Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Навчання майбутнього вже сьогодні: STEAM, гейміфікація, AI
»
Взяти участь Всі події
Тест:

«Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупуваннях» 6 клас

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

узагальнити та систематизувати знання з даної теми

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 25 балів

Природні угруповання це:

2:

З кількома правильними відповідями

3 з 25 балів

Вибрати з переліку штучні угруповання:

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 25 балів

Чи здатні штучні угруповання тривалий час існувати самостійно:

4:

На встановлення відповідності

4 з 25 балів

Установити відповідність:

1

Добові біоритми

А

раптове збільшення популяції мишей

2

Місячні біоритми

Б

зміна дня і ночі

3

Багаторічні біоритми

В

сплячка ведмедя

4

Сезонні біоритми

Г

припливи і відпливи

5:

З полем для вводу відповіді

1 з 25 балів

Що це: обертання Землі навколо Сонця, листопад, відліт птахів у теплі краї...

6:

На встановлення відповідності

3 з 25 балів

Установити відповідність між групами і тваринами:

1

Дикі

А

муха кімнатна, джміль

2

Одомашнені

Б

горобці, миші

3

Синантропні

В

свиня, качка

7:

На встановлення відповідності

3 з 25 балів

Установити відповідність між групами і рослинами:

1

Культурні

А

кульбаба, спориш

2

Синантропні

Б

дуб, підсніжник

3

Дикорослі

В

тюльпан, картопля

8:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 25 балів

Синантропні організми - рослинні або тваринні організми, що живуть поряд з людиною. Серед синантропних організмів багато шкідників, переносників збудників хвороб. Деякі синантропні організми корисні.

9:

Вікторина (правда/неправда)

1 з 25 балів

Гу́мус, перегній — органічна частина грунту, яка утворюється в результаті розкладу рослинних і тваринних решток і продуктів життєдіяльності організмів.

10:

На послідовність

3 з 25 балів

Скласти ланцюг живлення:

кріт

рослинний перегній

дощові черв'яки

11:

З кількома правильними відповідями

3 з 25 балів

Вибрати з переліку природні угруповання:

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 25 балів

Розмаїття прісноводних організмів найбільше у :

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях

Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях

565

Аватар профіля Хаджийська Поліна Валеріївна
Пізнаємо природу
6 клас

33 грн

Взаємозв'язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. 6 клас НУШ

Взаємозв'язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. 6 клас НУШ

175

Аватар профіля Герасименко Ірина Миколаївна
Пізнаємо природу
6 клас

20 грн

Діагностична робота. Взаємозв’язки організмів з неживою природою. Взаємозв’язки між організмами. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Біологічні ритми організмів

Діагностична робота. Взаємозв’язки організмів з неживою природою.  Взаємозв’язки між організмами. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях.  Біологічні ритми організмів

2219

Аватар профіля Брушньовська Олена Володимирівна
Пізнаємо природу
6 клас

24 грн

Діагностувальна робота. Взаємозв’язки організмів з неживою природою. Взаємозв’язки між організмами. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Біологічні ритми організмів

Діагностувальна робота. Взаємозв’язки організмів з неживою природою. Взаємозв’язки між організмами. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Біологічні ритми організмів

1263

Аватар профіля Антонюк Людмила Вікторівна
Пізнаємо природу
6 клас

50 грн

Взаємозв'язки організмів між собою та неживою природою. 6 клас НУШ

Взаємозв'язки організмів між собою та неживою природою. 6 клас НУШ

96

Аватар профіля Герасименко Ірина Миколаївна
Пізнаємо природу
6 клас

33 грн

Схожі тести

ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

1246

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Пізнаємо природу
6 клас

Тіла та їх характеристики.

Тіла та їх характеристики.

726

Аватар профіля Орловська Ольга Геннадіївна
Пізнаємо природу
5 клас

Пізнаємо світ науки (узагальнення).

Пізнаємо світ науки (узагальнення).

7341

Аватар профіля Орловська Ольга Геннадіївна
Пізнаємо природу
5 клас

«Всесвіт»

«Всесвіт»

632

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Пізнаємо природу
5 клас

Що було, є і буде у Всесвіті

Що було, є і буде у Всесвіті

49

Аватар профіля Машовець Андрій Сергійович
Пізнаємо природу
6 клас