Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Тренінг “Арттерапія як засіб зниження рівня тривожності дитини”
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Травми. Поняття, види, класифікація.

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З кількома правильними відповідями

1 з 12 балів

Вкажіть правильні твердження, стосовно визначення поняття "травма"

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Найнебезпечнішими є травми з

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Який час називають «золотою годиною».

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Як називають час надання допомоги з моменту прийому постраждалого в стаціонар до оперативного втручання та зупинки кровотечі?

5:

На встановлення відповідності

1 з 12 балів

Знайдіть відповідність

1

Відкриті травми

А

немає ушкоджень зовнішнього покриву

2

Закриті травми

Б

відсутнє сполучення між порожнинами організму та зовнішнім середовищем

3

Проникні травми

В

пошкодження цілості шкірного покриву або слизових оболонок

4

Непроникаючі травми

Г

сполучення порожнин організму через рану із зовнішнім середовищем

6:

На встановлення відповідності

1 з 12 балів

Встановіть відповідність механізму утворення ушкоджень та його сутності.

Механізм
Сутність
1

Ударна дія

А

великі потертості

2

Стиснення

Б

забиті рани, вдавлені переломи

3

Розтягування

В

ущільнення частин тіла, зім'яття органів і тканин

4

Тертя

Г

рвані рани, відшарування шкіри

7:

З кількома правильними відповідями

1 з 12 балів

Вкажіть яким може бути результат травм

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Вкажіть причину яка не може привести до смертності через травму

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Як не оцінюється загальний стан постраждалого після травми відповідно до інтенсивності проявів загальних розладів

10:

З кількома правильними відповідями

1 з 12 балів

До загальної реакції організму відносять

11:

Із заповненням пропусків у тексті

1 з 12 балів

Якщо є кілька однотипних ушкоджень в межах одного органа чи анатомічного сегмента або ушкодження двох і більше органів у межах однієї порожнини, така травма називається           .

12:

Із заповненням пропусків у тексті

1 з 12 балів

         травма — ушкодження двох і більше органів у різних порожнинах організму або одночасне ушкодження внутрішнього органа і елементів опорно-рухового апарату під дією одного травмувального чинника.

Рефлексія від 180 учнів

Сподобався:

153 27

Зрозумілий:

148 32

Потрібні роз'яснення:

150 30
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

(ІН). Контрольна робота за ІІ семестр з Основ здоров'я 8 клас

(ІН). Контрольна робота за ІІ семестр з Основ здоров'я 8 клас

305

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Основи здоров'я
8 клас

83 грн

(ІН) Контрольна робота за курс Основи здоров'я 6 клас

(ІН)  Контрольна робота за курс Основи здоров'я 6 клас

274

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Основи здоров'я
6 клас

20 грн

(ІН). Контрольна робота з основ здоров'я за ІІ семестр 6 кл.

(ІН). Контрольна робота з основ здоров'я за ІІ семестр 6 кл.

251

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Основи здоров'я
6 клас

20 грн

8 клас Кількість речовини (підсумковий тест)

8 клас Кількість речовини (підсумковий тест)

88

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Хімія
8 клас

33 грн

(ІН). Контрольна робота за І семестр з "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас

(ІН). Контрольна робота за І семестр з "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас

497

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Здоров'я, безпека та добробут
6 клас

33 грн

Схожі тести

Кровотечі. Види. Алгоритм дій.

Кровотечі. Види. Алгоритм дій.

178

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Захист Вітчизни(дівчата)
10 клас

Надання допомоги на етапі під вогнем (GUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем.

Надання допомоги на етапі під вогнем (GUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем.

362

Аватар профіля Фейзопуло Людмила Володимирівна
Захист Вітчизни(дівчата)
11 клас