Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Здоров`я - стан благополуччя, що інтегрує фізичну, психічну й соціальну складові.
№2:
З однією правильною відповіддю
Загартовування - це вдосконалення фізіологічних механізмів захисту й адаптації організму.
№3:
З однією правильною відповіддю
Наукові достовірні знання про анатомію й фізіологію статевої системи, статеве розмноження є складниками практично-діового компонента статевої культури.
№4:
З однією правильною відповіддю
Алкоголь сприяє розвитку фетального алкогольного синдрому. В цьому полягає його
№5:
З однією правильною відповіддю
Звикання зумовлене тим, що нікотин сприяє вивільненню
№6:
З однією правильною відповіддю
Психоактивні речовини (ПАР) за умов систематичного вживання людиною формують
№7:
З вибором правильної відповіді у тексті
Сукупність центральних й периферичних структур, що організовують адаптивну відповідь організму на порушення гомеостазу - це [нервова регуляція, стрес-система, загальний адаптаційний синдром, дистрес]
№8:
З вибором правильної відповіді у тексті
Сукупність природних об`єктів й процесів неживої природи, що справляють на організм людини прямий чи опосередкований вплив - це [біотичне середовище, абіотичне середовище, навколишнє середовище, антропічне середовище]
№9:
З вибором правильної відповіді у тексті
Білкові молекули, що утворюються в організмі на дію антигенів - це [антитіла, антигени, імунна відповідь]
№10:
З кількома правильними відповідями
Назвіть інфекційні захворювання людини
№11:
З кількома правильними відповідями
Назвіть неінфекційні захворювання людини
№12:
З кількома правильними відповідями
Назвіть інвазійні захворювання людини
№13:
З кількома правильними відповідями
Назвіть ЗПСШ людини
№14:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність інфекційних захворювань та механізмів їх передачі
грип, дифтерія
кишкові інфекції з фекально-оральним механізмом передачі
чума, туляремія
інфекції дихальних шляхів з повітряним механізмом передачі
хвороба Ебола, герпес
кров`яні інфекції з трансмісивним механізмом передачі
холера, сальмонельоз
кров'яні інфекції з нетрансмісивним механізмом передачі
інфекції зовнішніх покривів з контактним механізмом передачі
№15:
На встановлення відповідності
Увідповідніть збудників інфекційних хвороб з органами, які вражають
дифтерійна паличка
легені
правцевий клостридій
кров
холерний вібріон
травний канал
туберкульозна паличка
мигдалики, дихальні шляхи
шкіра
№16:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між вірусами та клітинами-хазяями
віруси гепатиту
тромбоцити
віруси грипу
клітини епітелію дихальних шляхів
віруси СНІДу
Т-лімфоцити
віруси папіломи
клітини печінки
клітини шкіри
№17:
З вибором правильної відповіді у тексті
Виберіть ознаки, що характеризують трихомоніаз.
Група ЗПСШ [вірусні, бактеріальні, протозойні]. Збудники [трепонема бліда, хламідія трахома, трихомонада вагінальна].
Органи, що вражаються [легені, сечостатеві, травні].
№18:
З вибором правильної відповіді у тексті
Виберіть ознаки, що характеризують ангіну.
Група хвороб [інвазійні, інфекційні бактеріальні, інфекційні вірусні].
Органи, що вражаються [легені, травний канал, горло, мигдалики].
Механізм передачі [аерогенний, контактний, фекально-оральний].
Рефлексія від 16 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: