Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Розвиваємо ігрову діяльність дошкільників з особливими освітніми потребами: роль дорослого
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

квест з логопедії

05.09.2024
0 0
II курс
1 рівнів
22 підказок
Час виконання: необмежений
Шаблони: Мапа України

31

108

0

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаємо вас на онлайн квесті по Україні! Цей інтерактивний досвід дозволить вам подорожувати по різних регіонах нашої прекрасної країни, дізнаватися цікаві факти про історію логопедії і все, що з нею звязано. Натискайте на області на мапі, щоб відкривати нові питання, дізнаватися багато фактів і мандрувати. Нехай ваша пригода буде незабутньою!

пропоную вам розпочати з міста де винайшли Методику корекції мовлення у дітей з алалією)

Рівень №1 — Мапа України переглянути шаблон

Цей рівень містить 23 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

9 сповіщень.

13 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/23 Івано Франківська область  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника створено спеціальні апарати для діагностики мовленнєвих порушень.

Фінальне повідомлення:

якщо ви дійшли сюди, я вас вітаю, ви добре постаралися, сподіваюсь вам сподобалас наша робота

Мітка №2/23 Харківська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Розробка методики логопедичного масажу

Правильна відповідь:
Київ
Відповідь на завдання:

В Інституті спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України була розроблена методика логопедичного масажу для корекції мовленнєвих порушень у дітей.

Мітка №3/23 Київська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Розробка програм альтернативної та допоміжної комунікації (AAC)

Правильна відповідь:
Одеса
Відповідь на завдання:

В національному університеті імені І.І. Мечникова розроблено програми для дітей, які не можуть користуватися усним мовленням.

Мітка №4/23 Одеська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Методика діагностики дизартрії

Правильна відповідь:
Львів
Відповідь на завдання:

У національному університеті імені Івана Франка була розроблена методика діагностики дизартрії, що допомагає точніше визначити тип і ступінь порушення.

Мітка №5/23 Львівська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Розробка програм корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями

Правильна відповідь:
Запоріжжя
Відповідь на завдання:

У національному університеті розроблено програми для мовленнєвої корекції у дітей з інтелектуальними порушеннями.

Мітка №6/23 Запорізька область Завдання з відповіддю
Завдання:

інноваційні методи діагностики мовленнєвих порушень

Правильна відповідь:
Вінниця
Відповідь на завдання:

державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського розробив нові методи діагностики мовленнєвих порушень.

Мітка №7/23 Вінницька область Завдання з відповіддю
Завдання:

Комп'ютерні програми для корекції мовлення

Правильна відповідь:
Дніпро
Відповідь на завдання:

У Дніпровському національному університеті розроблено програмне забезпечення для корекції мовлення у дітей.

Мітка №8/23 Дніпропетровська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Методика логоритміки

Правильна відповідь:
Ужгород
Відповідь на завдання:

Ужгородський національний університет розробив методику використання логоритміки для корекції мовленнєвих порушень.

Мітка №9/23 Закарпатська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Методика роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра

Правильна відповідь:
Полтава
Відповідь на завдання:

У національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка розроблено підходи до роботи з дітьми з аутизмом, що включають мовленнєву терапію.

Мітка №10/23 Полтавська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Програми ранньої діагностики мовленнєвих порушень

Правильна відповідь:
Чернівці
Відповідь на завдання:

У національному університеті імені Юрія Федьковича були створені методики для раннього виявлення мовленнєвих проблем у дітей дошкільного віку.

Мітка №11/23 Чернівецька область Завдання з відповіддю
Завдання:

Програми спеціального навчання для дітей з порушеннями мовлення

Правильна відповідь:
Суми
Відповідь на завдання:

У державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка були розроблені спеціальні навчальні програми для дітей з порушеннями мовлення.

Мітка №12/23 Сумська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Методика навчання читанню для дітей з дислексією

Правильна відповідь:
Рівне
Відповідь на завдання:

У Рівненському державному гуманітарному університеті створено методику, що допомагає дітям з дислексією опанувати читання.

Мітка №13/23 Рівненська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Біоакустична корекція мовлення

Правильна відповідь:
Чернігів
Відповідь на завдання:

У Чернігівському національному педагогічному університеті імені Т.Г. Шевченка впроваджено метод біоакустичної корекції для покращення мовлення у дітей із затримкою мовленнєвого розвитку.

Мітка №14/23 Чернігівська область Завдання з відповіддю
Завдання:

Програми корекції мовлення для дітей з алалією

Правильна відповідь:
Луцьк
Відповідь на завдання:

У Волинському національному університеті імені Лесі Українки розроблено програми для корекції мовлення у дітей з алалією.

Мітка №15/23 Херсонська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

не вірно , спробуй ще

Мітка №16/23 Волинська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

тут не було великих відкриттів

Мітка №17/23 Автономна Республіка Крим Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

спробуй ще

Мітка №18/23 Черкаська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

знову не влучив

Мітка №19/23 Хмельницька область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

подумай краще

Мітка №20/23 Житомирська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

мабуть варто спробувати знов

Мітка №21/23 Миколаївська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

я в тебе вірю, спробуй ще

Мітка №22/23 Кіровоградська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

наступний раз точно буде "в яблочко"

Мітка №23/23 Тернопільська область Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

не сумуй, подумай ще

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

КВЕСТ "Хіміляндія"

КВЕСТ "Хіміляндія"

304

Аватар профіля Лариса Володимирівна Зінченко
Позашкільна освіта
7—11 клас

41 грн

Квест "Кохання - це..."

Квест "Кохання - це..."

235

Аватар профіля Кривко Наталія Юріївна
Різне
6—11 клас

45 грн

Правознавчий квест

Правознавчий квест

255

Аватар профіля Муленко Олена Миколаївна
Основи правознавства
9 клас

83 грн

Математичний квест

Математичний квест

1342

Аватар профіля Скакун Тетяна Миколаївна
Математика
3 клас

20 грн

Веб-квест "Ти як?"

Веб-квест "Ти як?"

619

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Психологія
змішані

58 грн

Схожі вебквести

Двері до складової

Двері до складової

77

Аватар профіля Кошелева Ганна Олександрівна
Логопед
дорослі

Автоматизація Р у чистомовках

Автоматизація Р у чистомовках

36

Аватар профіля Андреєва Катерина Антонівна
Логопед

Голосні звуки

Голосні звуки

85

Аватар профіля Кучик Вікторія Ігорівна
Логопед
5—6 років

Корекційна робота

Корекційна робота

116

Аватар профіля Володько Юлія Олексіївна
Логопед
3 клас

Що ми знаємо про Україну

Що ми знаємо про Україну

141

Аватар профіля Kurkova Olena
Логопед
5—6 років