Тест:

Замовні матеріали («джинса»). Суспільні медіа. Шкільні медіа

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 15 балів

Підкуп журналістів, проплачені матеріали або навмисне прихована реклама - це ....

2:

З кількома правильними відповідями

1 з 15 балів

На які групи поділяється «джинса»?

3:

Із заповненням пропусків у тексті

2 з 15 балів

"Джинса" від справжнього                 матеріалу відрізняється тим, що в ній       порушуються         стандарти              .

4:

З кількома правильними відповідями

1 з 15 балів

Визначте, у яких із запропонованих варіантів, йде мова про ключові стандарти журналістики.

5:

З кількома правильними відповідями

1 з 15 балів

До ознак "джинси", відповідно до аналізу Інституту масової інформації, належать такі:

6:

З кількома правильними відповідями

1.5 з 15 балів

Величезна кількість інформації, яку щоденно подають мас-медіа, формує наші погляди, позиції.

На що потрібно звертати увагу під час аналізу медійних матеріалів?

7:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 15 балів

Що є вагомим чинником для створення демократичного суспільства ?

8:

З кількома правильними відповідями

1.5 з 15 балів

У чому має полягати місія суспільного телебачення?

9:

З кількома правильними відповідями

1 з 15 балів

Першим сприятливим середовищем для використання мас-медіа та ознайомлення з їх роботою є школа. Які завдання покладаються на шкільні медіа?

10:

На встановлення відповідності

1.5 з 15 балів

Встановіть відповідність між поняттями та їх значеннями :

Поняття
Значення поняття
1

прихована реклама

А

свого роду хабар, який дається медіа для того, щоб розповіли щось добре, чи когось знеславили, очорнили

2

"джинса"

Б

найоперативніша й багатогранна форма передачі інформації про події та факти з життя школи та місцевої громади

3

шкільне радіо

В

використання героями серіалів певних видів продукції, розміщення на концертах або спортивних змаганнях на задньому фоні банерів, на яких зупиняється камера.

11:

Із заповненням пропусків у тексті

2.5 з 15 балів

Однією з ефективних форм масової             у школі є шкільне радіо - найоперативніша й              форма передачі            про події та       з життя школи та місцевої         .

12:

З кількома правильними відповідями

1 з 15 балів

Визначте жанри шкільних медіа

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Суспільні медіа. Маніпулятивний вплив медіа.

Суспільні медіа. Маніпулятивний вплив медіа.

190

Аватар профіля Нараївська Ганна Іванівна
Громадянська освіта
10 клас

35 грн

Мас-медіа (медіа). Роль інформації та медіа в сучасному світі

 Мас-медіа (медіа).  Роль інформації та медіа в сучасному світі

534

Аватар профіля Нараївська Ганна Іванівна
Громадянська освіта
10 клас

30 грн

Медіа і демократія

Медіа і демократія

76

Аватар профіля Чернишева Антоніна Вікторівна
Громадянська освіта
10 клас

66 грн

Медіа і демократія

Медіа і демократія

508

Аватар профіля Чернишева Антоніна Вікторівна
Громадянська освіта
10 клас

58 грн

Мас-медіа

Мас-медіа

536

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Громадянська освіта
10 клас

41 грн

Схожі тести

Держава і ринок

Держава і ринок

1429

Аватар профіля Баранник Володимир Васильович
Громадянська освіта
10 клас

Соціалізація особистості. Тема 3.

Соціалізація особистості. Тема 3.

711

Аватар профіля Дмитренко Валерій Віталійович
Громадянська освіта
10 клас

Соціалізація особистості

Соціалізація особистості

2622

Аватар профіля Лопаков Володимир Сергійович
Громадянська освіта
10 клас

Що ти знаєш про Україну?

Що ти знаєш про Україну?

231

Аватар профіля Кульбачна Оксана Іванівна
Громадянська освіта
2—5 клас

Особистість та її ідентичність

Особистість та її ідентичність

427

Аватар профіля Посьмашна Олена Сергіївна
Громадянська освіта
II курс