Тема 1. Світ, який оточує людину

Образотворче мистецтво

Для кого: 7 Клас

проходження

запитань

30.01.2021

80

0

0

Опис тесту:

Тестові завдання для контролю навчальних досягнень учнів 7 класу з образотворчого мистецтва до розділу "Мистецтво в нашому житті" підібрані за підручником "Образотворче мистецтво" Л.В. Папіш, М.М. Шутка.

Автор: Бурилкіна Людмила Вікторівна.

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Пейзаж – це …

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Перспектива – це …

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Лінія горизонту – це…

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Визначте , до якого жанру належать ці твори?

0200llad-618e-165x107.png0200llah-64a1-168x108.png0200llai-6994-175x108.png

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Визначте види пейзажу. Вибрати правильну відповідь.

Запитання №6 на встановлення відповідності Балів: 8%

Хто автор цих творів?  Встанови відповідність.

1

А) Т. Шевченко «Воздвиженський монастир у Полтаві»;

2

Б) М. Глущенко «Сонце на морі»;

3

В) К. Трохименко «Урочище "Гончары-Кожемяки»;

4

Г) А Куїнджі «Березовий гай»

А

0200llb1-28ce.png

Б

0200llb2-4e58.png

В

0200llb4-d37c.png

Г

0200llb5-d406.png

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Чому Тараса Шевченка вважають новатором у пейзажі? Вибери правильну відповідь.

Запитання №8 на встановлення відповідності Балів: 17%

Завершіть речення. Введіть відповіді.

1

Високий горизонт у пейзажі дає художникові змогу показати

2

Композиція  з горизонтом на рівні очей передає …

3

Низький горизонт у композиції створює відчуття…

А

почуття спокою

Б

відчуття великого розміру

В

безмежну далечінь

Запитання №9 на послідовність Балів: 25%

Встановіть послідовність виконання графічної роботи.

Визначаємо лінійний малюнок дерев, каменів, стежки, пагорба.

Завдяки 2 – 3 шарам штрихування згладжуємо контрасти на дальньому та середньому планах. Дерева на передньому плані мають бути яскравішими ( ретельніше промальованими), ніж на середньому та дальньому планах.

Об’єднуємо частини зображення в одне ціле, робимо акценти на головному зображенні (дерево, тіні власні й такі, що падають, на першому плані), узагальнюємо.

Ледве торкаючись олівцем паперу, позначаємо загальну схему розташування, форми дерев і кущів, їхні розміри та пропорції. Відпрацьовуємо тонові співвідношення, виконуючи штрихування майже в один шар.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0