Тест:

Цикли в Scratch

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З кількома правильними відповідями

4 з 23 балів

Позначте процеси, які повторюються (можливі кілька правильних відповідей):

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 23 балів

Процеси, які повторюються, називаються ... (одна відповідь)

3:

З вибором правильної відповіді у тексті

1 з 23 балів

              [Послідовність, Цикл, Розгалуження]в алгоритмі це фрагмент алгоритму, команди якого можуть виконуватися більше одного разу (вибір зі списку)

4:

Пошук на зображенні

3 з 23 балів

Позначте на зображенні усі блоки, що дають змогу організувати в програмі Scratch повторення певної послідовності дій (кілька позначок):

5:

Пошук на зображенні

1 з 23 балів

Позначте на зображенні відповідний оператор (блок), який працює за правилом: «Роби постійноно» (одна позначка):

6:

Пошук на зображенні

1 з 23 балів

Позначте на зображенні відповідний оператор (блок), який працює за правилом: «Роби стільки разів, скільки задано» (одна позначка):

7:

Пошук на зображенні

1 з 23 балів

Позначте на зображенні відповідний оператор (блок), який працює за правилом: «Роби доти, доки дійсна умова» (одна позначка):

8:

На встановлення відповідності

2 з 23 балів

Встановіть відповідність між видом циклу та його описом

Опис
Вид циклу
1

Цикл, тіло якого виконується доти, доки дійсна умова, вказана перед його початком

А

Цикл з умовою

2

Цикл, тіло якого дає змогу організувати в програмі повторення певної послідовності дій задану кількість разів

Б

Цикл із лічильником

3

Цикл, тіло якого дає змогу організувати в програмі повторення певної послідовності дій доти, доки не буде надано команду припинити виконання циклу

9:

Пошук на зображенні

3 з 23 балів

Позначте на зображенні всі місця, де розміщуються команди тіла циклу (одна позначка):

10:

Пошук на зображенні

1 з 23 балів

Позначте на зображенні блоку лічильника циклу (одна позначка):

11:

Пошук на зображенні

1 з 23 балів

Позначте на зображенні блоку умови циклу (одна позначка):

12:

На встановлення відповідності

4 з 23 балів

Встановіть відповідність між скриптом та результатом його виконання

Скрипт
Результат
1

04037ma2-7a97-166x337.png

А

04037ma4-1691-142x136.png

2

04037mbs-984c-191x371.png

Б

04037mbv-b673-268x134.png

3

04037mcp-dd5c-205x285.png

В

04037mcl-69df-191x139.png

4

04037mdz-e004-361x574.png

Г

04037mex-569a-243x123.png

5

04037mey-e83b-201x366.png

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Алгоритми і програми з циклами у Scratch

Алгоритми і програми з циклами у Scratch

25

Аватар профіля Федько Олексій Миколайович
Інформатика
5 клас

30 грн

Scratch (лінійні алгоритми, вкладені цикли з лічильником)

Scratch (лінійні алгоритми, вкладені цикли з лічильником)

111

Аватар профіля Гусарь Олена Артурівна
Інформатика
6 клас

19 грн

Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями і циклами у Scratch

Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями і циклами у Scratch

23

Аватар профіля Федько Олексій Миколайович
Інформатика
6 клас

30 грн

Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch. 5 клас

 Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником у Scratch. 5 клас

128

Аватар профіля Михайленко Валентина Миколаївна
Інформатика
5—6 клас

25 грн

Вступ до Scratch

Вступ до Scratch

202

Аватар профіля Бенза Софія Миколаївна
Інформатика
2—4 клас

19 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2529

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1423

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

675

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

354

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

314

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас