Вебквест:

Квест-подорож до Всесвітнього дня дитини

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

0400kqrv-0644-215x119.jpg

Привіт!
Якщо ти тут, це означає що ти любиш пригоди та вирішив(ла) цікаво провести час! Готовий(ва) до випробувань?

Сьогодні перед тобою постає завдання допомогти дівчинці Софійці, яка граючись на дитячому майданчику загубилася і не може знайти бабусю.
Тобі необхідно пройти всі завдання квесту, збираючи літери, які являються ключами до наступних рівнів. В кінці ключем буде вислів, який тобі необхідно буде скласти з усіх зібраних літер!
Бажаю успіху!

Рівень №1 — Дитячий майданчик переглянути шаблон

Цей рівень містить 2 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

1 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/2 Катя  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Швидше до наступного рівня! Давай ключ! Наступна локація - Парк

Правильні варіанти ключа:
Д д
Повідомлення після введення ключа:

Молодець! Так тримати!

Мітка №2/2 Оля => Софійка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Для того щоб почати пошуки, та допомогти дівчинці вам необхідно повторити права дитини! Перейди за посиланням та виконай завдання!

https://learningapps.org/display?v=p0tb9px3c22

Після виконання завдання мерщій на гойдалку! Знайдену літеру використовуй як ключ до наступного рівня! Бажаю успіху!

Рівень №2 — Парк переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Метелик  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Друже, поспішай, бабуся дуже хвилюється за дівчинку! Наступна наша зустріч на вулиці.

Ключ:
и
Повідомлення після введення ключа:

Прямуй далі по вулиці!

Мітка №2/6 Максим Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Шукай Софійку!

Мітка №3/6 Бім Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Де Софійка?

Мітка №4/6 Ваня Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Шукай далі!

Мітка №5/6 Діма Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Давай швидше шукай завдання!

Мітка №6/6 Леся => Софійка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

В парку дуже багато різних незнайомих людей і у кожного свій настрій, виконай вправу щоб знайти хорошу людину та запитати дорогу додому

https://learningapps.org/display?v=ppcimaf3k22

Шукай ключ та метеликом до наступного рівня!

Рівень №3 — Вулиця переглянути шаблон

Цей рівень містить 3 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

2 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/3 Червона машина  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

У ключі має бути дві літери!
І давай уже швидше до лісу!

Правильні варіанти ключа:
б, у у, б
Повідомлення після введення ключа:

В лісі шукай Софійку

Мітка №2/3 Регулювальник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Всі громадяни нашої країни мають свої права та обов'язки. Давай повторимо їх, та розберемося що з них належить до прав, а що до обов'язків.

https://learningapps.org/display?v=p8yqra8c522

І зверни увагу на світофор!!!

Мітка №3/3 Світлофор 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Перебуваючи на вулицях міста обовязково потрібно знати правила дорожнього руху! Давай повторимо! Розгадуй кросворд та знаходь ключ

https://learningapps.org/display?v=pfjys6vik22

Далі прямуй до лісу! Але обов'язково на червоному автомобілі!

Рівень №4 — Ліс переглянути шаблон

Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

3 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/4 Лисиця  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

У тебе має бути три літери ключа вводь їх в порядку знаходження -"тварини", "Правила поведінки", "Гриби", і не забудь ставити коми)

Чекаю тебе на Галявині казок!

Ключ:
м, а, й
Повідомлення після введення ключа:

Прямуємо до галявини казок!

