Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Узагальнення за розділом VІ. Права людини і громадянина. Демократія

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Даний тест є варіантом узагальнення знань учнів за розділом VІ " Права людини і громадянина. Демократія" під час дистанційного навчання.

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Бажаю успіхів!

1:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Ви запізнилися на урок і вчитель/вчителька не пускає вас до класу. Що ви зробите?

2:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Ви їхали на велосипеді й зачепили маленьку дівчинку, яка впала. Що ви зробите?

3:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

Ви випадково побачили як хтось з учнів школи нишпорить по чужих кишенях. Що ви зробите?

4:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 12 балів

До школи прийшов новий учень з інвалідністю. Як ви зустрінете його у своєму класі?

5:

На встановлення відповідності

4 з 12 балів

Встанови відповідність між термінами і поняттями

1

Об’єднання громадян, які можуть вільно висловлюватися та вказувати на недоліки влади

А

Булінг

2

Форма політичної організації суспільства, що характеризується участю народу в управлінні державою

Б

Влада

3

Здатність примушувати і впливати незалежно від бажань інших.

В

Демократія

4

Від англ. bully — «хуліган», «задирака», «грубіян», tobully — «задиратися», «знущатися») — утиск, дискримінація, цькування, а також тривалий процес свідомого фізичного або психологічного жорстокого ставлення з боку однієї особи або окремої групи до іншої або інших

Г

Опозиція

6:

З кількома правильними відповідями

1 з 12 балів

Визнані світовим співтовариством блага й умови життя, яких може домагатися особа від держави й суспільства, у яких вона живе та забезпечення яких можливе в умовах досягнутого людством прогресу

7:

З полем для вводу відповіді

1 з 12 балів

Коли була прийнята Загальна декларація прав людини?

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

В основі прав людини лежать дві основні цінності. Які?

9:

На встановлення відповідності

3 з 12 балів

Встанови відповідність між термінами (назвами) та означеннями основних прав людини

1

Це право становить основу всіх прав людини і є невід’ємним. Ніхто не може бути позбавлений життя. Складовою частиною цього права є право кожної людини захищати своє життя і здоров’я, життя і здоров’я інших людей від протиправних посягань.

А

Право на гідне ставлення

2

Гідність — це уявлення про цінність будь-якої людини як моральної особистості, а також означає особливе моральне ставлення людини до самої себе та ставлення до неї з боку суспільства. Гідність є одним із ключових понять Конституції України (статті 3, 21, 28, 41, 68, 105)

Б

Право на свободу й особисту недоторканість

3

Це право означає, що нікого не можна позбавити свободи без законного рішення.

В

Право на життя

4

Це право людей вільно висловлювати свої ідеї або думки без небезпеки помсти, цензури, покарання (санкцій тощо. Проте це право має деякі обмеження, пов’язані з образами й приниженням гідності, а також державною безпекою. Відповідно до норм міжнародного права, обмеження свободи слова мають відповідати трьом умовам: узгоджуватися із законом, мати благородну мету й бути необхідними для досягнення цієї мети.

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Дякую за роботу!

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

5 1

Зрозумілий:

4 2

Потрібні роз'яснення:

5 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Узагальнення за розділом VІ. Права людини і громадянина. Демократія

Узагальнення за розділом VІ. Права людини  і  громадянина. Демократія

122

Аватар профіля Кривошея Сергій Дмитрович
Вступ до історії України та громадянської освіти
5 клас

33 грн

Узагальнення за розділом VІ. Права людини і громадянина. Демократія

Узагальнення за розділом VІ. Права людини і  громадянина. Демократія

175

Аватар профіля Тарасов Володимир Вячеславович
Вступ до історії України та громадянської освіти
5 клас

19 грн

Практичне заняття за розділом VІ. Права людини і громадянина. Демократія

Практичне заняття за розділом VІ. Права людини і  громадянина. Демократія

136

Аватар профіля Тарасов Володимир Вячеславович
Вступ до історії України та громадянської освіти
5 клас

19 грн

УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗА РОЗДІЛОМ VI. ПРАВА ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ДЕМОКРАТІЯ

УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗА РОЗДІЛОМ VI. ПРАВА ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ДЕМОКРАТІЯ

176

Аватар профіля Базиль Світлана Михайлівна
Вступ до історії України та громадянської освіти
5 клас

50 грн

Тематичний контроль з розділу "Права людини і громадянина. Демократія"

Тематичний контроль з розділу "Права людини і громадянина. Демократія"

127

Аватар профіля Тарасова Юлія Володимирівна
Вступ до історії України та громадянської освіти
5 клас

19 грн

Схожі тести

5 клас Вступ до історії України Самостійна робота Новітня історія

5 клас Вступ до історії України Самостійна робота Новітня історія

1494

Аватар профіля Мінаєва Іванна Сергіївна
Вступ до історії
5 клас

Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України (за підручником «Вступ до історії» для 5 класу (авт. Гісем О. В.) ТОВ “Видавництво “Ранок”-2018

Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України (за підручником «Вступ до історії» для 5 класу (авт. Гісем О. В.) ТОВ “Видавництво “Ранок”-2018

757

Аватар профіля Вертевець Оксана Володимирівна
Вступ до історії
5 клас

Джерела до вивчення історії

Джерела до вивчення історії

347

Аватар профіля Мартовицька Мирослава Михайлівна
Вступ до історії
5 клас

1. Проголошення незалежності України.

1. Проголошення незалежності України.

480

Аватар профіля Бондаренко Лідія Олегівна
Вступ до історії
5 клас

Історія України в пам'ятках

Історія України в пам'ятках

155

Аватар профіля Крива Вікторія Валеріївна
Вступ до історії
5 клас