Тест:

Задачі

16.11.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Після введення інсуліну у пацієнта виникло сильне відчуття голоду, пітливість, роздратованість.

1. Поясніть причину виникнення такого ускладнення.

2. Яка допомога?

3. Випишіть рецепт на препарат інсуліну.

2:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У пацієнта діагностовано пневмонію. В комлексному лікуванні призначено антибіотик, який належить до напівсинтетичних макролідів. Застосовується 1 раз на добу, курс лікування переважно становить 3-5 днів.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Визначіть препарат (його аналог).

2.Вкажіть спектр протибактеріальної дії.

3.Випишіть рецепт на препарат для перорального вживання.

3:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Пацієнтці 27 років, медична сестра у м′яз плеча ввела ліки, згідно листка призначення. Попередня проба на чутливість до препарату не проводилась. Після введення препарату місце ін′єкції почало свербіти, а через 5 хв. хвора відчула різку загальну слабкість, загрудинний біль. Який препарат з адренергічний необхідно ввести для невідкладної допомоги при анафілактичному шоці.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Фармакологічна група препарату.

2. Головні фармакологічні ефекти препарату.

3. Випишіть рецепт на препарат.

4:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У пацієнта колаптоїдний стан. Згідно листка призначень Ви повинні ввести пацієнту розчин норадреналіну гідротартрату.

1. Вкажіть фармакологічну групу препарату

2. Вкажіть шлях введення препарату та обґрунтуйте.

3. Випишіть рецепт.

5:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Згідно листка призначення Вам потрібно ввести пацієнту гентаміцину сульфат.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Назвіть фармакологічну групу препарату.

2.Побічні ефекти.

3. Випишіть рецепт.

6:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У пацієнта оперізуючий герпес, йому призначено препарат, який належить до противірусних засобів. Має найбільш ефективний протигерпетичний ефект та деяку імуностимулюючу дію.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Визначіть препарат (його аналоги).

2.Побічні ефекти препарату.

3.Випишіть в рецепті для місцевого застосування.

7:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Згідно листка призначень медсестра вводить пацієнту 1мл 1% розчину морфіну гідрохлориду підшкірно.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Назвіть фармакологічну групу препарату.

2. Показання до призначення.

3. Випишіть в рецепті даний препарат.

8:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У пацієнта колаптоїдний стан. Згідно листка призначень Ви повинні ввести пацієнту розчин норадреналіну гідротартрату.

1. Вкажіть фармакологічну групу препарату

2. Вкажіть шлях введення препарату та обґрунтуйте.

3. Випишіть рецепт.

9:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Згідно листка призначення Ви вводите внутрішньовеннорозчин кальцію хлориду. Пацієнт поскаржився на біль і пекучість в місці введення.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Поясніть причину скарг пацієнта.

2.Якою повинна бути тактика медпрацівника?

3.Випишіть CaCl в рецепті.

10:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Препарат вибору для зниження температури тіла при грипі, застудних захворюваннях. Препарат належить до ненаркотичних анальгетиків. Можна застосовувати дітям. Випускається у різних лікарських формах.

1.Визначіть препарат, назвіть комбіновані препарати.

2. Вкажіть ефекти, які характерні для цього препарату.

3. Випишіть рецепт на препарат.

11:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Пацієнту, якого готують до операційного втручання, призначили препарат атропіну сульфату.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Фармакологічна група препарату.

2. Вкажіть показання до призначення.

3. Випишіть рецепт для підшкірного введення.

12:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У місті епідемія грипу. Який противірусний засіб у формі мазі можна застосовувати для профілактики хвороби?

Дайте відповіді на такі питання:

1.Визначіть препарат.

2. Вкажіть дію препарату та спосіб застосування.

3.Випишіть в рецепті.

13:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Пацієнту призначений препарат для стимуляції дихання та кровообігу при колапсі, шоці, інфекційних захворюваннях, гострому отруєнні спиртом етиловим, передозування снодійними засобами, транквілізаторами.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Фармакологічна група препарату.

2. Механізм дії препарату.

3. Випишіть рецепт.

14:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У пацієнта ревматична хвороба серця. Йому призначенопрепарат бензилпеніциліну пролонгованої дії. Застосовують для лікування сифілісу, протирецидивного лікування ревматизму.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Назвіть препарат, його аналог.

2. Вкажіть шлях та особливості введення.

3. Випишіть рецепті.

15:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Препарат застосовується для інфільтраційної, провідникової та спинномозкової анестезії, при поверхневій анестезії малоактивний. Застосовується також для розведення антибіотиків.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Визначіть препарат, фармакологічну групу.

2.Вкажіть концентрацію розчину для різного виду анестезії.

3.Випишіть в рецепті для розведення антибіотиків.

16:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Препарат чинить протимікробну, дезодораційну, кровоспинну дію. У разі взаємодії з тканинами утворює молекулярний кисень (піну), який очищує рану від гною, слизу, згустків крові та мікроорганізмів. Застосовують для зупинки носової кровотечі, промивань та полоскань ротової порожнини при стоматиті, ангіні, для оброблення та лікування гнійних ран.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Визначити препарат і фармакологічну групу.

