Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діяльнісний підхід на уроці: ідеї реалізації в контексті НУШ
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Європейське суспільство і держави в Х - ХV столітті

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 65 балів

Яка подія поєднує історію України-Русі з Францією?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 65 балів

Яка територія стала причиною Столітньої війни?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 65 балів

Позначте складові англійського парламенту:

Британський парламент спробує заблокувати "жорсткий" Brexit

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 65 балів

Як називались завойовницькі походи німецьких князів на схід?

5:

З кількома правильними відповідями

3 з 65 балів

Оберіть твердження, які стосуються діяльності Філіппа IV Красивого

Пов’язане зображення

6:

З полем для вводу відповіді

1 з 65 балів

Уривок з якого документу наведено в описі (запишіть назву)

...Той, кого випробовують, повинен...взяти залізо й зробити, тримаючи його в руці, дев'ять кроків, а потім поволі опустити його на землю...

Через три дні після цього суддя повинен оглянути його руку. Якщо на ній залишилися сліди опіку, того, хто не витримав випробування, слід спалити живцем чи покарати інакше за вироком суду.

7:

З полем для вводу відповіді

6 з 65 балів

Дайте розгорнуту відповідь на питання

(відповідь запишіть у зошиті і закріпіть )

  • Поясніть, які верстви населення і чому були зацікавлені у зміцненні королівської влади;

  • Зіставте зміст схеми і зображення. Які з чинників зміцнення королівської влади відображено на ілюстраціях? Поясніть свою думку.

    image078.jpg

    image079.jpg

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

8:

На встановлення відповідності

5 з 65 балів

Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій - Всесвітня історія. Повторне видання. 7 клас. Васильків

Вставіть відповідніість між станово-представницькими органами і державами, де вони з'явились.

станово-представницькі органи
державами, де вони з'явились
1

Іспанія

А

Парламент

2

Франція

Б

Кортеси

3

Англія

В

Генеральні штати

4

Польща

Г

Рейхстаг

5

Німеччина

Ґ

Сейм

9:

На встановлення відповідності

3 з 65 балів

Хрестові походи - Всесвітня історія - 7 клас - Каталог статей - У світі цікавого

Установіть відповідність між назвами духовно-рицарських орденів та їхніми характеристиками.

характеристики
назвами духовно-рицарських орденів
1

уславилися як воїни та засновники перших шпиталів

А

госпітальєри

2

колонізували та поширювали християнство в Центральній і Східній Європі.

Б

тамплієри

3

захищали паломників, були найбільшими кредиторами Європи, послугами яких користувалися різні верстви населення і навіть королі

В

іоаніти

Г

тевтонці

10:

З кількома правильними відповідями

3 з 65 балів

Серед переліченого, вкажіть причини хрестових походів

0201h74r-8c89-467x234.jpg

11:

З кількома правильними відповідями

2 з 65 балів

Столітня війна (1337-1453) — причини, хід подій і підсумки

Вкажіть країни, між якими відбувалась Столітня війна, та її терміни:

12:

З полем для вводу відповіді

4 з 65 балів

0603g7dq-f802-910x630.jpg

Що на карті позначено штрихуванням?

Запишіть назви територій (позначені на карті), що були відкриті норманами.

(можна закріпити, написану вручну, відповідь)

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

13:

На встановлення відповідності

5 з 65 балів

Встановіть відповідність між зображенням монархів (зліва) та їх характеристикою (справа)

монархи
характеристики
1

image087.jpg

А

Звільниві феодалів від військової служби. Натомість із них утримували спеціальний податок — «щитові гроші».Кожна вільна людина могла за певну платню перенести розгляд своєї справи із суду феодала до суду короля

2

image083.jpg

Б

Почали жорстоке переслідування нехристиян, які змушені були залишити Піренеї, що негативно вплинуло на її подальший розвиток. Було завершено Реконкісту, відбулося об’єднання країни й відкриття Америки.

3

image105.jpg

В

Заснував університет в Неаполі, виявляв великий інтерес до медицини й зоології, влаштовував при дворі математичні змагання та створив сицилійську школу поезії. Надав німецьким князям великі повноваження й не втручався в їхні справи.

4

image090.jpg

Г

Оподаткував землі монастирів, за що був відлучений від церкви Папою Римським.Заручитися підтримкою всіх станів у своїй політиці, вперше скликав Генеральні штати.

5

image094.jpg

Ґ

Посилив армію, розширив і зміцнив кордони держави, підтримував науку й мистецтво, книгодрукування і медицину, заохочував розвиток промисловості й сільського господарства

14:

На встановлення відповідності

5 з 65 балів

Курфюрст — Вікіпедія

Встановіть відповідність між поняттями та їх тлумаченнями

тлумачення
поняття
1

боротьба за звільнення Іспанії та Португалії від арабів-завойовників, що тривала у VIII—XV ст.

А

Династична унія

2

об’єднання двох держав, яке управляється однією династією, водночас кордони держав, закони та інтереси залишаються різними

Б

Реконкіста

3

військові кораблі вікінгів

В

Станово-представницька монархія

4

князі, які мали право обирати імператора.

Г

Дракари

5

централізована держава, де влада монарха обмежується станово-представницьким органом.

Ґ

Булла

Д

Курфюрсти

15:

На послідовність

7 з 65 балів

Встановіть правильну хронологічну послідовність історичних подій середньовічної Європи

СВЯЩЕННА РИМСЬКА ІМПЕРІЯ НА ШЛЯХУ ДО РОЗДРОБЛЕНОСТІ - Підручник з Всесвітньої історії - 7 клас - Подаляк 2015 - Нова програма

Велика хартія вольностей

утворення Священної Римської імперії

норманське завоювання Англії

битві при Пуатье

скликання Генеральних штатів у Франції

перший напад норманів на Англію

4-й хрестовий похід та захоплення хрестоносцями Константинополя

16:

Пошук на зображенні

4 з 65 балів

Позначте на карті (натисніть на карті) території:

  1. на якій проживали північні люди;

  2. папської області;

  3. місце морських битв столітньої війни;

  4. місто, засноване внаслідок німецького наступу на схід.

17:

На встановлення відповідності

4 з 65 балів

Історія Англії: Війна Червоної та Білої троянд

Установіть відповідність між поняттями та визначеннями.

1

війна Білої і Червоної троянд

А

документ, що гарантував його підданим певні права та привілеї.

2

Велика хартія вольностей

Б

війна Англії та Франції в 1337-1453 рр.

3

Ходіння до Каносси

В

низка військових конфліктів у Англії між родинами Ланкастерів та Йорків

4

Столітня війна

Г

історія боротьби Римських пап та імпереторів Священної Римської імперії та боротьби за інвеституру зокрема, датований січнем 1077 року.

18:

З полем для вводу відповіді

1 з 65 балів

Які християнські держави (королівства) поступово виникли на відвойованих у маврів територіях?(запишіть через кому)

19:

З кількома правильними відповідями

3 з 65 балів

Оберіть твердження, які стосуються діяльності Генріха ІІ Плантагенета

0603g87l-01cb-212x276.png

20:

З полем для вводу відповіді

1 з 65 балів

У якому році світ відзначав 800 років від укладення «Великої хартії вольностей»?

21:

З кількома правильними відповідями

4 з 65 балів

0201kisc-cdc2-350x470.png

Які держави створили хрестоносці на Сході?

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався:

10 2

Зрозумілий:

8 4

Потрібні роз'яснення:

7 5
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Практична робота "Європейське суспільство і держави в Х-ХV століттях"

Практична робота "Європейське суспільство і держави в Х-ХV століттях"

183

Аватар профіля Нараївська Ганна Іванівна
Всесвітня історія
7 клас

35 грн

Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.

Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.

435

Аватар профіля Цвєтухін Cергій Геннадійович
Всесвітня історія
7 клас

20 грн

Європейське суспільство і держави в Х-ХV ст.

Європейське суспільство і держави в Х-ХV ст.

91

Аватар профіля Царенко Ольга Анатоліївна
Всесвітня історія
7 клас

25 грн

Європейське суспільство і держави у Х-ХV ст.

Європейське суспільство і держави у Х-ХV ст.

286

Аватар профіля Бринза Тетяна Михайлівна
Всесвітня історія
7 клас

19 грн

Практичне заняття. Європейське суспільство і держави в Х– ХV ст.

Практичне заняття. Європейське суспільство і держави в Х– ХV ст.

1011

Аватар профіля Тарасов Володимир Вячеславович
Всесвітня історія
7 клас

19 грн

Схожі тести

Великі географічні відкриття та завоювання Нового світу

Великі географічні відкриття та завоювання Нового світу

574

Аватар профіля Сизова Анна Володимирівна
Всесвітня історія
8 клас

Стародавня Греція (ІІ-І тис. до н.е.)

Стародавня Греція (ІІ-І тис. до н.е.)

1283

Аватар профіля Кучер Валентина Анатоліївна
Всесвітня історія
6 клас

Вступ до нової історії

Вступ до нової історії

420

Аватар профіля Терешко Лілія Богданівна
Всесвітня історія
9 клас

Виникнення людини та її розселення

Виникнення людини та її розселення

663

Аватар профіля Орел Дар'я Андріївна
Всесвітня історія
6 клас

Передумови Першої світової війни. Війна та революції

Передумови Першої  світової війни. Війна та революції

566

Аватар профіля Силенко Олена Вікторівна
Всесвітня історія