Відбувся в середу 27 квітня 2022 року о 18:00
«Оптимізація та трансформація мережі ЗДО та ЗЗСО: правові роз’яснення та рекомендації»
юристка, сертифікована тренерка з підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції "Нова українська школа",...читати все
юристка, сертифікована тренерка з підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції "Нова українська школа", сертифікована експертка для проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, методистка вищої кваліфікаційної категорії, вчителька історії та правознавства вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "старший учитель".
приховати75 грн.
до 27 квітня включно
90 грн.
з 28 квітня
В Україні адміністративна реформа проходить паралельно з освітньою. Відтепер у ролі засновників за освіту у громадах відповідають міські, селищні та сільські ради. Саме вони мають утримувати освітню мережу, формуючи її відповідно до оновленого законодавства та запитів жителів громади.
Разом з тим, важливо також розуміти, що в освіті є багато проблем безпекового та матеріально-технічного характеру, потреба у реконструкції закладів для їх архітектурної доступності дітям з особливими потребами та цифровізації освітнього процесу, зміні типів закладів освіти тощо.
Загалом питання оптимізації і трансформації освітньої мережі на сьогодні залишається одним із найактуальніших та найскладніших, оскільки вже до 01 вересня 2024 року, з урахуванням пропозицій міських, сільських та селищних рад, має бути затверджено план формування мережі закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти. Такі реалії лише стимулюють процеси оптимізації освітньої мережі на рівні громади.
Щоб допомогти органам місцевого самоврядування у здійсненні таких владних повноважень у сфері освіти уже розроблено багато різних рекомендацій з оптимізації та трансформації освітньої мережі, але ситуація ускладнюється тим, що в Україні йде повномасштабна і руйнівна війна.
!!! Понад 90 закладів освіти зруйновано повністю, близько 1000 – пошкоджено.
!!! Українській освіті завдано понад 5 млрд доларів збитків.
Отож… Як і коли починати діяльність з оптимізації та трансформації мережі закладів освіти в ОТГ? У чому різниця між оптимізацією та трансформацією? До чого тут реорганізація та ліквідація і як їх правильно застосувати? Які корективи у цей процес внесла війна?
Запрошуємо бажаючих до обговорення цих та інших питань під час вебінару.
Надати правову та методичну підтримку керівникам та засновникам закладів освіти з питань формування спроможної освітньої мережі шляхом оптимізації та трансформації.
розглянути нормативно-правове забезпечення оптимізації та трансформації освітньої мережі;
проаналізувати орієнтовний алгоритм дій та зразки документів щодо оптимізації та трансформації освітньої мережі;
розглянути правові механізми реорганізації та ліквідації закладів освіти, зокрема, і відносно зруйнованих і пошкоджених під час бойових дій;
обговорити проблемні питання до теми вебінару та надати практичні поради.
розуміння нормативно-правового забезпечення оптимізації та трансформації освітньої мережі;
усвідомлення та можливість застосування орієнтовного алгоритму дій та зразків документів щодо оптимізації та трансформації освітньої мережі;
розуміння правових механізмів реорганізації та ліквідації закладів освіти, зокрема, і відносно зруйнованих і пошкоджених під час бойових дій.
Керівники та засновники закладів освіти, керівники органів управління освітою, інші працівники у сфері освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.