Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Вебінар

Відбувся у вівторок 09 серпня о 16:00

«Опорний заклад освіти та його філії: як правильно взаємодіяти»

Спікер/ка

Юристка, сертифікована тренерка з підвищення кваліфікації директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до Концепції "Нова українська школа",...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Опорний заклад освіти – новий за статусом, формою організації та структурою заклад освіти, що є осередком єдиного освітнього простору.

Проте, державна політика щодо статусу та діяльності опорних закладів освіти часто змінюється, а правове врегулювання їхньої взаємодії з філіями, наразі не є цілком узгодженою. Зокрема, чинним законодавством не визначено розподіл повноважень між керівником опорного закладу освіти і завідувачем філії, не врегульовано порядок правонаступництва при реорганізації опорного закладу освіти, досі залишаються складними питання організації діловодства та архівного зберігання тощо.

Найбільшу складність для керівників опорних закладів освіти сьогодні становить правове врегулювання трудових відносин із працівниками закладу у зв’язку зі змінами в організації праці та організації документообігу.

Тож, як взаємодіяти керівнику опорного закладу освіти та завідувачу філії?

Як правильно скласти статут закладу та положення про філії?

Як організувати освітній процес та управління філією?

Як правильно і вчасно врегулювати трудові відносини з працівникам?

Які записи внести до трудових книжок?

Як правильно організувати документообіг, особливо з віддаленими філіями?

Як правильно взаємодіяти?

!!! ПОДАРУНОК:

  • зразок СТАТУТУ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ;

  • зразок ПОЛОЖЕННЯ ПРО ФІЛІЮ.

Мета

Надати нормативні роз’яснення щодо особливостей функціонування опорних закладів освіти та їхньої взаємодії з філіями.

Завдання:

  • розглянути законодавчі зміни щодо правового статусу та основних засад створення та діяльності опорного закладу освіти, а також функціонування його філії;

  • проаналізувати особливості правонаступництва, організації роботи опорного закладу та управління філією;

  • обговорити особливості організації освітнього процесу, діловодства, архівного зберігання, особливо в умовах віддаленості;

  • надати практичні поради керівникам опорних закладів освіти та завідувачам філії щодо ефективних способів управлінської взаємодії.

Очікувані результати:

  1. розуміння законодавчих змін та особливостей організації роботи опорного закладу та управління філією;

  2. розуміння особливостей організації освітнього процесу, діловодства, архівного зберігання, особливо в умовах віддаленості.

Цільова авдиторія

Керівники та працівники органів управління освітою, керівники і педагогічні працівники опорних закладів освіти та філій.

Поширені запитання

? Як замовити сертифікат?

Замовити сертифікат можна на сторінці вебінару. Для цього клікніть на кнопку «Замовити сертифікат», перейдіть до оформлення та оберіть спосіб оплати.

? Чи треба звітувати про оплату?

Ні. Оплата зараховується системою. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення: https://vseosvita.ua/cart/list

? Чи треба відсилати вам квитанцію щодо оплати?

Ні. Просто зберігайте її. Кошти за квитанцією зараховуються автоматично протягом 2 робочих банківських днів. Перевіряти статус оплати Ви можете у розділі Мої замовлення https://vseosvita.ua/cart/list

? Я не можу знайти свій сертифікат

У разі замовлення сертифікату, після перегляду вебінару та проходження тестування, його можна знайти у розділі Досягнення або завантажити на сторінці вебінару.

Якщо у розділі Мої замовлення Ваше замовлення відсутнє, швидше за все у Вас є ще одна сторінка на сайті з якої Ви створили замовлення. У цьому випадку можна звернутися до Служби підтримки info@vseosvita.ua або написати комусь із менеджерів сайту.

? Як зрозуміти, що у мене є ще один акаунт?

Якщо у Вас є кілька поштових скриньок і Ви отримуєте повідомлення на кожну з них – у Вас кілька акаунтів.

? Як отримати матеріали до вебінару?

Матеріали до вебінару доступні у разі замовлення сертифікату. Після завершення вебінару їх можна завантажити на сторінці вебінару.

? Як пройти тестування?

Тестування стає доступним для проходження лише після завершення вебінару. Щоб пройти тестування потрібно клікнути на кнопку «Пройти тестування».

? У моєму сертифікаті помилка у моїх персональних даних

Уся інформація про користувача автоматично підтягується з персонального профілю. Відреагувати інформацію Ви можете у розділі Дані для нагород: https://vseosvita.ua/profile/award-info. Після редагування потрібно завантажити сертифікат повторно.

? Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?
1
Ознайомитись з програмою підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладах освіти
2
Роздрукувати пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
3
Замовити сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додаток до сертифікату

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Додаток до сертифікату

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»