Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Тестування до тем: "Зв’язки між записами й таблицями. Визначення типу зв’язку" та "Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів."

Інформатика

Для кого: 10 Клас

202 проходження

12 запитань

22.11.2020

3273

0

1

Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Тестування до тем: "Зв’язки між записами й таблицями. Визначення типу зв’язку" та "Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів." за п

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Який тип даних краще використовувати для стовпця таблиці до якого дозволяється вибрати значення з іншої таблиці?

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Який тип даних краще використовувати для стовпця таблиці в якому будуть міститися дані з домашніми адресами?

Запитання №3 з однією правильною відповіддю

Запитання №4 з однією правильною відповіддю

Запитання №5 з однією правильною відповіддю

Запитання №6 з однією правильною відповіддю

Запитання №7 з однією правильною відповіддю

Запитання №8 з однією правильною відповіддю

Запитання №9 з однією правильною відповіддю

Запитання №10 з однією правильною відповіддю

Запитання №11 з однією правильною відповіддю

Запитання №12 з однією правильною відповіддю

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Вітаю! Ви дали відповідь на всі запитання тесту!

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тестування до тем: "Зв’язки між записами й таблицями. Визначення типу зв’язку" та "Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів." за підручником «Інформатика (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.

Рефлексія від 19 учнів

Сподобався

13 6

Зрозумілий

14 5

Потрібні роз'яснення

13 6