Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Геометрічне місце точок, відстані від яких до заданої точки дорівнюють даному додатному числу називають...
№2:
З однією правильною відповіддю
Задачі на побудову складаються з
№3:
З кількома правильними відповідями
Визначити, які вислови правильні
№4:
З однією правильною відповіддю
Дотична до кола, утворює з радіусом, що проведений у точку дотика ...
№5:
З кількома правильними відповідями
При розв”язуванні задач на побудову ми користуємось
№6:
З кількома правильними відповідями
ВІдмітити правильні твердження
№7:
З однією правильною відповіддю
Укажіть малюнок на якому пряма є січною до кола.
№8:
З однією правильною відповіддю
На якому з малюнків зображене коло вписане у трикутник?
№9:
З однією правильною відповіддю
Де знаходиться центр кола, вписаного в трикутник?
№10:
З кількома правильними відповідями
Визначити на малюнку хорди.
№11:
З однією правильною відповіддю
Навколо ∆ АВС описано коло з центром в точці О. АВ – діаметр кола. Знайти ∠САВ, якщо ∠ВСО = 40о.
№12:
З однією правильною відповіддю
Радіуси двох кіл дорівнюють 3 см і 10 см. Знайти відстань між їх центрами, якщо кола мають внутрішній дотик.
№13:
З кількома правильними відповідями
Які інструменти використовують в задачах на побудову (декілька)?
№14:
З однією правильною відповіддю
Вказати правильну послідовність кроків при побудові циркулем і лінійкою бісектриси кута А.
А) Позначаємо точки В і С перетину кола зі сторонами кута.
Б) Проводимо промінь AD.
В) Проводимо коло довільного радіуса з центром в точці А.
Г) Проводимо два кола з центрами в точках В і С однаковим радіусом.
Д) Позначаємо точку перетину кіл D.
№15:
З однією правильною відповіддю
На якому з рисунків зображено основні етапи побудови перпендикуляра до прямої через точку, що не лежить на даній прямій?
№16:
З кількома правильними відповідями
Вказати правильні дії при поділі відрізка АВ навпіл циркулем та лінійкою (декілька варіантів).
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: