узагальнити та систематизувати знання з даної теми
Конструктор тестів
узагальнити та систематизувати знання з даної теми
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Природні угруповання це:
№2:
З кількома правильними відповідями
Вибрати з переліку штучні угруповання:
№3:
На встановлення відповідності
Установити відповідність:
Добові біоритми
раптове збільшення популяції мишей
Місячні біоритми
зміна дня і ночі
Багаторічні біоритми
сплячка ведмедя
Сезонні біоритми
припливи і відпливи
№4:
З полем для вводу відповіді
Що це: обертання Землі навколо Сонця, листопад, відліт птахів у теплі краї...
№5:
На встановлення відповідності
Установити відповідність між групами і тваринами:
Дикі
муха кімнатна, джміль
Одомашнені
горобці, миші
Синантропні
свиня, качка
№6:
На встановлення відповідності
Установити відповідність між групами і рослинами:
Культурні
кульбаба, спориш
Синантропні
дуб, підсніжник
Дикорослі
тюльпан, картопля
№7:
Вікторина (правда/неправда)
Гу́мус, перегній — органічна частина грунту, яка утворюється в результаті розкладу рослинних і тваринних решток і продуктів життєдіяльності організмів.
№8:
На послідовність
Скласти ланцюг живлення:
кріт
рослинний перегній
дощові черв'яки
№9:
З кількома правильними відповідями
Вибрати з переліку природні угруповання:
№10:
З однією правильною відповіддю
Розмаїття прісноводних організмів найбільше у :
№11:
З однією правильною відповіддю
З яких частин складається будь-яка екосистема?
№12:
З однією правильною відповіддю
Які спостерігаються сезонні зміни в житті рослин?
№13:
З однією правильною відповіддю
Забарвлення вогняної саламандри належить до пристосувань:
№14:
З однією правильною відповіддю
Виберіть групу тварин - майстрів "камуфляжу":
№15:
З кількома правильними відповідями
Першою ланкою ланцюгів живлення є ( три правильні відповіді):
№16:
З однією правильною відповіддю
Виберіть ознаку, характерну для штучних угруповань:
№17:
З однією правильною відповіддю
З чого утворюється гумус?
№18:
З однією правильною відповіддю
Виберіть риси, характерні для чорноземів:
№19:
З однією правильною відповіддю
Який орган рослин зберігає вологу в пустельних умовах?
№20:
З однією правильною відповіддю
Які тварини накопичують жир у своєму тілі для отримання води?
№21:
З однією правильною відповіддю
Визначте, яке з наведених тверджень є неправильним:
№22:
З полем для вводу відповіді
Рослини-синантропи, які зростають за межами посівів, на землі ,що не обробляється- це
№23:
З полем для вводу відповіді
Рослини-синантропи, які пристосовані до спільного зростання з культурними рослинами на полях або городах це-
№24:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між типом ланцюга живлення та організмами
Ланцюг виїдання
відмерлі пагони росли- дощові черв'яки- кріт- лисиця
Ланцюг розкладання
живі рослини лісу- заєць - лисиця
№25:
З кількома правильними відповідями
Виберіть тварини, які активно плавають у товщі води.
№26:
З однією правильною відповіддю
Бактерії, рослини, гриби, тварини, спосіб життя яких пов'язаний із людськими оселями та територіями, створеними чи зміненими людиною - це ...
№27:
З однією правильною відповіддю
Оберіть варіант, у якому є помилка у харчовому ланцюгу
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Узагальнення з теми : "Взаємозв'язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупуваннях. Біологічні ритми організмів"
Діагностична робота. Взаємозв’язки організмів з неживою природою. Взаємозв’язки між організмами. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Біологічні ритми організмів
Діагностична робота. Взаємозв’язки організмів з неживою природою. Взаємозв’язки між організмами. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Біологічні ритми організмів
Діагностична робота №5 Узагальнення знань з теми «Пізнаємо взаємозв’язки у природі» («Взаємозв’язки організмів з неживою природою», «Взаємозв’язки між живими організмами»)