослина. Мерщій туди!
Спишіть речення, вставляючи потрібні розділові знаки.
Зриваючи яблуко не забувай подякувати садівникові
Ще не втомилися? Ходімо туди, де можна заховатися від палючого сонця.
Правильно побудоване речення:
А Зрозумівши свою помилку, я швидко розв’язав задачу.
Б Випивши ліки, у бабусі все одно боліла голова.
В Побачивши Тараса, мене охопила радість.
Далі прямуйте до рослини, яка віддалено нагадує герб нашої держави.
Правильно всі прийменники написані в рядку
А зпід, по-між
Б підчас, з поперед
В з-за, понад
Як і симпатичні квіточки на цьому кактусі. Підійдімо до нього ближче.
Скільки часток у реченні:
Поки людина жива, нехай не втрачає надії. (Б. Грінченко)
А тепер швиденько до скелі, що нагадує ворота. Там вихід з рівня!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: