Тест шкільної тривожності Філіпса
Мета: Вивчити рівень і характер тривожності, пов'язаної зі школою, у дітей молодшого шкільного віку.
Ключ до запитань: «+» - Так, «-» - Ні
Опрацювання та інтерпретування результатів
Виокремлюють запитання, відповіді на які не збігаються із ключем тесту. Наприклад, на 58- ме запитання дитина відповіла «Так», тоді як у ключі цьому запитанню відповідає «-», тобто відповідь «Ні».
Відповіді, що не збігаються з ключем, - це прояви тривожності. Під час обробки підраховується: • загальна кількість розбіжностей по всьому тесту: понад 50%- підвищена тривожність;
понад 75% — висока тривожність;
• кількість збігів за кожним із 8 чинників тривожності, що виділені у тесті. Рівень тривожності визначається так само, як і в першому випадку.
Аналізується загальний внутрішній емоційний стан учня, який багато в чому визначається наявністю тих чи інших тривожних синдромів (факторів) та їх кількістю.