Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Підкуп журналістів, проплачені матеріали або навмисне прихована реклама - це ....
№2:
З кількома правильними відповідями
На які групи поділяється «джинса»?
№3:
Із заповненням пропусків у тексті
"Джинса" від справжнього матеріалу відрізняється тим, що в ній порушуються стандарти .
№4:
З кількома правильними відповідями
Визначте, у яких із запропонованих варіантів, йде мова про ключові стандарти журналістики.
№5:
З кількома правильними відповідями
До ознак "джинси", відповідно до аналізу Інституту масової інформації, належать такі:
№6:
З кількома правильними відповідями
Величезна кількість інформації, яку щоденно подають мас-медіа, формує наші погляди, позиції.
На що потрібно звертати увагу під час аналізу медійних матеріалів?
№7:
З однією правильною відповіддю
Що є вагомим чинником для створення демократичного суспільства ?
№8:
З кількома правильними відповідями
У чому має полягати місія суспільного телебачення?
№9:
З кількома правильними відповідями
Першим сприятливим середовищем для використання мас-медіа та ознайомлення з їх роботою є школа. Які завдання покладаються на шкільні медіа?
№10:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між поняттями та їх значеннями :
прихована реклама
свого роду хабар, який дається медіа для того, щоб розповіли щось добре, чи когось знеславили, очорнили
"джинса"
найоперативніша й багатогранна форма передачі інформації про події та факти з життя школи та місцевої громади
шкільне радіо
використання героями серіалів певних видів продукції, розміщення на концертах або спортивних змаганнях на задньому фоні банерів, на яких зупиняється камера.
№11:
Із заповненням пропусків у тексті
Однією з ефективних форм масової у школі є шкільне радіо - найоперативніша й форма передачі про події та з життя школи та місцевої .
№12:
З кількома правильними відповідями
Визначте жанри шкільних медіа
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: