Опорний заклад освіти та його філії: особливості створення і взаємодії

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться в четвер, 12 березня о 18:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 11 грн.
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 12 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 13 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 59 грн: до 12 березня
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Маніленко Інна Володимирівна. Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша викладачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти.

Має дві вищі освіти – юридичну і педагогічну (учитель історії та правознавства). Досвід роботи в юридичній сфері. З 2014 по 2016 роки працювала на посаді директорки школи. Постійно надає нормативно-правові роз'яснення керівникам закладів освіти щодо застосування освітнього, трудового, адміністративного законодавства тощо. Проводить лекції, семінари-практикуми.

Персональна сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id195742

Актуальність

Опорний заклад освіти – новий за формою організації та структурою заклад освіти, що є осередком єдиного освітнього простору.

Проте, державна політика щодо створення та діяльності опорних закладів освіти, а особливо правове врегулювання їхньої взаємодії з філіями, наразі не є цілком узгодженою. Зокрема, чинним законодавством чітко не врегульовано порядок правонаступництва при реорганізації опорного закладу освіти, порядок ліквідації закладів освіти з наступним створенням філій, розподіл повноважень між керівником опорного закладу освіти завідувачем філії тощо.

Найбільшу складність для керівників опорних закладів освіти сьогодні становлять правове врегулювання трудових відносин із працівниками закладу у зв’язку зі змінами в організації праці та організація документообігу.

То що ж робити директору опорного закладу освіти та завідувачу філії? Як правильно скласти статут закладу? Як організувати освітній процес та управління філією? Як правильно і вчасно врегулювати трудові відносини з працівниками новоствореного закладу освіти? Які записи внести до трудових книжок? Як правильно організувати документообіг, особливо з віддаленими філіями? Як правильно взаємодіяти? Саме цим та іншим питанням і буде присвячено наш вебінар 12 березня.

Мета

Надати нормативні роз’яснення щодо особливостей створення та функціонування опорних закладів освіти, їхньої взаємодії з філіями.

Завдання

  1. Розглянути правовий статус, порядок утворення та основні засади діяльності освітнього округу і опорного закладу освіти, а також функціонування філії опорного закладу освіти.
  2. Проаналізувати особливості організації освітнього процесу та управління філією, особливо в умовах віддаленості.
  3. Надати практичні поради керівникам опорних закладів освіти та завідувачам філії щодо ефективних способів управлінської взаємодії.

Очікувані результати

Взявши участь у вебінарі, слухачі:

  • дізнаються про особливості створення та діяльності опорних закладів освіти;
  • отримають зразок статуту опорного закладу освіти;
  • отримають практичні поради щодо правового регулювання трудових відносин з працівниками новоствореного закладу освіти та організації документообігу;
  • отримають відповіді на хвилюючі їх питання.

Цільова аудиторія

Засновники опорних закладів освіти, начальники органів управління освітою та їхні працівники, керівники опорних закладів освіти та завідувачі філій, працівники опорних закладів освіти.

Завантажити: програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти (за видом освітньої послуги «ВЕБІНАР») - завантажити

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Опорний заклад освіти та його філії: особливості створення і взаємодії», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 11 грн.
59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 12 березня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 13 березня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик