Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в четвер, 01 квітня 2021 року о 18:00

«Важливі управлінські рішення в умовах законодавчих змін: пам'ятка керівника ЗЗСО»

Спікер/ка

Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша викладачка...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Гарна новина для всіх користувачів. Якщо Вам теж припав до душі наш шопер "Майстер педагогіки"- обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу цього красеня. Чекаємо на вебінарі!

Анотація

Сучасне управління керівника закладу загальної середньої освіти є багатогранним, поліфункціональним та полідіяльнісним, і за сучасних умов базується переважно на нормативно-правових засадах організації роботи.

Нині керівник закладу загальної середньої освіти має призвичаїтись до нової управлінської реальності, навчитись ефективно працювати в умовах постійних законодавчих змін та автономії прийняття управлінських рішень.

Варто пам’ятати, що неврахування або несвоєчасність врахування та застосування норм чинного законодавства України, недоліки та порушення, допущені керівником закладу, у подальшому завжди мають негативні правові наслідки та обов’язково спричиняють настання юридичної відповідальності.

Найактуальнішими питаннями організації освітнього процесу 2020/2021 навчального року та роботи закладу в цілому, є, зокрема: дистанційна та індивідуальна форми здобуття освіти, новий професійний стандарт окремих педагогічних посад, новий Санітарний регламент, робота закладу в умовах адміністративно-територіальних змін, створення установчих документів закладів в новій редакції та їх реєстрація, проблемні питання атестації педагогічних працівників, продовження чи припинення дії строкових трудових угод.

Тож. Як не помилитись? Які важливі управлінські рішення в умовах законодавчих змін повинні бути прийняті керівником закладу загальної середньої освіти протягом 2020/2021 навчального року? Чи всі законодавчі зміни враховано в організації роботи закладу? Які форми роботи дозволять ефективно здійснювати управління закладом в нових умовах? На ці та інші питання освітнього, цивільного та трудового характеру поспілкуємось на вебінарі 1 квітня.

Мета

Ознайомити зі змінами в законодавстві, що забезпечують належну організацію роботи закладу загальної середньої освіти протягом 2020/2021 навчального року, та порядком прийняття важливих управлінських рішень у процесі їх практичного застосування.

Завдання:

  1. ознайомити зі змінами в законодавстві, що забезпечують належну організацію роботи закладу загальної середньої освіти протягом 2020/2021 навчального року;

  2. запропонувати орієнтовний порядок та періодичність прийняття важливих управлінських рішень в умовах оновленого змісту освіти;

  3. надати практичні поради керівникам закладів загальної середньої освіти з питань практичного застосування нових нормативно-правових актів України в роботі закладу.

Очікувані результати:

  • розуміння змісту нормативно-правових актів України щодо забезпечення належної організації роботи закладу загальної середньої освіти протягом 2020/2021 навчального року;

  • усвідомлення, як правильно та своєчасно діяти в умовах оновленого змісту освіти;

  • можливість отримати відповіді на важливі та проблемні питання.

Цільова аудиторія

Менеджери закладів загальної середньої освіти (директори закладів освіти, їх заступники, методисти), учителі-предметники.

Поширені запитання

? Як замовити сертифікат?

Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.

? Чи треба звітувати про оплату?

Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list

? Чи треба відсилати вам квитанцію щодо оплати?

Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list

? Я не можу знайти свій сертифікат

У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.

Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.

? Як зрозуміти, що у мене є ще один акаунт?

Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.

? Як отримати матеріали до вебінару?

Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.

? Як пройти тестування?

Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».

? У моєму сертифікаті помилка у моїх персональних даних

Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.

? Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?
1
Ознайомитись з програмою підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладах освіти
2
Роздрукувати пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
3
Замовити сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додаток до сертифікату

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додаток до сертифікату

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»