Мітка №2/4 Настя => Софійка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Ми опинилися в лісі. Часто ми спостерігаємо, що нажаль не всі люди дбають про чистоту і збереження лісу, тому потрібно повторити правила поведінки в лісі, щоб нагадати їх оточуючим!

https://learningapps.org/display?v=p5qxcatt322

Запам'ятовуй ключ! А далі підемо шукати гриби)

Мітка №3/4 Гриби 11 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

В лісі дуже багато грибів, але ж ми знаємо, що не всі їх можна вживати... давай перевірим, що ти знаєш про гриби?!

https://learningapps.org/display?v=phu3om4c522

Мітка №4/4 Лось Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Тварини, основні мешканці лісу, швидше давай поглянемо хто тут живе?

https://learningapps.org/display?v=pnhyigaz322

Після виконання завдання потрібно вибиратися з лісу, прямуй за Лисичкою)

Рівень №5 — Галявина казок переглянути шаблон

Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

3 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/4 Хлопчик з книгою  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Молодець! З цим рівнем впоралися, вводь ключ та швиденько до наступного завдання! Галявина здорового способу життя чекає!

Правильні варіанти ключа:
і, т т, і
Повідомлення після введення ключа:

Не забувай записувати всі знайдені літери

Мітка №2/4 Дівчинка з книгою 2 => Софійка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Виконай завдання відкривши посилання!

https://learningapps.org/27377512

Не забувай шукати ключі! (Червоні літери)

Мітка №3/4 Дівчинка з книгою Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Мерщій побігли далі за посиланням!

https://learningapps.org/display?v=poii284e222

А потім беріть хлопчика з книгою і прямуйте на Галявину здорового способу життя

Мітка №4/4 Хлопчик з книгою 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Не цього хлопчика!

Рівень №6 — Галявина здорового способу життя переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

5 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Програвач  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Мерщій давай ключ і мандруємо далі!
На цій галявині маєш знайти п'ять літер!

Ключ:
т, н, є, у, к
Повідомлення після введення ключа:

Нехай щастить на галявині мистецтва!

Мітка №2/6 М'яч 3 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Спорт - запорука здоров'я! Назви види спорту за вказаними речами. !

https://learningapps.org/display?v=pgzep3mga22


Будь уважний літера-ключ може бути не червоною!) Вона перша в ключі!

Мітка №3/6 Пляшка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Харчування відіграє дуже важливу роль у нашому здоров'ї! А чи корисну їжу ти споживаєш?
https://learningapps.org/display?v=p784ytjk322

Знайдена літера буде другою у ключі

Мітка №4/6 Велика гиря Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Розділи шкідливі та корисні звички
https://learningapps.org/display?v=pwytqbkva22

Запиши знайдену літеру, вона третя

Мітка №5/6 Драбина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

З'єднай частини прислів'я про здоров'я!

https://learningapps.org/display?v=prwt7mozc22

Тут знайдеш четверту літеру ключа

Мітка №6/6 Бігова доріжка 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Перехожому стало дуже погано, він втратив свідомість! Ти зможеш надати першу невідкладну допомогу?
https://learningapps.org/display?v=po31fvug522

Нарешті знайшли і п'ятий елемет ключа! Вітаю!
Далі вмикай музику та прямуй на галявину мистецтв!

Рівень №7 — Галявина мистецтва переглянути шаблон

Цей рівень містить 3 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

2 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/3 Vase  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Давай скоріше ключ!

Правильні варіанти ключа:
р, а а, р
Повідомлення після введення ключа:

Прямуй на галявину з Інтернетом!

Мітка №2/3 Картина Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Давай поговоримо про мистецтво!
Мисте цтво — галузь людської культури, в якій за допомогою знаків через конкретні о брази світу виражаються його узагальнені сенси.

Види мистецтва — література, образотворче мистецтво (живопис, скульптура, графіка), музика, хореографія, архітектура, театр тощо — мають відношення до мистецтва як особливе до загального.

Тож розділи твори мистецтва за його видами!
https://learningapps.org/display?v=pcj0w8kdk22

Тут буде перша літера ключа!

Мітка №3/3 Chair Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

А зараз перевіримо як ти розумієшся в картинах! https://learningapps.org/display?v=pcj0w8kdk22
А потім бери вазу

Рівень №8 — Галявина Інтернету переглянути шаблон

Цей рівень містить 3 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

2 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/3 Викрутка  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Давай уже соріше пиши дві літери, які знайшов і прямуйте до поліцейського відділку!

Правильні варіанти ключа:
ї, н н, ї
Повідомлення після введення ключа:

Чекаю на тебе в поліцейському відділі!

Мітка №2/3 Оперативна пам'ять Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Зараз спробуємо пошукати в інтернеті родичів Софійки, але для цього краще спочатку пригадати правила безпечної поведінки в мережі Інтернет

https://learningapps.org/display?v=p45z2bvba22

Мітка №3/3 Процесор Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Правил багато не буває!)))

https://learningapps.org/display?v=px94o7cm322

Бери викрутку і вводь ключ!

Рівень №9 — Поліцейський відділок переглянути шаблон

Цей рівень містить 2 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

1 сповіщення.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/2 Вікно  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Сподіваюся ти не загубив ключ? Ні? тоді швидше давай його сюди та біжи з Софійкою до бабусі, вона чекає на лавці у парку!

Ключ:
и
Повідомлення після введення ключа:

Нічого собі! Здається ви зібрали всі літери, і можна пробувати складати речення.... Випиши всі знайдені літери і вперед, - це і буде ключем до останнього завдання!

Мітка №2/2 Стул Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Нарешті ми знайшли представників правоохоронних органів! Вони точно допоможуть знайти бабусю дівчинки! Але спочатку перевірять чи не скоїли ви ніяких правопорушень!
https://learningapps.org/display?v=pu2u9wa3k22

Виглянь у вікно, та прямуйте до парку!

Рівень №10 — Парк. Зустріч з бабусею! переглянути шаблон

Цей рівень містить 1 інтерактивний об'єкт:

1 вихід.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/1 Бабуся  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Склади із знайдених під час гри літер речення та запиши його як ключ. Пам'ятай, що власні назви пишуться з великої літери!

Ключ:
Діти майбутнє України
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю! Ти це зробив! Неймовірний результат! До наступних зустрічей!

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Квест до дня Святого Валенитина

Квест до дня Святого Валенитина

192

Аватар профіля Муравіцька Катерина Сергіївна
Англійська мова
1—2 клас

25 грн

Квест до дня Святого Валентина "Магазин"

Квест до дня Святого Валентина "Магазин"

77

Аватар профіля Муравіцька Катерина Сергіївна
Математика
1 клас

25 грн

Квест до дня народження Григорія Сковороди

Квест до дня народження Григорія Сковороди

193

Аватар профіля Теплова Вероніка Станіславівна
Виховна робота
5—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

30 грн

Онлайн-квест до Дня безпечного Інтернету

Онлайн-квест до Дня безпечного Інтернету

771

Аватар профіля Нагула Вікторія Сергіївна
Інформатика
6—11 клас

49 грн

КВЕСТ "Хіміляндія"

КВЕСТ "Хіміляндія"

255

Аватар профіля Лариса Володимирівна Зінченко
Позашкільна освіта
7—11 клас

41 грн

Схожі вебквести

Спелеоквест "Печери кличуть"

Спелеоквест "Печери кличуть"

108

Аватар профіля Ігнатьєва Ольга Омелянівна
Позашкільна освіта
7—11 клас

Подорож навколо світу. Курси відносно вітру.

Подорож навколо світу. Курси відносно вітру.

84

Аватар профіля Гладуш Юлія Іванівна
Позашкільна освіта
8 клас

Таємний детектив

Таємний детектив

110

Аватар профіля Гладуш Юлія Іванівна
Позашкільна освіта
6 клас

Туристсько-краєзнавчий квест "Тернопільщина"

Туристсько-краєзнавчий квест "Тернопільщина"

72

Аватар профіля Ігнатьєва Ольга Омелянівна
Позашкільна освіта
7—11 клас

"Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати"

"Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати"

1489

Аватар профіля Бакляк Оксана Євгенівна
Позашкільна освіта
3—7 клас