Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації
»
Взяти участь Всі події

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання. 5 клас. НУШ

Математика

Для кого: 5 Клас

244 проходження

7 запитань

29.09.2022

187

3

0

Завантажити тест
Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання. 5 клас. НУШ

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 14%

Натуральні числа можна віднімати ...

Запитання №2 з полем для вводу відповіді Балів: 14%

У магазині було 100 м тканини. До обіду продали 40 м, а після ще 30 м. Скільки м тканини залишилося?

Запитання №3 з полем для вводу відповіді Балів: 14%

В одному кошику було 15 кг яблук, а в іншому 20 кг. Забрали 8 кг яблук. Скільки кг яблук залишилося?

Запитання №4 з полем для вводу відповіді Балів: 14%

Хлопчик зловив 5 щук і 12 карасів. Трьох маленьких карасів він випустив у воду. Скільки рибин залишилося у хлопчика?

Запитання №5 з полем для вводу відповіді Балів: 14%

У бідоні 25 л молока. Доярка відлила з нього 10 л молока, але потім 3 л молока вилила назад у бідон. Скільки л молока стало у бідоні?

Запитання №6 з полем для вводу відповіді Балів: 14%

На зупинці з вагона метро вийшло 15 пасажирів, а зайшло 23. На другій зупинці вийшло 17 пасажирів, а зайшло 12. Скільки пасажирів було у вагоні метро до першої зупинки, якщо після другої зупинки їх стало 68?

Запитання №7 з полем для вводу відповіді Балів: 14%

Швидкість човна за течією річки = 15 км/год, а його власна швидкість 13 км/год.
На скільки швидкість човна проти течії менша від швидкості за течією?

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання. 5 клас. НУШ

Рефлексія від 206 учнів

Сподобався

185 21

Зрозумілий

171 35

Потрібні роз'яснення

165 41