Вебінар переміщено в архів
Відбувся у четвер 12 березня 2020 року о 18:00
«Опорний заклад освіти та його філії: особливості створення і взаємодії»
Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша...читати все
Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша викладачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти.
Має дві вищі освіти – юридичну і педагогічну (учитель історії та правознавства). Досвід роботи в юридичній сфері. З 2014 по 2016 роки працювала на посаді директорки школи. Постійно надає нормативно-правові роз'яснення керівникам закладів освіти щодо застосування освітнього, трудового, адміністративного законодавства тощо. Проводить лекції, семінари-практикуми.
Персональна сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id195742
приховати59 грн.
до 12 березня включно
90 грн.
з 13 березня
Опорний заклад освіти – новий за формою організації та структурою заклад освіти, що є осередком єдиного освітнього простору.
Проте, державна політика щодо створення та діяльності опорних закладів освіти, а особливо правове врегулювання їхньої взаємодії з філіями, наразі не є цілком узгодженою. Зокрема, чинним законодавством чітко не врегульовано порядок правонаступництва при реорганізації опорного закладу освіти, порядок ліквідації закладів освіти з наступним створенням філій, розподіл повноважень між керівником опорного закладу освіти завідувачем філії тощо.
Найбільшу складність для керівників опорних закладів освіти сьогодні становлять правове врегулювання трудових відносин із працівниками закладу у зв’язку зі змінами в організації праці та організація документообігу.
То що ж робити директору опорного закладу освіти та завідувачу філії? Як правильно скласти статут закладу? Як організувати освітній процес та управління філією? Як правильно і вчасно врегулювати трудові відносини з працівниками новоствореного закладу освіти? Які записи внести до трудових книжок? Як правильно організувати документообіг, особливо з віддаленими філіями? Як правильно взаємодіяти? Саме цим та іншим питанням і буде присвячено наш вебінар 12 березня.
Надати нормативні роз’яснення щодо особливостей створення та функціонування опорних закладів освіти, їхньої взаємодії з філіями.
Взявши участь у вебінарі, слухачі:
Засновники опорних закладів освіти, начальники органів управління освітою та їхні працівники, керівники опорних закладів освіти та завідувачі філій, працівники опорних закладів освіти.
Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.Організаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари