Вебквест:

Лінійні алгоритми

02.04.2022
1 0
3 Клас
1 рівнів
5 підказок
Час виконання: необмежений
Шаблони: Печерні люди

36

77

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю! Натискай на малюнки та шукай ключи. Ти знаєшь відповіді на всі питання. Вперед! Почни з великого каменя!

Рівень №1 — Печерні люди переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Колесо  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Це останнє питання! Сподіваюсь ти не підведеш! Яку фігуру намалює Скретч?

0300eu7q-f778-596x446.jpg

Ключ:
квадрат
Повідомлення після введення ключа:

Так! Ти чемпіон!

Мітка №2/6 Камінь Завдання з відповіддю
Завдання:

Алгоритми можуть бути подані різними способами. Як поданий цей?0300etrh-db60-207x255.png

Правильна відповідь:
блок-схема
Відповідь на завдання:

Вірно! Тепер знайди дерево.

Мітка №3/6 Дерево Завдання з відповіддю
Завдання:

Команду можна подати за допомогою зображень?

Правильна відповідь:
Так
Відповідь на завдання:

Молодець! Наступне питання там, де дуже гаряче.

Мітка №4/6 Вогонь Завдання з відповіддю
Завдання:

Хто не може бути виконавцем команди?

Калькулятор

Олівець

Собака

Людина

Правильна відповідь:
Олівець
Відповідь на завдання:

Так тримати! Наступне питання знайдешь в когось з людей.

Мітка №5/6 Людина Завдання з відповіддю
Завдання:

Вибери слово, яке не є командою:

розфарбуй

грайте

читають

пливи

запам'ятай

Правильна відповідь:
читають
Відповідь на завдання:

Ти крутий! Тепер шукай мамонта!

Мітка №6/6 Наскельний малюнок Завдання з відповіддю
Завдання:

Відгадай.

0300eu3v-fac4-935x260.png

Правильна відповідь:
виконавець
Відповідь на завдання:

Чемпіон! Перемога вже близько! Останніє питання ховає об'єкт круглої дископодібної форми.

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

6 1
Рекомендуємо

Лінійні програми

Лінійні програми

46

Аватар профіля Міхновець Наталія Віталіївна
Інформатика
7—8 клас

33 грн

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

200

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

68

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Лінійні рівняння з однією змінною

Лінійні рівняння з однією змінною

22

Аватар профіля Петренко Ірина Миколаївна
Алгебра
7 клас

20 грн

Системи лінійних рівнянь з двома невідомими (задачі)

Системи лінійних рівнянь з двома невідомими (задачі)

141

Аватар профіля Храброва Євгенія Леонідівна
Алгебра
7 клас

33 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

969

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

880

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

538

Аватар профіля Гулій Олена Федорівна
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

257

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

464

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас