Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Тест:

Узагальнення знань розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

Вміст тесту:

Запитання №1:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Найменшим елементом організму є:

Запитання №2:

З кількома правильними відповідями

Балів: 7%

Оберіть ознаки, які є спільними для грибів, рослин і тварин. (обрати 3 відповіді)

Запитання №3:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Внутрішній рідкий желеподібний вміст клітини називають цитоплазмою.

Запитання №4:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Органела, в якій утворюється енергія називаеться:

Запитання №5:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Здатність організмів змінювати форму, збільшуватися за розмірами і масою тіла називають подразливістю.

Запитання №6:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Тварини, як і рослини живляться самі, утворюючи органічні речовини під час фотосинтезу

Запитання №7:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Назвіть органелу, яка відрізняє клітину рослин від клітин тварин чи грибів :

Запитання №8:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

На малюнку зображено клітину

04023akk-96ca-298x300.png

Запитання №9:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Які відносити у гриба і водорості, що утворюють лишайник?


Запитання №10:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Квітка закріплює рослину у ґрунті, поглинає з нього воду і необхідні рослині речовини.

Запитання №11:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Назвіть представників вищих спорових рослин:

Запитання №12:

На встановлення відповідності

Балів: 12%

Знайдіть відповідність між номером на малюнку та назвою органів рослин.

04023aqu-5727-269x273.png

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

А

стебло

Б

плід

В

корінь

Г

квіти

Ґ

листочки

Запитання №13:

На встановлення відповідності

Балів: 10%

Установіть відповідність між частинами квітки та функціями, які вони
виконують.

1

маточка

2

тичинка

3

чашолисток

4

квітколоже

А

тримання всіх частин квітки

Б

утворення пилку

В

розвиток плоду

Г

захист частин квітки до її розкривання

Запитання №14:

На встановлення відповідності

Балів: 12%

Установіть відповідність між групами рослин та їх представниками

1

покритонасінні

2

водорості

3

голонасінні

4

мохоподібні

5

плавуноподібні

А

ялівець звичайний

Б

сфагнум болотяний

В

ламінарія

Г

подорожник великий

Ґ

молодильник озерний

Запитання №15:

З однією правильною відповіддю

Балів: 2%

Віруси – неклітинні форми життя (вони не мають клітинної будови), які проявляють ознаки і живого, і неживого.

Запитання №16:

З кількома правильними відповідями

Балів: 7%

Оберіть тварин, які відносяться до безхребетних

(3 правильні відповіді)

Запитання №17:

На встановлення відповідності

Балів: 12%

Установи відповідність між класами хребетних тварин та їх представниками

1

0402gb81-985a-173x131.jpg

2

0402gb8u-3e3f-165x124.jpg

3

0402gb9f-fe43-194x131.jpg

4

0402gb9x-4bb5-199x133.jpg

5

0402gbai-e882-234x132.jpg

А

Плазуни

Б

Риба

В

Ссавці

Г

Птахи

Ґ

Земноводні

Запитання №18:

На встановлення відповідності

Балів: 14%

Установи відповідність між описом групи безхребетних тварин та її назвою

1

Тіло складається з голови, грудей і черевця, є три пари ходильних ніг, 2 або 4 крила, або відсутні одна пара вусиків; двоє складних очей; 3 пари ходильних ніг; дихають трахеями

2

Тіло має вигляд мішка, в середині якого кишкова порожнина; є щупальці

3

Тіло вкрите панциром, складається з головогрудей і черевця; є 5 пар ходильних ніг; дихають зябрами

4

Тіло вкрите складкою шкіри, мантією й у багатьох захищене черепашкою

5

Тіло вкрите шкірою та м’язами, має вигляд листка, стрічки чи веретена

6

Тіло вкрите зовнішнім скелетом з восковою плівкою, є головогруди і черевце; немає вусиків; вісім простих очей; 4 пари ходильних ніг, дихають легеневими мішками і трахеями; будують з павутини ловильну сітку

А

Молюски

Б

Павукоподібні

В

Жалкі

Г

Черви

Ґ

Комахи

Д

Ракоподібні

Рефлексія від 20 учнів

Сподобався:

20 0

Зрозумілий:

17 3

Потрібні роз'яснення:

18 2
Рекомендуємо

Узагальнення знань розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

Узагальнення знань  розділу «Пізнаємо різноманіття організмів»  (частина1)

197

Аватар профіля Полякова Юлія Костянтинівна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

5 клас НУШ Узагальнення розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

5 клас НУШ Узагальнення розділу «Пізнаємо різноманіття організмів» (частина1)

15

Аватар профіля Кошалковська Лариса Іванівна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

Узагальнення за розділом 4 - ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ

Узагальнення за розділом 4 - ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ

162

Аватар профіля Ткачук Марія Миколаївна
Пізнаємо природу
4—5 клас

23 грн

Пізнаємо різноманіття організмів

Пізнаємо різноманіття організмів

26

Аватар профіля Бевзенко Валентина Василівна
Пізнаємо природу
6 клас

25 грн

Пізнаємо різноманіття організмів

Пізнаємо різноманіття організмів

58

Аватар профіля Лобко Марина Вячеславівна
Пізнаємо природу
5 клас

33 грн

Схожі тести

Розташування природних зон в Україні

Розташування природних зон в Україні

594

Аватар профіля Basai Anna
Природознавство
4 клас

Водойми України. Природознавство. 4 клас

Водойми України. Природознавство. 4 клас

551

Аватар профіля Яротник Лариса Іванівна
Природознавство
4 клас

Тест "Кровоносна система" 3 клас

Тест  "Кровоносна  система"  3 клас

995

Аватар профіля Телеп Лілія Іванівна
Природознавство
3 клас

Тварини. Різноманітність тварин

Тварини. Різноманітність тварин

763

Аватар профіля Коваленко Любов Миколаївна
Природознавство
3 клас

Тема 2. Планета Земля, як середовище життя організмів

Тема 2. Планета Земля, як середовище життя організмів

58

Аватар профіля Ткачук Марія Миколаївна
Природознавство
5 клас