Оновлені умови організації дистанційного навчання у ЗЗСО: механізми та технології

Безкоштовний перегляд

Як додати вебінар у підвищення кваліфікації?

Ознайомитись

з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти

Роздрукувати

пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу

Замовити

Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 3 академічні години Замовити

Вебінар відбувся в п'ятницю, 27 листопада о 18:00
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 27 листопада включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 28 листопада

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі
У ньому вказується тривалість 3 академічні години

Всеосвіта є суб`єктом підвищення кваліфікації

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.

Онлайн тестування Безкоштовно

Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Буде доступно після перегляду вебінару

Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити Сертифікат
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Сертифікат
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінар

Інформація про спікера

Шпильова Вікторія Володимирівна. Вчителька хімії Спеціалізованої школи №196, учителька вищої категорії, педагогічне звання «Старший учитель».

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id140797

Інформація про спікера

Маніленко Інна Володимирівна. Методистка відділу управління закладами освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», старша викладачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти.

Має дві вищі освіти – юридичну і педагогічну (учитель історії та правознавства). Досвід роботи в юридичній сфері. З 2014 по 2016 роки працювала на посаді директорки школи. Постійно надає нормативно-правові роз'яснення керівникам закладів освіти щодо застосування освітнього, трудового, адміністративного законодавства тощо. Проводить лекції, семінари-практикуми.

Персональна сторінка спікерки: https://vseosvita.ua/user/id195742

Анотація

Дистанційне навчання є перспективною сферою розвитку освіти в умовах її цифровізації. Водночас таке навчання, у разі потреби, дозволяє забезпечити неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти.

Через пандемію коронавірусу весь світ шукає альтернативні шляхи для економічного та соціального життя. І галузь освіти – не виняток, адже надзвичайно важливо, щоб освітній процес був правильно організований, тривав та був якісним і безпечним. Тому, коли виникає вимушена і нагальна потреба організації дистанційного навчання, створюються відповідні галузеві нормативні документи та застосовуються сучасні технології.

Відповідно, 16 жовтня 2020 року набув чинності наказ Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», яким затверджено Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Воно розширює можливості для дистанційного навчання учнів – як за дистанційною формою здобуття освіти, так і при використанні технологій дистанційного навчання в інших формах здобуття освіти (очною (денною, вечірньою), заочною, мережевою, екстернатною, сімейною (домашньою), педагогічним патронажем).

Наразі, в умовах складної епідемічної ситуації, коли діють карантинні обмеження (застосовуються протиепідемічні заходи) заклади загальної середньої освіти за рішенням педагогічної ради можуть організовувати освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу.

Отож, з метою методичної підтримки всіх учасників освітнього процесу, 27 листопада під час вебінара тривалістю 3 академічні години, обговоримо наступне.

  • Як правильно і вчасно застосувати чинне законодавство України з питань організації та забезпечення дистанційного навчання?

  • Які альтернативні форми здобуття загальної середньої освіти можливо застосовувати в умовах складної епідемічної ситуації?

  • Якими мають бути перші і наступні управлінські кроки в таких умовах, у т. ч. з питань обліку робочого часу та оплати праці педагогічних працівників?

  • Як правильно діяти керівним та педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти у випадку настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання?

  • Яка роль батьків в організації дистанційного навчання?

  • Які платформи використовувати для проведення занять у рамках дистанційного навчання?

  • Як забезпечити кібербезпеку учнів під час дистанційного навчання?

Мета

Ознайомити з освітнім законодавством та порядком його застосування щодо організації освітнього процесу за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх, як правило, опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій.

Завдання:

  1. надати практичні поради учасникам освітнього процесу з питань комунікації під час дистанційного навчання, систематизувати права і обов’язки кожного;

  2. ознайомити з можливостями використанням різних онлайн-ресурсів для організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання;

  3. запропонувати орієнтовний алгоритм дій закладу на випадок настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання;

  4. ознайомити з освітнім законодавством та останніми змінами до нього з питань організації та забезпечення дистанційного навчання із застосуванням відповідних механізмів;

  5. надати правові роз’яснення щодо порядку регулювання трудових відносин в умовах дистанційного навчання;

  6. ознайомити з порядком організації здобуття освіти за дистанційною (як окремою формою здобуття освіти) та сімейною (домашньою) формами здобуття освіти, їхніми особливостями та відмінностями.

Очікувані результати:

  • усвідомлення, як правильно організувати освітній процес для здобуття освіти за дистанційною (як окремою формою здобуття освіти) та сімейною (домашньою) формами здобуття освіти, та як діяти на випадок настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання;

  • здатність використовувати онлайн-ресурси для організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання;

  • розуміння змісту нормативно-правових актів України з питань організації та забезпечення дистанційного навчання із застосуванням відповідних механізмів, порядку їхнього застосування;

  • здатність керівників вчиняти правильні дії з питань регулювання трудових відносин в умовах дистанційного навчання;

  • розуміння прав і обов’язків усіх учасників освітнього процесу для організації належної комунікації між ними під час дистанційного навчання.

План вебінара:

  1. практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (онлайн-платформи та онлайн-ресурси);

  2. порядок організації здобуття освіти за дистанційною (як окремою формою здобуття освіти) та сімейною (домашньою) формами здобуття освіти, їхніми особливостями та відмінностями;

  3. алгоритм дій закладу на випадок настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

Цільова аудиторія

Менеджери освіти будь-якого рівня (засновники, керівники місцевих органів управління освітою, директори та їх заступники), педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, учні та їхні батьки.

Після перегляду Ви зможете замовити сертифікат про участь у вебінарі «Оновлені умови організації дистанційного навчання у ЗЗСО: механізми та технології» та додати його у свій план підвищення кваліфікації. Тривалість: 3 академічні години
59 грн.
за умови замовлення сертифікату до 27 листопада включно
70 грн.
за умови замовлення сертифікату з 28 листопада

Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 3 академічні години

Сертифікат про підвищення кваліфікації від «Всеосвіта»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по-батькові особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінара
  10. Підпис автора вебінара
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00