Тест до оповідання "Як ми бюджет формували"(за Сашком Дерманським) 2 частина. За підручником І .Большакової та М. Пристінської "Українська мова та читання" . (3 клас)
Конструктор тестів
Тест до оповідання "Як ми бюджет формували"(за Сашком Дерманським) 2 частина. За підручником І .Большакової та М. Пристінської "Українська мова та читання" . (3 клас)
Тест до оповідання "Як ми бюджет формували"(за Сашком Дерманським) 2 частина. За підручником І .Большакової та М. Пристінської "Українська мова та читання" . (3 клас)
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
1. Хто є автором оповідання "Як ми бюджет формували" ?
№2:
З однією правильною відповіддю
2.Хто з дітей запропонував зробити модель надходження податків до бюджету ?
№3:
З однією правильною відповіддю
3. Чому Вітько не підійшов на роль бюджету ?
№4:
З однією правильною відповіддю
4. Хто виконував роль бюджету ?
№5:
З однією правильною відповіддю
5. Що на думку Ніни Климівни, головне у бюджеті ?
№6:
З однією правильною відповіддю
6. Що означає слово "податки" ?
№7:
З однією правильною відповіддю
7. Що до бюджету вирішив давати Сергій ?
№8:
З однією правильною відповіддю
8. Що до бюджету запропонувала давати Катя ?
№9:
З однією правильною відповіддю
9. Хто з учнів був проти того, щоб до бюджету давати оцінки ?
№10:
З однією правильною відповіддю
10. Які "податки" запропонував сам Микола - бюджет ?
№11:
З однією правильною відповіддю
11. Хто обурився і був проти таких "податків" , як харчі ?
№12:
З однією правильною відповіддю
12. Які податки , вирішили учні, давати до бюджету ?
№13:
З однією правильною відповіддю
13. Який податок до бюджету дала вчителька ?
№14:
З однією правильною відповіддю
14. Чи потрібно було Миколі - бюджету їсти харчі ?
№15:
З однією правильною відповіддю
15. Чи до кінця діти зрозуміли, що таке бюджет ?
Рефлексія від 26 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: