Реєстрацію завершено!

Вебінар переміщено в архів

Вебінар

Відбувся у четвер 12 березня 2020 року о 18:00

«Опорний заклад освіти та його філії: особливості створення і взаємодії»

Спікер/ка

Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша...читати все

59 грн.

до 12 березня включно

90 грн.

з 13 березня

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів. Кабінет вебінару (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Опорний заклад освіти – новий за формою організації та структурою заклад освіти, що є осередком єдиного освітнього простору.

Проте, державна політика щодо створення та діяльності опорних закладів освіти, а особливо правове врегулювання їхньої взаємодії з філіями, наразі не є цілком узгодженою. Зокрема, чинним законодавством чітко не врегульовано порядок правонаступництва при реорганізації опорного закладу освіти, порядок ліквідації закладів освіти з наступним створенням філій, розподіл повноважень між керівником опорного закладу освіти завідувачем філії тощо.

Найбільшу складність для керівників опорних закладів освіти сьогодні становлять правове врегулювання трудових відносин із працівниками закладу у зв’язку зі змінами в організації праці та організація документообігу.

То що ж робити директору опорного закладу освіти та завідувачу філії? Як правильно скласти статут закладу? Як організувати освітній процес та управління філією? Як правильно і вчасно врегулювати трудові відносини з працівниками новоствореного закладу освіти? Які записи внести до трудових книжок? Як правильно організувати документообіг, особливо з віддаленими філіями? Як правильно взаємодіяти? Саме цим та іншим питанням і буде присвячено наш вебінар 12 березня.

Мета

Надати нормативні роз’яснення щодо особливостей створення та функціонування опорних закладів освіти, їхньої взаємодії з філіями.

Завдання

  1. Розглянути правовий статус, порядок утворення та основні засади діяльності освітнього округу і опорного закладу освіти, а також функціонування філії опорного закладу освіти.
  2. Проаналізувати особливості організації освітнього процесу та управління філією, особливо в умовах віддаленості.
  3. Надати практичні поради керівникам опорних закладів освіти та завідувачам філії щодо ефективних способів управлінської взаємодії.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  • дізнаються про особливості створення та діяльності опорних закладів освіти;
  • отримають зразок статуту опорного закладу освіти;
  • отримають практичні поради щодо правового регулювання трудових відносин з працівниками новоствореного закладу освіти та організації документообігу;
  • отримають відповіді на хвилюючі їх питання.

Цільова аудиторія

Засновники опорних закладів освіти, начальники органів управління освітою та їхні працівники, керівники опорних закладів освіти та завідувачі філій, працівники опорних закладів освіти.

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»