Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Узагальнення знань розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Найменшим елементом організму є:

2:

З кількома правильними відповідями

3 з 42 балів

Оберіть ознаки, які є спільними для грибів, рослин і тварин. (обрати 3 відповіді)

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Внутрішній рідкий желеподібний вміст клітини називають цитоплазмою.

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Органела, в якій утворюється енергія називаеться:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Здатність організмів змінювати форму, збільшуватися за розмірами і масою тіла називають подразливістю.

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Тварини, як і рослини живляться самі, утворюючи органічні речовини під час фотосинтезу

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Назвіть органелу, яка відрізняє клітину рослин від клітин тварин чи грибів :

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

На малюнку зображено клітину

04023akk-96ca-298x300.png

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Які відносити у гриба і водорості, що утворюють лишайник?


10:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Квітка закріплює рослину у ґрунті, поглинає з нього воду і необхідні рослині речовини.

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Назвіть представників вищих спорових рослин:

12:

На встановлення відповідності

5 з 42 балів

Знайдіть відповідність між номером на малюнку та назвою органів рослин.

04023aqu-5727-269x273.png

1

1

А

стебло

2

2

Б

плід

3

3

В

корінь

4

4

Г

квіти

5

5

Ґ

листочки

13:

На встановлення відповідності

4 з 42 балів

Установіть відповідність між частинами квітки та функціями, які вони
виконують.

1

маточка

А

тримання всіх частин квітки

2

тичинка

Б

утворення пилку

3

чашолисток

В

розвиток плоду

4

квітколоже

Г

захист частин квітки до її розкривання

14:

На встановлення відповідності

5 з 42 балів

Установіть відповідність між групами рослин та їх представниками

1

покритонасінні

А

ялівець звичайний

2

водорості

Б

сфагнум болотяний

3

голонасінні

В

ламінарія

4

мохоподібні

Г

подорожник великий

5

плавуноподібні

Ґ

молодильник озерний

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 42 балів

Віруси – неклітинні форми життя (вони не мають клітинної будови), які проявляють ознаки і живого, і неживого.

16:

З кількома правильними відповідями

3 з 42 балів

Оберіть тварин, які відносяться до безхребетних

(3 правильні відповіді)

17:

На встановлення відповідності

5 з 42 балів

Установи відповідність між класами хребетних тварин та їх представниками

1

0402gb81-985a-173x131.jpg

А

Плазуни

2

0402gb8u-3e3f-165x124.jpg

Б

Риба

3

0402gb9f-fe43-194x131.jpg

В

Ссавці

4

0402gb9x-4bb5-199x133.jpg

Г

Птахи

5

0402gbai-e882-234x132.jpg

Ґ

Земноводні

18:

На встановлення відповідності

6 з 42 балів

Установи відповідність між описом групи безхребетних тварин та її назвою

1

Тіло складається з голови, грудей і черевця, є три пари ходильних ніг, 2 або 4 крила, або відсутні одна пара вусиків; двоє складних очей; 3 пари ходильних ніг; дихають трахеями

А

Молюски

2

Тіло має вигляд мішка, в середині якого кишкова порожнина; є щупальці

Б

Павукоподібні

3

Тіло вкрите панциром, складається з головогрудей і черевця; є 5 пар ходильних ніг; дихають зябрами

В

Жалкі

4

Тіло вкрите складкою шкіри, мантією й у багатьох захищене черепашкою

Г

Черви

5

Тіло вкрите шкірою та м’язами, має вигляд листка, стрічки чи веретена

Ґ

Комахи

6

Тіло вкрите зовнішнім скелетом з восковою плівкою, є головогруди і черевце; немає вусиків; вісім простих очей; 4 пари ходильних ніг, дихають легеневими мішками і трахеями; будують з павутини ловильну сітку

Д

Ракоподібні

Рефлексія від 20 учнів

Сподобався:

20 0

Зрозумілий:

17 3

Потрібні роз'яснення:

18 2
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Узагальнення знань розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

Узагальнення знань  розділу «Пізнаємо різноманіття організмів»  (частина1)

328

Аватар профіля Полякова Юлія Костянтинівна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

5 клас НУШ Узагальнення розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

5 клас НУШ Узагальнення розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

130

Аватар профіля Кошалковська Лариса Іванівна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

Узагальнення за розділом 4 - ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ

Узагальнення за розділом 4 - ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ

394

Аватар профіля Ткачук Марія Миколаївна
Пізнаємо природу
4—5 клас

23 грн

Узагальнення знань з розділу: "ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ". Таємниці організму людини. 5 клас. НУШ. Пізнаємо природу.

Узагальнення знань з розділу: "ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ". Таємниці організму людини. 5 клас. НУШ. Пізнаємо природу.

53

Аватар профіля Залозний Павло Васильович
Різне
5 клас

19 грн

Пізнаємо різноманіття організмів

Пізнаємо різноманіття організмів

112

Аватар профіля Бевзенко Валентина Василівна
Пізнаємо природу
6 клас

25 грн

Схожі тести

Розташування природних зон в Україні

Розташування природних зон в Україні

704

Аватар профіля Basai Anna
Природознавство
4 клас

Водойми України. Природознавство. 4 клас

Водойми України. Природознавство. 4 клас

660

Аватар профіля Яротник Лариса Іванівна
Природознавство
4 клас

Тест "Кровоносна система" 3 клас

Тест  "Кровоносна  система"  3 клас

1719

Аватар профіля Телеп Лілія Іванівна
Природознавство
3 клас

Тварини. Різноманітність тварин

Тварини. Різноманітність тварин

1247

Аватар профіля Коваленко Любов Миколаївна
Природознавство
3 клас

Тема 2. Планета Земля, як середовище життя організмів

Тема 2. Планета Земля, як середовище життя організмів

157

Аватар профіля Ткачук Марія Миколаївна
Природознавство
5 клас