Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Методичний кейс для НУШ “Вивчаємо поезію: інноваційні знахідки з літератури”
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Біологія - комплексна наука про життя

31.10.2021
0 0
9 Клас, 10 Клас
1 рівнів
10 підказок
Час виконання: необмежений

77

181

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

У квесткімнаті зоопарку діти бавляться з тваринами. Пропоную пройти гру, щоб перевірити знання учнів про біологію, як науку, яку вони так довго вивчають. Гра призначена для учнів 9 і 10 класів, а також усіх бажаючих, хто любить біологію. Грати можна поодинці і групами. Можна застосувати на уроці, а можна для самостійної роботи і самоперевірки знань учнів у позаурочний час

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю вас, друзі! Вам треба знайти і відкрити всі підказки, щоб вийти з квест-кімнати.

Рівень №1 — Діти в зоопарку переглянути шаблон

Цей рівень містить 11 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

10 сповіщень.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/11 Забор 2  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Щоб із знайдених букв скласти слово-ключ, вам треба розташувати букви у такому порядку, як об'єкти, за якими вони ховалися, у маленькій розповіді про відпочинок дітей у зоопарку.

У зоопарку не тільки дітям дуже весело, а й тваринам. Зебра милується квітами, які посадили і виростили діти біля забору (забор - це вихід із зоопарку). Курча дуже подобається ховатися від матері-курки та батька півня. Юля із задоволенням грає м'ячем із тюленем. А Оля знайшла спільну мову з вороною.

Ключ:
біосистема
Повідомлення після введення ключа:

Вітаю з перемогою! Сподіваюсь, ви теж гарно провели час у квесткімнаті зоопарку!

Мітка №2/11 Зебра Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Укажіть, як називають сукупність процесів надходження поживних речовин із зовнішнього середовища, їхнього перетворення в організмі та виділення продуктів життєдіяльності:

а) фагоцитоз;

б) метаболізм;

в) гомеостаз;

г) подразливість.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №3/11 Квіти Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Визначте, як називають здатність біологічних систем зберігати відносну сталість складу та властивостей свого внутрішнього середовища:

ж) фагоцитоз;

з) метаболізм;

і) гомеостаз;

к) адаптація.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №4/11 Курча Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Назвіть організми, яким притаманні рефлекси:

л) прокаріоти;

м) гриби;

н) рослини;

о) тварини.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №5/11 Курка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Зазначте біологічні системи, які перебувають на молекулярному рівні організації живої матерії:

о) гриби;

п) рослини;

р) ціанобактерії;

с) віруси.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №6/11 Півень Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Визначте найвищий рівень організації живої матерії:

і) популяційно-видовий;

и) біосферний;

к) організмовий;

л) екосистемний.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №7/11 Юля Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Назвіть метод, який учені застосовують при описанні нових видів:

р) експериментальний;

с) порівняльно-описовий;

т) математичне моделювання;

у) моніторинг.

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №8/11 М'яч Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Укажіть біологічну систему, здатну до саморегуляції:

т) популяція в дикій природі;

у) порода тварин;

ф) поле пшениці

х) яблуневий сад

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №9/11 Тюлень Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Позначте рівень організації живої природи, який вивчає цитологія

в) тканинний

г) молекулярний

д) екосистемний

е) клітинний

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №10/11 Оля Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Виберіть властивість біосистем за означенням: здатність утворювати нові хімічні сполуки і структури на зміну тим, термін існування яких вичерпаний

к) спадковість

л) мінливість

м) самооновлення

н) ріст

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Мітка №11/11 Ворона Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Позначте рівні організації живої природи, що за певних обставин можуть збігатися

а) клітинний і організмений

б) молекулярний і клітинний

в) організмений і популяційно-видовий

г) популяційно-видовий і біосферний

Запам'ятай букву, що стоїть біля правильної відповіді. Вона знадобиться для ключа

Рефлексія від 8 учнів

Сподобався:

7 1

Зрозумілий:

8 0

Потрібні роз'яснення:

6 2
Рекомендуємо

Ми обираємо життя!

Ми обираємо життя!

53

Аватар профіля Ракова Оксана Леонідівна
Здоров'я, безпека та добробут
5—6 клас

75 грн

Здоровий спосіб життя

Здоровий спосіб життя

438

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Основи здоров'я
4 клас

83 грн

Найбільша цінність у житті

Найбільша цінність у житті

228

Аватар профіля Грек Ірина Володимирівна
Я досліджую світ
5—6 років, 1—12 клас та I—VI курси

20 грн

Загадки науки - Інформатика

Загадки науки - Інформатика

207

Аватар профіля Галинська Карина Андріївна
Інформатика
4 клас

41 грн

Безпека на дорозі – безпека життя

Безпека на дорозі – безпека життя

615

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
5—9 клас

50 грн