Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Успішний досвід та виклики інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Інформатика, 9 клас. Підводимо підсумки

08.06.2023
1 0
9 Клас
3 рівнів
19 підказок
Час виконання: 45 хвилин

194

330

0

придбати вебквест
Ціна:

30 грн

Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест створений для актуалізації та перевірки знань учнів з курсу «Інформатика. 9 клас». Квест містить 3 рівні, 18 питань з розділів, які вивчалися впродовж року.

Треба знайти усі заховані завдання в предметах, дати правильні відповіді та знайти вихід із кімнат.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Час за який потрібно виконати всі завдання: 45 хвилин

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 30 разів

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Спробуйте перевірити чи добре ви розумієтесь на основних поняттях тем курсу "Інформатика. 9 клас"

Треба знайти усі заховані завдання у предметах, дати правильні відповіді та знайти вихід із кімнат.

Бажаю успіхів!

Рівень №1 — Шкільний коридор. Безпека переглянути шаблон

Цей рівень містить 8 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/8 Сміттєвий бак  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Вітаю! Ви успішно впорались із завданнями 1 рівня!

Мітка №2/8 Двері 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

Які чинники можуть спричинити пошкодження даних комп'ютерними вірусами?

  1. Технічні чинники

  2. Природні чинники

  3. Невизначені чинники

  4. Людські чинники

Правильна відповідь:
4
Мітка №3/8 Двері 3 Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть правильну відповідь

Масове розсилання кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати це - ...

Правильні варіанти відповіді:
Спам спам
Відповідь на завдання:

Супер! Продовжуй у тому ж дусі!

Мітка №4/8 Двері 6 Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

Встановлення програмного забезпечення на комп'ютері - це ...

  1. Форматування

  2. Інсталяція

  3. Деінсталяція

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Ти робиш значні успіхи!

Мітка №5/8 Колона 1 Завдання з відповіддю
Мітка №6/8 Лампа 1 Повідомлення при кліку
Мітка №7/8 Вікно Завдання з відповіддю
Мітка №8/8 Годинник Завдання з відповіддю
Рівень №2 — Робочій стіл дизайнера. Програми переглянути шаблон

Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/7 Пончик  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Вітаємо. Ви успішно впорались із завданнями рівня. Переходьте до наступної кімнати!

Фінальне повідомлення:

Вітаємо. Ви успішно впорались із завданнями 2 рівня. Переходьте до наступної кімнати!

Мітка №2/7 Графічний планшет Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

За ліцензією якого типу поширюється тривимірний редактор Blender?

  1. Комерційна

  2. Умовно-безкоштовна

  3. Вільна

  4. Некомерційна

Правильна відповідь:
3
Мітка №3/7 Малюнок Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

Видимий малюнок поверхні об’єкта (деревини, тканини, мармуру або ін.)

  1. Графіка

  2. Текстура

  3. Модель

  4. Примітив

Правильна відповідь:
2
Відповідь на завдання:

Супер!

Мітка №4/7 Монітор Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть правильну відповідь

Вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних етапів руху об’єктів - це ..

Правильні варіанти відповіді:
анімація Анімація
Відповідь на завдання:

Дивовижно!

Мітка №5/7 Блокнот Завдання з відповіддю
Мітка №6/7 Флешка Завдання з відповіддю
Мітка №7/7 Папірець Завдання з відповіддю
Рівень №4 — Кабінет директора. Алгоритми переглянути шаблон

Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

6 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/7 Табличка  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Вітаємо! Ви успішно впорались із завданнями квесту!

040382f2-3fc1-185x174.png

Сертифікат щодо успішного проходження квесту відправте або продемонструйте вчителю для оцінювання ваших знань з курсу.

До зустрічі в новому навчальному році!

Мітка №2/7 Головний Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

Масив - це ...

  1. набір фіксованої кількості однотипних елементів

  2. набір фіксованої кількості натуральних чисел

  3. набір фіксованої кількості елементів рядкового типу

Правильна відповідь:
1
Відповідь на завдання:

Гарна думка!

Мітка №3/7 Картина Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

Що таке індекс масиву?

  1. Номер максимального елемента масиву

  2. Ознака числового масиву

  3. Розмірність масиву

  4. Порядковий номер елемента у масиві

Правильна відповідь:
4
Мітка №4/7 Рослина Завдання з відповіддю
Завдання:

Впишіть номер правильної відповіді

Для чого використовують масив?

  1. Для зберігання сукупності однотипних даних

  2. Для опрацювання сукупності однотипних даних

  3. Для зберігання і опрацювання сукупності однотипних даних

Правильні варіанти відповіді:
3 1 2
Мітка №5/7 Хлопчик 2 Завдання з відповіддю
Мітка №6/7 Принтер Завдання з відповіддю
Мітка №7/7 Кубок Завдання з відповіддю

Рефлексія від 8 учнів

Сподобався:

8 0

Зрозумілий:

8 0

Потрібні роз'яснення:

8 0
Рекомендуємо

Графічний дизайн. Підводимо підсумки

Графічний дизайн. Підводимо підсумки

218

Аватар профіля Тірон Ольга Олександрівна
Інформатика
10—11 клас

35 грн

Бази даних. Підводимо підсумки

Бази даних. Підводимо підсумки

185

Аватар профіля Тірон Ольга Олександрівна
Інформатика
9—11 клас

30 грн

Табличний процесор Excel. Підводимо підсумки

Табличний процесор Excel. Підводимо підсумки

107

Аватар профіля Тірон Ольга Олександрівна
Інформатика
9 клас

35 грн

Підведення підсумків з алгебри 9 клас

Підведення підсумків з алгебри 9 клас

73

Аватар профіля Гашевська Анастасія Олександрівна
Алгебра
9 клас

50 грн

Повторення вивченого матеріалу з інформатики в 9 класі

Повторення вивченого матеріалу з інформатики в 9 класі

138

Аватар профіля Томчук Ірина Григорівна
Інформатика
9 клас

36 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

998

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

903

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

287

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

480

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

80

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас