Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Дотик до листка мімози соромливої спричиняє його згортання. Назвіть властивість:
№2:
З однією правильною відповіддю
До якого рівня організації живого належить об'єкт:
№3:
З однією правильною відповіддю
Учні посадили декілька насінин огірка Фенікс у теплиці та дкілька насінин огірка того ж виду на шкільній ділянці, щоб з'ясувати, де врожайність буде вищою.
Який метод дослідження вони застосували?
№4:
З кількома правильними відповідями
Виберіть серед запропонованих варіантів головні компоненти сталого розвитку природи (оберіть ВСІ вірні відповіді):
№5:
З однією правильною відповіддю
Виберіть серед запропонованих варіантів об'єкт, який відноситься до організмового рівня організації живого:
№6:
З кількома правильними відповідями
Виберіть ознаки, що характеризують Акулу молот (оберіть ВСІ вірні відповіді):
№7:
З однією правильною відповіддю
На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.
Укажіть правильну послідовність об'єктів за підвищенням рівня організації живого.
№8:
З однією правильною відповіддю
Про яку властивість живого йдеться в описі:
"Здатність оргназімів утворювати нові чи відновлювати пошкоджені компоненти"
№9:
На встановлення відповідності
Встанови відповідність між наукою, та предметом її вивчення:
цитологія
наука, що вивчає будову на функціонування клітини
біоніка
наука, що вивчає процеси життєжіяльності живих організмів
фізіологія
наука про викопні рештки живих організмів
палеонологія
наука про застосування в технічних пристроях і системах принципів організації, властивостей, функцій і структур живої природи, тобто форми живого в природі і їх промислові аналоги.
№10:
З полем для вводу відповіді
Наука про взаємозв'язки живого між собою та навколишнім середовище - це..
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: