Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сенсорна інтеграція як метод в структурі корекційної роботи з дошкільниками з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Задачі на властивості чисел. Метод "парне - непарне"

27.10.2024
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З полем для вводу відповіді

1 з 31 бала

Розглянь зображення. Що спільного?

0602kkvx-43b8-800x450.png

2:

З полем для вводу відповіді

1 з 31 бала

Розгадай ребус. Який вислів у ньому зашифровано?

0602kkw6-9491-816x280.png

3:

Із заповненням пропусків у тексті

4 з 31 бала

Допиши ще два числа, що підпорядковані тій самій закономірності:

1) 4, 5, 7, 11, 19,    ,    , ... .

2) 7, 19, 37, 61,    ,     , ... .

4:

Із заповненням пропусків у тексті

3 з 31 бала

Візьми найменше число, яке ділиться на 2 і на 3, та найменше число, що ділиться на 2, 3 і 4. Їх сума дорівнює   +    =    .

5:

Сортування по категоріях (перетягування в кошик)

4 з 31 бала

Сергій любить підрахувати суму цифр на табло електронного годинника. Наприклад, якщо годинник показує , Сергій отримає . Яку найбільшу суму він може отримати?

1
2
3
4
5
6
7
8
9

6:

З вибором правильної відповіді у тексті

6 з 31 бала

Досліди властивості парних і непарних чисел, заповнивши пропуски у тексті:

  • сума двох парних чисел – число         [парне, непарне];

  • сума двох непарних чисел – число         [парне, непарне];

  • сума парного і непарного чисел – число         [парне, непарне];

  • добуток парних чисел – число         [парне, непарне];

  • добуток непарних чисел – число         [парне, непарне];

  • добуток парного і непарного числа – число         [парне, непарне].

7:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 31 бала

0602kl1t-6a07-371x237.png0602kl1x-0abe-134x214.png

Чи можна плитками розміром замостити підлогу розміром?

8:

З вибором правильної відповіді у тексті

3 з 31 бала

0602kl2g-bc7b-688x193.png

Чи можна заплатити без решти:

1) 20 грн, віддавши сім монет по 1, 5 і 10 гривень?

Відповідь:     [так, ні].

2) 20 грн, віддавши сім монет по 1 і 5 гривень?

Відповідь:     [так, ні].

3) 25 грн, віддавши вісім монет по 1 і по 5 гривень?

Відповідь:     [так, ні].

9:

Із заповненням пропусків у тексті

5 з 31 бала

0602kl40-98a6-940x523.pngУ Петра три брати. Перший старший за нього на 3 роки, другий – молодший на три роки, третій – молодший від Петра у 3 рази. Батько – старший Петра у 3 рази. Всім разом 95 років. Скільки років кожному?

Впиши у пропуски числа.

Відповідь: вік Петра -    років, першого брата -    років, другого брата -    років, третього брата -   років, батька -    років.

10:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 31 бала

Позавчора мені було ще 10 років, а наступного року мені виповниться 13 років. Чи можливо це?

11:

З полем для вводу відповіді

1 з 31 бала

В якому тризначному числі квадрат цифри десятків дорівнює потроєній сумі цифр сотень та одиниць?

12:

З полем для вводу відповіді

1 з 31 бала

Людмила в 6 разів молодша від свого прадідуся. Якщо між цифрами її віку поставити 0, то вийде вік її прадідуся. Скільки їй років?

Рефлексія від 15 учнів

Сподобався:

12 3

Зрозумілий:

8 7

Потрібні роз'яснення:

9 6
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

1 клас. Парні та непарні числа

1 клас. Парні та непарні числа

141

Аватар профіля Боброва Олена Володимирівна
Математика
5—6 років та 1 клас

20 грн

Парні та непарні функції

Парні та непарні функції

363

Аватар профіля Шестак Ніна Петрівна
Алгебра
10 клас

20 грн

Числові функції. Зростаючі і спадні, парні і непарні функції.

Числові функції. Зростаючі і спадні, парні і непарні функції.

94

Аватар профіля Шоя Вікторія Костянтинівна
Алгебра
9 клас та I курс

20 грн

Числові функції. Монотонність і неперервність функції. Парні і непарні функції

Числові функції. Монотонність і неперервність функції. Парні і непарні функції

79

Аватар профіля Лутай Галина Миколаївна
Алгебра
10—11 клас

50 грн

Об’єкти, їх властивості та методи

Об’єкти, їх властивості та методи

144

Аватар профіля Хмарук Юрій Олегович
Інформатика
8 клас

33 грн

Схожі тести

Види понять: загальні, одиничні; збірні, незбірні; конкретні та абстрактні. Закономірності

Види понять: загальні, одиничні; збірні, незбірні; конкретні та абстрактні. Закономірності

1041

Аватар профіля Бойченко Вікторія Анатоліївна
Логіка
5 клас

Розв’язування завдань з логічним навантаженням з теми "Логіка як наука"

Розв’язування завдань з логічним навантаженням з теми "Логіка як наука"

54

Аватар профіля Бойченко Вікторія Анатоліївна
Логіка
6 клас

Коло, круг та їх елементи

Коло, круг та їх елементи

244

Аватар профіля Бойченко Вікторія Анатоліївна
Логіка
5 клас

Множини. Переріз множин

Множини. Переріз множин

471

Аватар профіля Бойченко Вікторія Анатоліївна
Логіка
5 клас

Відношення. Розв'язування завдань на застосування правил єдиної схожості і єдиної відмінності

Відношення. Розв'язування завдань на застосування правил єдиної схожості і єдиної відмінності

190

Аватар профіля Бойченко Вікторія Анатоліївна
Логіка
5 клас