і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Змішане навчання - ключ до змін

Ви можете замовити Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі, в будь-який зручний для Вас момент. Завантаження Свідоцтва при цьому буде доступне одразу після перегляду Вебінару.

Перегляд безкоштовний
Зразок свідоцтва:
Вигода 96 грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Вебінар відбувся в середу, 19 вересня 2018 о 20:00:00

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «Та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». (У разі, якщо Ви не набрали достатньо правильних відповідей, інформація не відображатиметься) "

Світлана Анатоліївна Костюк

Вчитель математики та фізики першої категорії, проводила кейс-уроки на різноманітні теми: «Хто такий андроїд», «Хто у світі найшвидший?», «Чим пишемо?», «Шахи – вчимося комбінаційному мисленню», «Як бути космонавтом», «Форд – авто та людина» та інші.

Переможець Всеукраїнського конкурсу «Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті».

Спеціалізація – використання педагогіки партнерства, міжпредметних зав’язків, диференційований та індивідуальний підхід до учнів.

Навчання:

Світлана Костюк має декілька вищих освіт:
1979 – 1981р. – Харківський державний університет ім. Каразіна, механіко - математичний факультет;
1984 – 1988р. – Харківський політехнічний інститут, перевелася на продовження навчання до Полтавського державного педагогічного інституту ім. Короленка;
1988 – 1992р. – Полтавський державний педагогічний інститут ім.Короленка (спеціальність «Математика», кваліфікація «Вчитель математики», освітньо-кваліфікаційний рівень — спе­ціаліст);
2017 рік – вступила на 5 курс магістратури Полтавського інституту економіки і права Університету "Україна" на спеціальність "081" "Право" (захист магістерської роботи – лютий 2019 року).

Досвід роботи:
Світлана Костюк має великий досвід викладання в комунальних та приватних закладах освіти.
27.07.1988 - 19.08.2003р. — вчитель фізики та математики Котелевської ЗОШ №5 I-II ступеня, звільнення з посади згідно п.1 ст.40 КЗпПУ у зв'язку з реорганізацією школи;
14.11.2003 – 31.08.2007р. – вчитель математики Сидоряченської ЗОШ I-II ступеня, викладала також фізику, звільнена згідно п.1 ст.36 КЗпПУ за згодою сторін;
01.09.2007 – 08.07.2014р. – викладач математики ПТУ № 543 смт. Котельва, викладала також фізику, звільнена у зв'язку з виходом на пенсію за вислугою років (ст.38 КЗпПУ);
01.09.2016 – 16.07.2017р. - вчитель математики Ковалевського НВК «Казка» Котелевського району. Викладала також фізику, хімію, інформатику. Звільнена з посади у зв’язку із закінченням строку трудового договору;
01.09.2017 – 31.10.2017р – вчитель математики приватної школи ThinkGlobal м. Тернопіль;
27.11.2017 – 05.12.2017р. – вчитель математики приватної школи "Перша Дитяча Академія Ворзель";
07.12.2017 – вчитель математики Бучанського НВК "СЗОШ - ЗОШ І-ІІІ ступенів" №3.

Персональний сайт : https://sites.google.com/view/sv78-in18

Опис:

Інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного життя. Вони назавжди змінили світ бізнесу, культури, освіти, виробництва. Водночас постала проблема швидкого старіння знань, необхідності обробки великої кількості інформації, а, отже, підготовки таких спеціалістів, що мають необхідні знання та вміння для продовження навчання протягом усього життя. Освіта має орієнтуватись на  технологіях, які формують в учнів уміння вчитися, оперувати і управляти інформацією, швидко приймати рішення, пристосовуватись до потреб ринку праці.  В умовах традиційних форм та методів навчання учні, отримуючи інформацію пасивно, не вміють самостійно її здобувати, а також застосовувати практично те, що знають.

Життя швидкоплинне і швидкозмінне. Яким буде світ у середині нинішнього століття, важко уявити. Тому школа як простір життя має готувати своїх вихованців до змін, розвиваючи в них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність. Ситуація, що склалася на ринку праці, вимагає від особистості певних якостей. Система освіти має формувати таку якість як професійний універсалізм – здатність змінювати сфери і способи діяльності. Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі. Вчитель виступає коучем, ментором, тьютором. Він вчиться сам і вчить учнів вчитися.