2. Форма випуску та умови зберігання.

3.Випишіть рецепт на препарат для перев’язок.

17:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Препарат належить до адреноміметиків, стимулює серцеву діяльність, підвищує артеріальний тиск, усуває спазм бронхів, посилює глікогеноліз.

Дайте відповідь на такі запитання:

1.Визначіть препарат, його фармакологічну групу.

2.При яких станах цей препарат застосовують для надання невідкладної допомоги?

3.Випишіть рецепт.

18:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Пацієнту кардіологічного відділення призначено антигіпертензивний засіб центральної нейротропної дії. Цей препарат має седативну дію і знижує секрецію травних залоз та внутрішньоочний тиск. Застосовують в/в, в/м та сублінгвально.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Назвіть препарат та тривалість його дії.

2. Перелічіть побічні ефекти

3. Випишіть рецепт.

19:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

В аналізі крові у жінки – підвищена кількість макроцитів. Пацієнтці призначено водорозчинний препарат для лікування цього типу анемії.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Визначіть препарат та його групу.

2.Вкажіть показання до застосування.

3.Випишіть рецепт для парентерального введення.

20:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Пацієнтці призначено препарат валеріани. Лікарський препарат потрібно вживати краплями, зберігати в прохолодному місці. Окрім основного ефекту, проявляє спазмолітичну дію.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Назвіть препарат і до якої групи він належить.

2. Вкажіть показання до застосування.

3. Випишіть рецепт.

21:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Пацієнту призначено препарат з групи саліцилатів (ненаркотичні аналгетики) для профілактики тромболітичних ускладнень. Препарат має антиагрегатні властивості.

Дайте відповіді на такі питання:

1. Назвіть препарат та тривалість його дії.

2. Перелічіть побічні ефекти

3. Випишіть рецепт.

22:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Для лікування інфаркту міокарда пацієнту вводять гепарин. Через деякий час у пацієнта виникли крововиливи у підшкірно-жирову клітковину, гематурія.

Дайте відповідь на такі запитання:

1) назвіть фармакологічну групу гепарину;

2) вкажіть причину виникнення таких ускладнень;

3) Випишіть рецепт на гепарин

23:

З кількома правильними відповідями

4 з 28 балів

У пацієнта В, 64 роки гіпертензивний криз. Вкажіть препарат для невідкладної допомоги при гіпертензивній кризі (який пригнічує активність ренін-ангіотензин-альдостеронової системи) для сублінгвального застосування.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Фармакологічна група.

2. Побічні дії.

3. Випишіть рецепт на препарат.

24:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

Препарат є одним із найефективніших засобів, які пригнічують виділення НСl парієтальними клітинами залоз шлунка, має цитопротекторну дію на слизову оболонку шлунка та дванадцятипалої кишки. Малотоксичний, зрідка викликає диспепсичні розлади.

Дайте відповідь на такі запитання:

1) визначте препарат, його фармакологічну групу;

2) вкажіть форму випуску та курс лікування;

3) Випишіть рецепт на цей препарат.

25:

З полем для вводу відповіді

1 з 28 балів

У пацієнта діагностовано бронхіальну астму. Який препарат вибору для зняття та профілактики нападів бронхіальної астми для інгаляційного застосування.

Дайте відповіді на такі питання:

1.Фармакологічна група препарату.

2.Форма випуску.

3.Випишіть рецепт на препарат.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Розв´язування задач (теорія+задачі)

Розв´язування задач (теорія+задачі)

168

Аватар профіля Саливін Марина Віталіївна
Хімія
8 клас

20 грн

Задачі на рух. Задачі економічного змісту

Задачі на рух. Задачі економічного змісту

488

Аватар профіля Бадак Катерина Іванівна
Математика
5 клас

25 грн

Задачі на рух

Задачі на рух

109

Аватар профіля Гузенко Карина Григорівна
Математика
4 клас

33 грн

Задача про рюкзак

Задача про рюкзак

146

Аватар профіля Олена Вадимівна Майборода
Інформатика
11 клас

25 грн

Комбінаторні задачі

Комбінаторні задачі

45

Аватар профіля Ковтун Тетяна Петрівна
Математика
5 клас

25 грн

Схожі тести

Розділ 1.Гуманістичний смисл філософії

Розділ 1.Гуманістичний смисл філософії

556

Аватар профіля Лутак Наталія Андріївна
Філософія
дорослі

Філософія кохання

Філософія кохання

259

Аватар профіля Найда Вікторія Володимирівна
Філософія
5—12 клас та дорослі

Цінності в житті людини і суспільства

Цінності в житті людини і суспільства

502

Аватар профіля Тарасюк Софія Олександрівна м
Філософія
12 клас

Тема 1.5. Система філософських категорій

Тема 1.5. Система філософських категорій

135

Аватар профіля Сокальська Ольга Володимирівна
Філософія
дорослі

Тема 1.4. Практичний спосіб людського буття

Тема 1.4. Практичний спосіб людського буття

259

Аватар профіля Сокальська Ольга Володимирівна
Філософія
дорослі