Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Агресивність дітей в умовах війни: профілактика та корекція
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Біологія - комплексна наука про життя

31.10.2021
0 0
9 Клас, 10 Клас
1 рівнів
10 підказок
Час виконання: необмежений

101

312

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

У квесткімнаті зоопарку діти бавляться з тваринами. Пропоную пройти гру, щоб перевірити знання учнів про біологію, як науку, яку вони так довго вивчають. Гра призначена для учнів 9 і 10 класів, а також усіх бажаючих, хто любить біологію. Грати можна поодинці і групами. Можна застосувати на уроці, а можна для самостійної роботи і самоперевірки знань учнів у позаурочний час

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю вас, друзі! Вам треба знайти і відкрити всі підказки, щоб вийти з квест-кімнати.

Рівень №1 — Діти в зоопарку переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

10 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Забор 2  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Щоб із знайдених букв скласти слово-ключ, вам треба розташувати букви у такому порядку, як об'єкти, за якими вони ховалися, у маленькій розповіді про відпочинок дітей у зоопарку.

У зоопарку не тільки дітям дуже весело, а й тваринам. Зебра милується квітами, які посадили і виростили діти біля забору (забор - це вихід із зоопарку). Курча дуже подобається ховатися від матері-курки та батька півня. Юля із задоволенням грає м'ячем із тюленем. А Оля знайшла спільну мову з вороною.

Ключ:
біосистема
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю з перемогою! Сподіваюсь, ви теж гарно провели час у квесткімнаті зоопарку!

Мітка №2/11 Зебра Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Укажіть, як називають сукупність процесів надходження поживних речовин із зовнішнього середовища, їхнього перетворення в організмі та виділення продуктів життєдіяльності:

а) фагоцитоз;

б) метаболізм;

в) гомеостаз;

г) подразливість.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №3/11 Квіти Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Визначте, як називають здатність біологічних систем зберігати відносну сталість складу та властивостей свого внутрішнього середовища:

ж) фагоцитоз;

з) метаболізм;

і) гомеостаз;

к) адаптація.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №4/11 Курча Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Назвіть організми, яким притаманні рефлекси:

л) прокаріоти;

м) гриби;

н) рослини;

о) тварини.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №5/11 Курка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Зазначте біологічні системи, які перебувають на молекулярному рівні організації живої матерії:

о) гриби;

п) рослини;

р) ціанобактерії;

с) віруси.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №6/11 Півень Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Визначте найвищий рівень організації живої матерії:

і) популяційно-видовий;

и) біосферний;

к) організмовий;

л) екосистемний.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №7/11 Юля Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Назвіть метод, який учені застосовують при описанні нових видів:

р) експериментальний;

с) порівняльно-описовий;

т) математичне моделювання;

у) моніторинг.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №8/11 М'яч Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Укажіть біологічну систему, здатну до саморегуляції:

т) популяція в дикій природі;

у) порода тварин;

ф) поле пшениці

х) яблуневий сад

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №9/11 Тюлень Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Позначте рівень організації живої природи, який вивчає цитологія

в) тканинний

г) молекулярний

д) екосистемний

е) клітинний

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №10/11 Оля Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Виберіть властивість біосистем за означенням: здатність утворювати нові хімічні сполуки і структури на зміну тим, термін існування яких вичерпаний

к) спадковість

л) мінливість

м) самооновлення

н) ріст

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №11/11 Ворона Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Позначте рівні організації живої природи, що за певних обставин можуть збігатися

а) клітинний і організмений

б) молекулярний і клітинний

в) організмений і популяційно-видовий

г) популяційно-видовий і біосферний

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Рефлексія від 9 учнів

Сподобався:

7 2

Зрозумілий:

8 1

Потрібні роз'яснення:

7 2
Рекомендуємо

Ми обираємо життя!

Ми обираємо життя!

122

Аватар профіля Ракова Оксана Леонідівна
Здоров'я, безпека та добробут
5—6 клас

75 грн

Загадки науки - Інформатика

Загадки науки - Інформатика

357

Аватар профіля Галинська Карина Андріївна
Інформатика
4 клас

41 грн

Здоровий спосіб життя

Здоровий спосіб життя

691

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Основи здоров'я
4 клас

83 грн

Найбільша цінність у житті

Найбільша цінність у житті

292

Аватар профіля Грек Ірина Володимирівна
Я досліджую світ
5—6 років, 1—12 клас та I—VI курси

33 грн

24 грн

Безпека на дорозі – безпека життя

Безпека на дорозі – безпека життя

797

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Різне
5—9 клас

50 грн