Головне меню порталу
Відбувся в середу 19 вересня 2018 року о 20:00
«Змішане навчання - ключ до змін»
Вчитель математики та фізики першої категорії, проводила кейс-уроки на різноманітні теми: «Хто такий андроїд», «Хто у світі найшвидший?»,...читати все
Вчитель математики та фізики першої категорії, проводила кейс-уроки на різноманітні теми: «Хто такий андроїд», «Хто у світі найшвидший?», «Чим пишемо?», «Шахи – вчимося комбінаційному мисленню», «Як бути космонавтом», «Форд – авто та людина» та інші.
Переможець Всеукраїнського конкурсу «Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті».
Спеціалізація – використання педагогіки партнерства, міжпредметних зав’язків, диференційований та індивідуальний підхід до учнів.
Навчання:
Світлана Костюк має декілька вищих освіт:
1979 – 1981р. – Харківський державний університет ім. Каразіна, механіко - математичний факультет;
1984 – 1988р. – Харківський політехнічний інститут, перевелася на продовження навчання до Полтавського державного педагогічного інституту ім. Короленка;
1988 – 1992р. – Полтавський державний педагогічний інститут ім.Короленка (спеціальність «Математика», кваліфікація «Вчитель математики», освітньо-кваліфікаційний рівень — спеціаліст);
2017 рік – вступила на 5 курс магістратури Полтавського інституту економіки і права Університету "Україна" на спеціальність "081" "Право" (захист магістерської роботи – лютий 2019 року).
Досвід роботи:
Світлана Костюк має великий досвід викладання в комунальних та приватних закладах освіти.
27.07.1988 - 19.08.2003р. — вчитель фізики та математики Котелевської ЗОШ №5 I-II ступеня, звільнення з посади згідно п.1 ст.40 КЗпПУ у зв'язку з реорганізацією школи;
14.11.2003 – 31.08.2007р. – вчитель математики Сидоряченської ЗОШ I-II ступеня, викладала також фізику, звільнена згідно п.1 ст.36 КЗпПУ за згодою сторін;
01.09.2007 – 08.07.2014р. – викладач математики ПТУ № 543 смт. Котельва, викладала також фізику, звільнена у зв'язку з виходом на пенсію за вислугою років (ст.38 КЗпПУ);
01.09.2016 – 16.07.2017р. - вчитель математики Ковалевського НВК «Казка» Котелевського району. Викладала також фізику, хімію, інформатику. Звільнена з посади у зв’язку із закінченням строку трудового договору;
01.09.2017 – 31.10.2017р – вчитель математики приватної школи ThinkGlobal м. Тернопіль;
27.11.2017 – 05.12.2017р. – вчитель математики приватної школи "Перша Дитяча Академія Ворзель";
07.12.2017 – вчитель математики Бучанського НВК "СЗОШ - ЗОШ І-ІІІ ступенів" №3.
Персональний сайт : https://sites.google.com/view/sv78-in18
приховати
90 грн.
до 19 вересня включно
Інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного життя. Вони назавжди змінили світ бізнесу, культури, освіти, виробництва. Водночас постала проблема швидкого старіння знань, необхідності обробки великої кількості інформації, а, отже, підготовки таких спеціалістів, що мають необхідні знання та вміння для продовження навчання протягом усього життя. Освіта має орієнтуватись на технологіях, які формують в учнів уміння вчитися, оперувати і управляти інформацією, швидко приймати рішення, пристосовуватись до потреб ринку праці. В умовах традиційних форм та методів навчання учні, отримуючи інформацію пасивно, не вміють самостійно її здобувати, а також застосовувати практично те, що знають.
Життя швидкоплинне і швидкозмінне. Яким буде світ у середині нинішнього століття, важко уявити. Тому школа як простір життя має готувати своїх вихованців до змін, розвиваючи в них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність. Ситуація, що склалася на ринку праці, вимагає від особистості певних якостей. Система освіти має формувати таку якість як професійний універсалізм – здатність змінювати сфери і способи діяльності. Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі. Вчитель виступає коучем, ментором, тьютором. Він вчиться сам і вчить учнів вчитися.
Сучасна освіта повинна враховувати, що діти повністю включені в мобільні технології, інтернет, соціальні мережі. Для досягнення цієї мети виникають нові види навчання, що враховують цінні здобутки минулого і поєднують їх з можливостями інформаційних технологій.
Термін змішане навчання (blended learning) все частіше вживається для опису гібридної методики, коли відбувається поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання. Мається на увазі не просто використання сучасних інтерактивних технологій на додаток до традиційних, а якісно новий підхід до навчання, що трансформує, а іноді і "перевертає" клас (flipped classroom).
Цінність вебінару «ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ – КЛЮЧ ДО ЗМІН»
Згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера, кожна людина має різні види інтелекту, такі як: вербальний, логіко-математичний, візуальний, кінестатичний, міжособистісний, внутрішньо-особистісний, музичний, натуралістичний. Використання змішаного навчання дає змогу розкрити потенціал кожного відповідно до його індивідуальних потреб та можливостей.
На сьогоднішньому вебінарі ви дізнаєтеся про моделі змішаного навчання та їх особливості, що означає “якісне змішане навчання”; познайомитеся з концепцією перевернутого класу , формами та методами його впровадження та узнаєте про 12 ПРАВИЛ «перевернутого НАВЧАННЯ», отримаєте інструкцію про 20 кроків “перевороту” , яку зможете використати при впровадженні змішаного навчання в своїй школі (розраховано на 3-6 місяців). Також я поділюся з вами своїм власним досвідом впровадження змішаного навчання в своїй педагогічній діяльності, ознайомлю з різними навчальними платформами, які використовую при проведенні змішаного навчання і які можна використати, з різними онлайн сервісами, які також використовую в змішаному навчанні. З власного педагогічного досвіду стверджую, що перевагами змішаного навчання є:
План проведення
I.Як можна визначити змішане навчання?
II.Які причини використання змішаного навчання?
III.Що означає якісне змішане навчання?
IV.Моделі змішаного навчання:
-ротаційна модель та її особливості (Station Rotation Model);
-гнучка модель (Flex Model);
-лабораторна ротація (Lab Rotation);
-модель обертання робочих зон;
-індивідуальна ротація;
- модель самостійного змішування (A La Carte Model);
-модель збагаченого віртуального навчання;
-модель "Інтенсивна" ординатура;
-моделі, що реалізують персоналізований підхід: «автономна група», «особистий вибір».
V.Концепція перевернутого класу, форми і методи впровадження, переваги та проблеми.
V.Яка різниця між змішаним та персоналізованим навчанням?
VI.Рекомендовані статті та відео про змішане навчання
VII.Що означає «якісне змішане навчання»?
VIII. 12 ПРАВИЛ «перевернутого НАВЧАННЯ»
IX. 20 кроків «перевороту»
X.Онлайн інструменти вчителя при проведенні змішаного навчання
XI.Навички XXI століття і змішане навчання.
Поширені запитання
Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.
Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list
Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list
У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.
Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.
Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.
Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.
Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».
Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатДивитись інші вебінари