Сучасна освіта повинна враховувати, що діти повністю включені в мобільні технології, інтернет, соціальні мережі. Для досягнення цієї мети виникають нові види навчання, що враховують цінні здобутки минулого і поєднують їх з можливостями інформаційних технологій.

Термін змішане навчання (blended learning) все частіше вживається для опису гібридної методики, коли відбувається поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання. Мається на увазі не просто використання сучасних інтерактивних технологій на додаток до традиційних,  а якісно новий підхід до навчання, що трансформує, а іноді і "перевертає" клас (flipped classroom).

 Цінність вебінару «ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ – КЛЮЧ ДО ЗМІН» 

Згідно з теорією множинного інтелекту Говарда Гарднера, кожна людина має різні види інтелекту, такі як: вербальний, логіко-математичний, візуальний, кінестатичний, міжособистісний, внутрішньо-особистісний, музичний, натуралістичний. Використання змішаного навчання дає змогу розкрити потенціал кожного відповідно до його індивідуальних потреб та можливостей.

На сьогоднішньому вебінарі ви дізнаєтеся про моделі змішаного навчання та їх особливості, що означає “якісне змішане навчання”; познайомитеся з концепцією перевернутого класу , формами та методами його впровадження та узнаєте про  12 ПРАВИЛ «перевернутого НАВЧАННЯ», отримаєте  інструкцію про 20 кроків “перевороту” , яку зможете використати при впровадженні змішаного навчання в своїй школі (розраховано на 3-6 місяців). Також я поділюся з вами своїм власним досвідом впровадження змішаного навчання в своїй педагогічній діяльності, ознайомлю з різними навчальними платформами, які використовую при проведенні змішаного навчання і які можна використати, з різними онлайн сервісами, які  також використовую в змішаному навчанні. З власного педагогічного досвіду  стверджую, що перевагами змішаного навчання є:

  1. -     індивідуалізація навчання;
  2. -     можливість саморозвитку, самостійного навчання;
  3. -     мотивація учнів, виникнення відчуття успіху;
  4. -     можливість проведення тестування великої кількості учнів та отримання негайного зворотнього зв’язку;
  5. -     збільшення навчального часу та кількості матеріалів;
  6. -     охоплення великої кількості учасників навчання;
  7. -     можливість покращити умови роботи;
  8. -     економія матеріальних ресурсів;
  9. -     зменшення комп’ютерної неграмотності.

План проведення

  1. I.Як  можна визначити змішане навчання?
  2. II.Які причини використання змішаного навчання?
  3. III.Що означає якісне змішане навчання?
  4. IV.Моделі змішаного навчання:

-ротаційна модель та її особливості (Station Rotation Model);
-гнучка модель (Flex Model);
-лабораторна ротація (Lab Rotation);
-модель обертання робочих зон;
-індивідуальна ротація;
- модель самостійного змішування (A La Carte Model);
-модель збагаченого віртуального навчання;
-модель "Інтенсивна" ординатура;
-моделі, що реалізують персоналізований підхід: «автономна група», «особистий вибір».

  1. V.Концепція перевернутого класу, форми і методи впровадження, переваги та проблеми.
  2. V.Яка різниця між змішаним та персоналізованим навчанням?
  3. VI.Рекомендовані статті та відео про змішане навчання
  4. VII.Що означає «якісне змішане навчання»?
  5. VIII. 12 ПРАВИЛ «перевернутого НАВЧАННЯ»
  6. IX. 20 кроків «перевороту»
  7. X.Онлайн інструменти вчителя при проведенні змішаного навчання
  8. XI.Навички XXI століття і змішане навчання.

Після перегляду вебінару ви отримуєте:

  • 1 Безкоштовну презентацію з програмою вебінару або додаткові матеріали в текстовому форматі;
  • 2 Онлайн-запис, який можна переглядати повторно для закріплення пройденого матеріалу;
  • 3 Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі. На свідоцтві вказується  тривалість в академічних годинах. Вартість свідоцтва складає 49 грн.
Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі «Змішане навчання - ключ до змін»
оплатіть його вартість

Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

Вигода 96грн.
145 грн. 49 грн.
Оплата квитанцією
Cвідоцтво видається в електронному форматі

Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

Під час прямої трансляції спікер Світлана Анатоліївна Костюк не завжди має можливість дати відповідь на них.