Цей квест допоможе закріпити знання учнів 5-го класу з предмету інформатика.
Бібліотека вебквестів
Цей квест допоможе закріпити знання учнів 5-го класу з предмету інформатика.
Час за який потрібно виконати всі завдання: 40 хвилин
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Привіт!
Вже скоро кінець навчального року, тому потрібно скоріше доробити усі завдання. Але в мене на столі такий хаос, що я самостійно не впораюсь. Допоможи мені знайти предмети, за якими ховаються невиконані завдання. Після правильного виконання кожного завдання, відкриватиметься підказка – це буде частинка кодового слова, яке вказуватимете на нагороду за твою допомогу.
Успіхів! Вірю, що в тебе все вийде!
Цей рівень містить 12 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Дякую тобі за усі виконані завдання. Ти мав віднайти шість літер кодового слова. Впиши їх нижче у правильному порядку.
Чудово, ти склав правильне кодове слово. Тепер тебе чекає винагорода та відпочинок😊
Ти знаєш, що серед апаратних засобів комп’ютера розрізняють пристрої введення та пристрої виведення інформації. Обери з переліку пристрій виведення інформації: клавіатура, мишка, сканер, мікрофон, монітор, тачпад.
Впиши назву пристрою на найближчому стікері.
Введи відповідь на завдання, що розміщується на найближчому листочку
Вітаю!
Перша літера кодового слова «д»
Останнім часом набули широкого поширення портативні комп’ютери. Вони бувають кількох видів: ноутбуки, нетбуки, планшетні комп’ютери, *********. ********* призначені для введення та пересилання текстів, роботи в Інтернеті, перегляду та опрацювання фото, перегляду відео, але в першу чергу для забезпечення мобільного зв’язку. Впиши назву пристроїв, позначених ********** на іншому схожому листочку.
Введи відповідь на завдання, що розміщується на схожому листочку
Вітаю!
Друга літера кодового слова «и»
Комп’ютерні програми відрізняються за своїм призначенням. Є програми, які призначені для роботи з текстовими та графічними даними, з аудіо та відеоданими, презентаціями, тощо. Оскільки у сучасному світі для людини стало звичною справою використання Інтернету, часто використовуються спеціальні програми для перегляду веб-сторінок. Вони мають назву ********. Запиши слово, що приховане за ******** у блокноті.
Введи відповідь на запитання, що розміщується на стікері, наклеїному на моніторі
Вітаю!
Третя літера кодового слова «п»
Тільки що зателефонував тато й попросив допомогти визначити, яка програма з наступного переліку допоможе йому створити презентацію: Google Сhrome, Scratch, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Paint, Python. Відправ йому відповідь у месенджері, використовуючи клавіатуру.
Введи відповідь на запитання, що було отримане по телефону
Вітаю!
Четверта літера кодового слова «л»
При роботі з текстовими документами ми часто виконуємо операції копіювання, вставлення, видалення за допомогою контекстного меню. Однак ще одним способом виконання операцій над об’єктами є використання сполучень клавіш. Наприклад, для копіювання використовується сполучення клавіш Сtrl+C, а для вставлення Сtrl+*. Запиши повністю команду для вставлення за допомогою ручки.
Введи відповідь на завдання, що знаходиться у папці
Вітаю!
П'ята літера кодового слова «о»
Розгадай ребус.
Остання літера слова відгадки є останньою літерою кодового слова. Кодове слово необхідно вписати на білому листочку з діаграмами.
Рефлексія від 36 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: