Вебквест призначений для перевірки компетентностей здобувачів освіти з теми:
"Історія розвитку увлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту."
Бібліотека вебквестів
Вебквест призначений для перевірки компетентностей здобувачів освіти з теми:
"Історія розвитку увлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту."
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Подорожуючи даним веб квестом дізнались, як зародився наш Всесвіт і що чекає його у майбутньому.
МОЛОДЕЦЬ!!!
Процес переходу космічної матерії з “точкового” стану на стадію розширення називають
Впиши цей ключ (з великих літер, в орудному відмінку)
Ти добре розпочинаєш!
Аналізуючи космологічну теорію якого вченого, російський вчений О.Фрідман прийщов до висновку, що Всесвіт не є стаціонарним, і його подальша доля залежить від густини речовини, яка його заповнює.
(Цей ключ впиши з великої літери - прізвище. І зазирни за супутник)
Кому у 1929 р. вдалося підтвердити факт, що Всесвіт не залишається сталим у часі — він змінює свої параметри.
(наступний ключ - тверде, холодне небесне тіло, свого власного світла не випромінює)
ТАК ТРИМАТИ!!!
За температури 106 К почався космологічний нуклеосинтез —утворення ядер гелію, другого після водню за поширеністю у Всесвіті хімічного елемента. Скільки часу цей процес і як називається ера?
(відповідь представте в основній одиниці часу, через кому назву ери з великої літери)
і шукаємо небесне тіло, що має яскраве ядро й туманну оболонку, від якої тягнеться довга смуга світла, що нагадує хвіст.
Вперед!!!
Космічне випромінювання, яке виникло на ранніх стадіях утворення Всесвіту і існує у вигляді радіохвиль, що йдуть на Землю з різних ділянок, незалежно від доби, пори року є слабким залишком випромінювання, що збереглося від Великого Вибуху називають?
(Відповідь з великої літери)
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: