Повторити вивчений матеріал про текст.
Конструктор тестів
Повторити вивчений матеріал про текст.
Повторити всі знання про текст. Позначити правильну відповідь.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З кількома правильними відповідями
Вибери правильні твердження ,що стосуються тексту (декілька відповідей)
№2:
На встановлення відповідності
З'єднай відповідності
Основна частина
Підводить до висновку, завершує текст
Зачин
Розповідає, про кого або про що йтиметься в тексті
Кінцівка
Розкриває думку, намічену в зачині
№3:
З вибором правильної відповіді у тексті
Закінчи речення (вибери одну із запропонованих відповідей)
Текст, у якому про когось або про щось розповідається,- це [текст-розповідь, текст-міркування, текст-опис]
Текст, у якому автор переконує у правильності/неправильності висловленої думки,- це [текст-опис, текст-есе, текст-міркування]
№4:
З однією правильною відповіддю
Визнач тип тексту.
Білочка невеличке звірятко, яке живе у лісах та парках.
В неї руденька пухнаста шубка, яка навесні стає майже сірою, бо білка линяє. На вушках, що постійно стирчать угору, кисточки. Пухнастий хвостик, що допомагає у стрибанні, піднятий догори. Оченята кориченеві та блискучі.
Це дике звірятко добре стрибає з гілки на гілку та між деревами, керуючи хвостиком, мов кермом.
№5:
З однією правильною відповіддю
Вкажи текст-есе.
№6:
На встановлення відповідності
Встанови відповідності
По-перше,коли зробиш людині щось добре,то й вона буде відповідати добром. По-друге, людина ,яка робить добрі справи,сама стає кращою,впевненішою. Її поважають і завжди допомагають.
Доведення
В Україні кажуть: "Що посієш,те й пожнеш". Правильно!
Висновок
Отже, як слід подумайте над тим,чим засіяти свою ниву,щоб зібрати гарні плоди.
Твердження.
№7:
З однією правильною відповіддю
Прочитай тексти. Вкажи текст науково-популярного стилю.
№8:
З однією правильною відповіддю
Оголошення - це який стиль тексту?
№9:
З однією правильною відповіддю
Прочитай текст. Вибери правильний план до нього.
На маленькій планеті Ро жив робот Рома. Кожного дня на світанку він облітав свою планету і перевіряв, чи все в порядку.
У чудовому саду росла чарівна троянда. Вона посміхалася до Роми і дарувала йому радість. Рома брав із чистого струмочка воду і напував троянду, захищав її від пекучого сонця і сухого вітру.
Одного разу Рома полетів на іншу планету. Йому було весело серед нових друзів. Він зовсім забув про троянду.
Коли робот повернувся додому, то побачив, що за цей час трояндовий кущ засох. Рома гірко плакав і зрозумів, що друзів забувати не можна.
Домашнє завдання - підготуватися до контрольної роботи диктант.
Рефлексія від 7 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: