Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Тестова робота для учнів 5 класу з теми Г.К.Андерсен«Соловей»

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

2 проходження

12 запитань

08.12.2021

56

0

0

Опис тесту:

Робота передбачає виконання завдань закритої форми:

Завдання 1-9 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ВАРІАНТ ПРАВИЛЬНИЙ. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 б.

Завдання 10-12 на встановлення правильної послідовності. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал.

Тестові завдання спрямовані на перевірку знань учнів за темою, стимулювання та розвиток думки учнів, поглиблення знань з художньої літератури.

Цілі: закріпити знання учнів, виявити рівень знань, умінь та навичок для контролю й корекції; розвивати пам'ять, образне й логічне мислення; формувати вміння відповідати на питання, виховувати на матеріалі літератури повагу до загальнолюдських цінностей, розвивати ключові компетентності.

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 5%
  1. Країна, в якій відбуваються події

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Палац імператора був зроблений з

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Хто правив країною

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 5%
  1. Слова Все ж таки це найкраще були про

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 5%
  1. Про солов’я складали

Запитання №6 з однією правильною відповіддю Балів: 5%
  1. Як імператор вперше дізнався про солов’я

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 5%
  1. Хто прислав книгу імператору, з якої він дізнався про солов’я

Запитання №8 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Кого придворні назвали солов’єм

Запитання №9 з однією правильною відповіддю Балів: 5%
  1. Найдорожчий скарб для солов’я

Запитання №10 на послідовність Балів: 19%

Установіть правильну послідовність подій у творі

Імператор отримує звістку про чудову пташку, яка живе у саду

З усіх країн світу мандрівники приїздили в столицю імператора і дивувалися з міста, палацу й саду.

Вони попрямували до лісу, де завжди співав соловей, і півдвору йшло за ними.

Трохи згодом заквакали жаби.

Запитання №11 на послідовність Балів: 19%

• Одного разу імператор одержав великий пакунок, на якому було написано: «Соловей».

• Імператор наказав почепити соловейкові на шию свій золотий черевик.

Як тільки заводили штучну пташку, вона починала співати.

Імператор наказав почепити соловейкові на шию свій золотий черевик.

Соловей одержує запрошення ввечері бути у палаці.

Запитання №12 на послідовність Балів: 19%

Установіть правильну послідовність подій у творі

Я не зможу жити в палаці і тут звити гніздо, але дозволь мені прилітати. Коли

я сам захочу.-

Справжнього солов’я оголосили вигнаним за межі держави.-

Штучному солов’ю відвели місце на шовковій подушці коло самого ліжка імператора.-

Він співав, а привиди все блідли й блідли

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0